Zatarty Dyfer?
-
- Stały bywalec
- Posty: 392
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: automatic » 11 wrz 2019, 23:36
Są do nich zalecane inne oleje zwłaszcza TOD , ale że podałeś dobry olej do swojego reduktora - to nic nie pisałem więcej
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: RudebwoyIrl » 12 wrz 2019, 2:24
Jak Ci się rozsypie to część od Dana 44 będą pasować nie wiem czy nie z jeszcze jednego modelu. Warto zagłębić temat bo części do Dana będą łatwo dostępne w przyszłość gdyby coś ...
Ja nie jestem takim szczęściarzem i zagadka mojego mostu tylnego nie jest do dziś rozwiązana Mój most to na pewno KSC a że w środku jest cały zabudowany i nie widać satelit sugerowało by LSD KSC90 ale ani na drodze ani na podnośniku ani po vinie ani po oznaczeniach na moście nie pisze nic o LSD. Chyba zrobię kilka zdjęć i wyśle specom na drive2
-
- Stały bywalec
- Posty: 115
- Rejestracja: 07 wrz 2018, 12:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: SangRex » 13 wrz 2019, 9:22
-
- Stały bywalec
- Posty: 115
- Rejestracja: 07 wrz 2018, 12:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: SangRex » 13 wrz 2019, 21:44
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: RudebwoyIrl » 13 wrz 2019, 22:31
-
- Stały bywalec
- Posty: 115
- Rejestracja: 07 wrz 2018, 12:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: SangRex » 14 wrz 2019, 23:05
-
- Stały bywalec
- Posty: 392
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: automatic » 15 wrz 2019, 0:03
-
- Stały bywalec
- Posty: 115
- Rejestracja: 07 wrz 2018, 12:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: SangRex » 15 wrz 2019, 6:10
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: trol48 » 15 wrz 2019, 10:41
wew. i zew. część opony pokonują inne drogi przy tej samej predkości obwodowej\obrotowej
nastepuje zerwanie przyczepności tam gdzie jest mniejsza przyczepność tylko w ramach jednej opony
a mamy ich 4
-
- Stały bywalec
- Posty: 115
- Rejestracja: 07 wrz 2018, 12:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: SangRex » 16 wrz 2019, 7:49
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: krisw11 » 16 wrz 2019, 21:26
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: RudebwoyIrl » 17 wrz 2019, 22:28
Co innego gdy Ci piszczy na każdy zakręcie czy rondzie, coś nie tak na 100% jak nic nie widać to podjechać na sprawdzenie maszyną
-
- Stały bywalec
- Posty: 115
- Rejestracja: 07 wrz 2018, 12:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: SangRex » 20 wrz 2019, 19:20
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 11
- Rejestracja: 15 maja 2019, 23:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: Szypak2777 » 23 wrz 2019, 16:53
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 11
- Rejestracja: 15 maja 2019, 23:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zatarty Dyfer?
Postautor: Szypak2777 » 23 wrz 2019, 16:55
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości