Wyjęcie silnika Korando (KJ) 2,3 Pb (2000)
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 lip 2019, 18:10
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2300
- Gadu-Gadu: 0
Wyjęcie silnika Korando (KJ) 2,3 Pb (2000)
Postautor: Flinto » 16 lip 2019, 7:07
Witam wszystkich. Czy może ktoś wyjmował sam silnik w takim modelu? W innych autach już wyjmowałem a w tym zauważyłem, że miska olejowa może być blokowana przez przedni wał w momencie ruchu "do przodu" przy odłączaniu od skrzyni. Macie jakiś patent na to? Może skrzynię trzeba odłączyć od poduszek i unieść całość (silnik ze skrzynią) wstępnie trochę do góry? Sam już nie wiem... Chyba że nie ma innej opcji jak wyjęcie razem ze skrzynią...
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości