P0400 pompa vacum?
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
P0400 pompa vacum?
Postautor: RudebwoyIrl » 15 sty 2019, 17:56
Witam Panowie,
Temat problemu z EGR-em przeczytałem chyba 4 na forum ale żadnego przypadku nie mogłem podpiąć..
Robiąc zbieżność w sobotę zauważyłem uwalone,, wentylki" przy zwrotnicy, po opuszczeniu auta i odpaleniu pojawil sie check engine i blad p0400 bez żadnego wpływu na jazdę i moc.
Dzis naprawilem wezyki przy kolach, po czym sugerując się instrukcjami z forum wynienilem większość wężykow, wyczyscilem oba moduly i EGR (który mimo oczekiwania był czysty)
Naped dziala ale blad P0400 pozostal, check engine zapala się tylko na niskich obrotach jak podbije pod 2tys gasnie.
Odpielismy wezyl na trojniku od pompy do egr i na niskich obrotach tam nie ma zbyt dużego cisnienia to jedyne co mi pozostało chyba że ktoś ma może jakieś sugestie gdzie jeszcze szukać?
W sobotę mam zamiar przełożyć pompę i tą rurkę od niej z drugiego rexa jako ostatnia opcja..( tyle plus miec drugiego dobrego rexa na części )
Dzięki za sugestie..
Temat problemu z EGR-em przeczytałem chyba 4 na forum ale żadnego przypadku nie mogłem podpiąć..
Robiąc zbieżność w sobotę zauważyłem uwalone,, wentylki" przy zwrotnicy, po opuszczeniu auta i odpaleniu pojawil sie check engine i blad p0400 bez żadnego wpływu na jazdę i moc.
Dzis naprawilem wezyki przy kolach, po czym sugerując się instrukcjami z forum wynienilem większość wężykow, wyczyscilem oba moduly i EGR (który mimo oczekiwania był czysty)
Naped dziala ale blad P0400 pozostal, check engine zapala się tylko na niskich obrotach jak podbije pod 2tys gasnie.
Odpielismy wezyl na trojniku od pompy do egr i na niskich obrotach tam nie ma zbyt dużego cisnienia to jedyne co mi pozostało chyba że ktoś ma może jakieś sugestie gdzie jeszcze szukać?
W sobotę mam zamiar przełożyć pompę i tą rurkę od niej z drugiego rexa jako ostatnia opcja..( tyle plus miec drugiego dobrego rexa na części )
Dzięki za sugestie..
-
- Stały bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 21 sty 2017, 20:08
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
Re: P0400 pompa vacum?
Postautor: bettar » 16 sty 2019, 8:02
Musisz sprawdzić podciśnienia. Od razu za pompa ( odpiera reszta instalacji ) i z podpięta instalacja. Wakuometr trzeba pożyczyc lub kupić od naszej będziesz szukał po omacku. Pompa w stanie bdb da -0.9 bar minimum działania układu to -0.6. A jest kilka minut więc skąd można że uciekać: siłownik turbiny, EGR, sprzegielka i oczywiście przewody.
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: P0400 pompa vacum?
Postautor: RudebwoyIrl » 19 sty 2019, 21:58
Niestety kolego, troche mi zdrowie na to dziś nie pozwoliło, teraz dopiero w piątek będę miał warsztat dostępny..
Dziś lecąc po manualu znalazłem p0400 pisza tylko o egr, przewodach i modulatorach.. Ale pierwsze to egr i air flow sensor trzeba sprawdzić a tego sensora nie sprawdzałem więc to zrobię jutro. Więc upewnij się że masz te rzeczy sprawdzone!
Wszystkie przewody, oba modulatory, zawór egr i air flow sensor.
Dziś lecąc po manualu znalazłem p0400 pisza tylko o egr, przewodach i modulatorach.. Ale pierwsze to egr i air flow sensor trzeba sprawdzić a tego sensora nie sprawdzałem więc to zrobię jutro. Więc upewnij się że masz te rzeczy sprawdzone!
Wszystkie przewody, oba modulatory, zawór egr i air flow sensor.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 22
- Rejestracja: 14 wrz 2018, 10:57
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 270
- Gadu-Gadu: 0
- Skype: 0
Re: P0400 pompa vacum?
Postautor: back333 » 19 sty 2019, 22:38
Oba modulatory mam sprawdzone, sprawne, egr wyczyszczony. Zostaje przeplywka. Będę czekał na rozwój sytuacji
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 22
- Rejestracja: 14 wrz 2018, 10:57
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 270
- Gadu-Gadu: 0
- Skype: 0
Re: P0400 pompa vacum?
Postautor: back333 » 21 sty 2019, 14:10
Czytałem ze bład P0400 może również pojawiać się w momencie gdy w weżach podcisnieniowych wystepuje olej
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: P0400 pompa vacum?
Postautor: RudebwoyIrl » 24 sty 2019, 11:49
Dopiero jutro bede walczyć Kolego.
Chcę raz jeszcze sprawdzić wszystkie przewody a potem zacznę wymieniać każdy komponent zaczynając od modulatorow. Drugi Rex nie ma tego problemu wiec wymieniając po kolei wszystko w końcu znajdę..
Dam znać co i jak
Chcę raz jeszcze sprawdzić wszystkie przewody a potem zacznę wymieniać każdy komponent zaczynając od modulatorow. Drugi Rex nie ma tego problemu wiec wymieniając po kolei wszystko w końcu znajdę..
Dam znać co i jak
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: P0400 pompa vacum?
Postautor: RudebwoyIrl » 02 lut 2019, 13:52
Siemasz Kolego! Właśnie wyjechałem z warsztatu 15km i jak narazie rex glosem ciezszym niz Nergal spiewa mam te moc!!!!
Problem byl w zaworku pod akumulatorem! Boczna scianka się lekko rozczelnila.
Prosty sposób żeby sprawdzić bez rozbierania..
Ściągnij plastik z silnika odpepnij na trojniku od pompy ten przewód idacy do zaworka pod aku. Zatkaj palcem i odpal powinno nie świecić Check engine. Jak tak to masz twój problem.
Ja podmienilem z drugiego rexa którego mam na cześć
Problem byl w zaworku pod akumulatorem! Boczna scianka się lekko rozczelnila.
Prosty sposób żeby sprawdzić bez rozbierania..
Ściągnij plastik z silnika odpepnij na trojniku od pompy ten przewód idacy do zaworka pod aku. Zatkaj palcem i odpal powinno nie świecić Check engine. Jak tak to masz twój problem.
Ja podmienilem z drugiego rexa którego mam na cześć
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: P0400 pompa vacum?
Postautor: RudebwoyIrl » 03 lut 2019, 16:08
Tak jest, ten pod akumulatorem na srubie 10tak odkrecany on może wyglądać OK tak jak bylo u mnie ale ta boczna scianka była lekko rozczelniona. Ciężko zobaczyć,
To mnie zmylilo i zostawiłem to na samym początku. Problem polegal na tym ze póki w układzie ciśnienie bylo wieksze nie bylo klopotu nie wiem może bylo na tyle mocne ze dociskalo ta ściankę, jak układ był obciążony to pojawial sie blad i gubil ciśnienie. Ominąłem ten zaworek pierwszego dnia bo myślałem że skoro załącza napęd to tam jest git... Mądrzejszy na przyszłość szczególnie że chłopaki tu pisali o tym zaworku i tej ściance...
To mnie zmylilo i zostawiłem to na samym początku. Problem polegal na tym ze póki w układzie ciśnienie bylo wieksze nie bylo klopotu nie wiem może bylo na tyle mocne ze dociskalo ta ściankę, jak układ był obciążony to pojawial sie blad i gubil ciśnienie. Ominąłem ten zaworek pierwszego dnia bo myślałem że skoro załącza napęd to tam jest git... Mądrzejszy na przyszłość szczególnie że chłopaki tu pisali o tym zaworku i tej ściance...
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 lut 2019, 7:26
- Model: Actyon
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Re: P0400 pompa vacum?
Postautor: JestSuper » 04 cze 2019, 5:36
Kurcze, może to jest odpowiedź, u mnie też się zapala CHECK ale też chamulce są słabe jakby zapowietrzone to pewnie coś z podcisnieniem, niedługo sprawdzę to dam znać co i jak, pozdrawiam wszystkich
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: P0400 pompa vacum?
Postautor: RudebwoyIrl » 04 cze 2019, 20:32
Siemasz Kolego,
podepnij sie pod jakis skaner i zobacz co to za błędy. Skoro cos pokazuje trzeba sprawdzić.
Wszystkie przewody od vacum w rexie to dla profilaktyki nie zaszkodzi obejrzeć raz na jakiś czas
podepnij sie pod jakis skaner i zobacz co to za błędy. Skoro cos pokazuje trzeba sprawdzić.
Wszystkie przewody od vacum w rexie to dla profilaktyki nie zaszkodzi obejrzeć raz na jakiś czas
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości