Więc tak - zakupiłem autko z salonu ale jednoroczne w wersji saphire z 4x4 i automatem.
Jazda szosowa:
Autko przy 140-150 sunie bardzo płynnie, nie czuć prędkości a wygłuszenie pozwala na swobodne rozmowy dopiero przy wyższych prędkościach robi się dość głośno, prędkość jaka osiągnąłem to 202 (chyba max) leczy tylko na chwilę, pomimo że silnik się jakoś nie trudził znacznie więcej przyjemności jest z prowadzenia pojazdu w przedziale prędkości dozwolonych. Na zwykłych miejskich trasach 90km/h wydaje się na prawdę powoli, po wjechaniu na drogi wiejskie z większą ilością nierówności i dziur widać i czuć że jest to autko świetnie znoszące takie trasy.
Jazda drogi polne:
Przy drogach polnych i szutrowych na prawdę czuć że jest to autko przystosowane do dzielnego znoszenia nierównych nawierzchni, jazda z prędkością 50-60km/h nie sprawia żadnego problemu zawieszenie wybiera to perfekcyjnie.
Jazda terenowa:
Miałem okazję pojeździć po prywatnym lesie i po terenach budów, na prawdę jest to auto zdolne do pokonania chyba wszystkich przeszkód jedynie opony szosowe sprawiały że koła czasami traciły przyczepność przy bardzo stromych podjazdach, piach dla tej maszyny to nie problem a podjeżdżanie w miejsca gdzie leśnik nie mógł się wgramolić daje niesamowitą satysfakcję - swoją drogą ciekawe jak by się jechało na oponach terenowych.
Użytkowanie:
Przejechałem samochodem 4000km w 11 dni mogę powiedzieć że,
1) wygoda podróży jest na prawdę na wysokim poziomie
2) auto przyciąga wzrok przechodniów (nietypowe wzornictwo)
3) spalanie na autostradzie rzędu 12-13L to jak dla mnie na tą masę rewelacja a w spokojnym mieszanyn cyklu zapewne do osiągnięcia jest wynik 9L.
4) Bardzo dobrze przemyślane auto dla rodziny, bagażnik dosłownie wymiata
5) automat mógłby troszkę szybciej reagować na pedał gazu - przy wyprzedzaniu trzeba chwilę wcześniej dać gazu.
Ogólnie autko polecam każdemu - bardzo uniwersalny pojazd.
Rexton 2.2 diesel
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 33
- Rejestracja: 02 sie 2018, 22:11
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2018
- Pojemność silnika: 1999
- Skrzynia biegów: Automat 6biegowy
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton 2.2 diesel
Postautor: Aro » 04 maja 2019, 19:00
Mam Rextona G4 w benzynie. Spostrzeżenia z użytkowania całkiem zbieżne z twoimi .
Co do opon to zmieniłem fabryczne Nexeny na opony AT Yokohama Golanadar G015.
Poza asfaltem całkiem inne auto (w pozytywnym sensie).
Jak na diesla 13 l/100 to dość wysokie spalanie , chyba że pędzisz Rexa stale 140 km/h.
Co do opon to zmieniłem fabryczne Nexeny na opony AT Yokohama Golanadar G015.
Poza asfaltem całkiem inne auto (w pozytywnym sensie).
Jak na diesla 13 l/100 to dość wysokie spalanie , chyba że pędzisz Rexa stale 140 km/h.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości