Cześć! Jestem od roku posiadaczem musso z wolnossącym 2.9d z 1995 roku. W ostatnim czasie pojawiły się trzy problemy:
1. Przygasające światła po wykonaniu skrętu, kiedy zgaśnie kierunkowskaz. Wygląda to tak że włączam kierunki, skręcam, wyłączają się kierunki i przygasają światła mniej więcej na 2 sekundy po czym zaczynają normalnie świecić.
2. Samochód ostatnio nie odpala z kluczyka, a na krótko pali. Immobilizer normalnie się odblokowuje tylko sam rozruch nie działa z kluczyka i za każdym razem muszę wychodzić i odpalać na krótko. Gaszony jest z kluczyka.
3. Wczoraj przestał działać obrotomierz, wszystkie inne kontrolki i wskaźniki na zegarach działają.
Jeśli ktoś domyśla się, albo zna odpowiedź na któreś z tych problemów prosiłbym o podanie cyfry którego problemu to dotyczy.
Z góry dzięki za odpowiedź
trzy problemy z moim musso
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 08 gru 2016, 12:06
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 3000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Zamość Lubelskie
Re: trzy problemy z moim musso
Postautor: Mesio750 » 12 mar 2019, 13:32
Ja bym obstawiał brak masy. Spr masę na silniku wyczyść ja. Za obrotomierz odpowiada dodatkowa kostka na alternatorze.
-
- Stały bywalec
- Posty: 702
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: trzy problemy z moim musso
Postautor: trol48 » 12 mar 2019, 19:18
za rozrusznik moze odpowiadac kostka stacyjki, za radą kolegów z forum założylem przekaznik i dodatkowy przewód prądowy do przekażnika i dalej do rozrusznika, stacyjka zwiera przekażnik
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 26 kwie 2018, 2:49
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Re: trzy problemy z moim musso
Postautor: kitareks » 12 mar 2019, 21:16
ad 1 - u mnie podoba sprawa , w momencie wyłączania się kierunkowskazu na chwilę gasną krótkie , obstawiam luz na kostce przy przełączniku zespolonym , na chwilę obecną nie mam czasu sprawdzić tego .
a kto powiedział , że nie można orać nossorożcem
-
- Stały bywalec
- Posty: 2225
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: trzy problemy z moim musso
Postautor: krisw11 » 12 mar 2019, 23:06
Tak ,jak koledzy napisali...., kostka stacyjki i masa . prosze ,to sprawdzić. Jeżeli ,to nie poskutkuje,to dawajcie newsa dalej na forum
Kris
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości