Zatarty Dyfer?
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Stały bywalec
- Posty: 392
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: automatic » 11 wrz 2019, 23:36
Bo to mówi jaki masz reduktor (w mk2 są trzy wersje 3 poz. part-time ,2 poz. TOD , zaślepka - czyli 4x4 full time .
Są do nich zalecane inne oleje zwłaszcza TOD , ale że podałeś dobry olej do swojego reduktora - to nic nie pisałem więcej
Są do nich zalecane inne oleje zwłaszcza TOD , ale że podałeś dobry olej do swojego reduktora - to nic nie pisałem więcej
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: RudebwoyIrl » 12 wrz 2019, 2:24
Z wstępnych opisów też wygląda że masz KSC85 co jest bardzo fajnie. Jakie przełożenie?
Jak Ci się rozsypie to część od Dana 44 będą pasować nie wiem czy nie z jeszcze jednego modelu. Warto zagłębić temat bo części do Dana będą łatwo dostępne w przyszłość gdyby coś ...
Ja nie jestem takim szczęściarzem i zagadka mojego mostu tylnego nie jest do dziś rozwiązana Mój most to na pewno KSC a że w środku jest cały zabudowany i nie widać satelit sugerowało by LSD KSC90 ale ani na drodze ani na podnośniku ani po vinie ani po oznaczeniach na moście nie pisze nic o LSD. Chyba zrobię kilka zdjęć i wyśle specom na drive2
Jak Ci się rozsypie to część od Dana 44 będą pasować nie wiem czy nie z jeszcze jednego modelu. Warto zagłębić temat bo części do Dana będą łatwo dostępne w przyszłość gdyby coś ...
Ja nie jestem takim szczęściarzem i zagadka mojego mostu tylnego nie jest do dziś rozwiązana Mój most to na pewno KSC a że w środku jest cały zabudowany i nie widać satelit sugerowało by LSD KSC90 ale ani na drodze ani na podnośniku ani po vinie ani po oznaczeniach na moście nie pisze nic o LSD. Chyba zrobię kilka zdjęć i wyśle specom na drive2
-
- Stały bywalec
- Posty: 115
- Rejestracja: 07 wrz 2018, 12:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: SangRex » 13 wrz 2019, 9:22
Aha dzięki automatic RudebwoyIrl kurde nie sprawdziłem no to super cieszę się z takiego obrotu sytuacji u mnie widać tylko kawałek satelity przez takie malutkie okienka z prawej strony dyfra. Hmmm może ktos coś grzebal i pozmienial bo np kupił rozbitego angola i teraz ciężko dojść co i jak.
-
- Stały bywalec
- Posty: 115
- Rejestracja: 07 wrz 2018, 12:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: SangRex » 13 wrz 2019, 21:44
Dyfer niby działa dobrze ale na rondzie delikatnie opona piszczy i jak ostro wchodzę w zakręt w lewo to da głos ale już przy zawracaniu jest ok nawet na luźnym podłożu nie widać aby wewnętrzne koło próbowało nadrabiać. Mam taką szpere 25%
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: RudebwoyIrl » 13 wrz 2019, 22:31
To chyba jest tak , na maxa w prawo i wsteczny jak nie strzela z mostu jest ok
-
- Stały bywalec
- Posty: 115
- Rejestracja: 07 wrz 2018, 12:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: SangRex » 14 wrz 2019, 23:05
Dziś zrobiłem tak jam piszesz i nic nie strzela i na dodatek już nic nie piszczy za to wywalił mi checka i taką litanię błędów że nie szło ich zliczyć... Między innymi wszystkie świece i wtryski... Te auto daje mi ostro w kość od zakupu i ostatnio ciągle wożę ze sobą komputer... Chyba czas na dobrego elektryka.
-
- Stały bywalec
- Posty: 392
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: automatic » 15 wrz 2019, 0:03
Czy aby opona piszczy z tyłu ? Bo mi też piszczy ale chyba przód bo dopiero przy mocnym skręcie zostawiam lekką smugę na betonie po śladzie przedniego zewnętrznego koła .
-
- Stały bywalec
- Posty: 115
- Rejestracja: 07 wrz 2018, 12:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: SangRex » 15 wrz 2019, 6:10
Napewno wewnętrzny tył zapiszczal ale jest już spokój
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: trol48 » 15 wrz 2019, 10:41
im szewrsza opona tym bardziej piszczy na skrecie
wew. i zew. część opony pokonują inne drogi przy tej samej predkości obwodowej\obrotowej
nastepuje zerwanie przyczepności tam gdzie jest mniejsza przyczepność tylko w ramach jednej opony
a mamy ich 4
wew. i zew. część opony pokonują inne drogi przy tej samej predkości obwodowej\obrotowej
nastepuje zerwanie przyczepności tam gdzie jest mniejsza przyczepność tylko w ramach jednej opony
a mamy ich 4
-
- Stały bywalec
- Posty: 115
- Rejestracja: 07 wrz 2018, 12:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: SangRex » 16 wrz 2019, 7:49
Trol dziwi mnie to bo nie tak nim pokonywalem zakręty i nigdy tak nie miał i w sumie już nie ma a opona to wymiarowa fabryka
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: krisw11 » 16 wrz 2019, 21:26
Trol48 ma troche racji,, teraz posiadam Kyrona i mam na nim 19 calowe obuwie i 225 na 55 na każdym zakręcie piszczy ! Zbieżność książkowa......oponki nic nie wytarte a piszczy jak piskle zaraz po narodzinach )) noo....chyba ,że ci Kolego napędy nie rozłącza do końca ,zerknij bo tak też sie zdarzało i blokowało kola na zakręcie .
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: RudebwoyIrl » 17 wrz 2019, 22:28
U mnie ostatnio zmienili rozkład linii na jednym rondzie co spowodowało że wchodzę w nie na pisku, te same opony ten sam asfalt ta sama zbieżność podejście do zakrętu inne. ESP nawet nie mrugnie lekko zapiszczy jak szybciej wjadę...
Co innego gdy Ci piszczy na każdy zakręcie czy rondzie, coś nie tak na 100% jak nic nie widać to podjechać na sprawdzenie maszyną
Co innego gdy Ci piszczy na każdy zakręcie czy rondzie, coś nie tak na 100% jak nic nie widać to podjechać na sprawdzenie maszyną
-
- Stały bywalec
- Posty: 115
- Rejestracja: 07 wrz 2018, 12:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: SangRex » 20 wrz 2019, 19:20
Raz zapiszczal mi na rondzie i poza miastem na zakręcie w lewo ale tak dość głośno i od tamtej pory cisza nic nie piszczy nic nie trzeszczy
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 11
- Rejestracja: 15 maja 2019, 23:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: Szypak2777 » 23 wrz 2019, 16:53
Witajcie. Podpinam sie pod temat moze ktosmi pomoze. Naped zalaczany podcisnieniowo w rexton 2009r. Czy kola przednie powinny sie krecic wol iej niz tylnie o jakies 15 minut w pelnym obrocie kola?
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 11
- Rejestracja: 15 maja 2019, 23:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: Szypak2777 » 23 wrz 2019, 16:55
Kiedy zalacze napedy na prostych kolach jest ok kiedy sa skrecone kola to na piasku kolo przednie jest przepychane takjakby sprawdzilem most i polosie sa ok
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 17 gości