Mam pytanie czy ktokolwiek z Szanownych Forumowiczów orientuje się, czy
w Musso 3.2 benzyna sterownik powinien podawać po przekręceniu kluczyka w pozycję
"Zapłon" wstępnądawkę paliwa na listwę, tzn czy po włączeniu zapłonu pompa powinna działać przez 2-3 sek.?
Czy uszkodzony czujnik położenia wału może powodować taki efekt, że pompa nie podaje nawet tej wstępnej dawki?
Niestety kolejny tydzień walki z Musiakiem zamykam niepowodzeniem. Dzisiaj pomierzyłem różne rzeczy
na samym ECu i oporności czujnika wału wydają się takie jak w serwisówce. Nie wiem co to jest za pozycja
"Start engine signal" czy to jakiś "+" albo masa podawana ze stacyjki do kompa czy sygnał od rozrusznika?
Czy może być tak, że stacyjka niedomaga, a jednocześnie w pozycji zapłon wszystkie kontrolki działają prawidłowo i urządzenia
typu wycieraczki również. Bardzo proszę o pomoc bo tracę nadzieję że Nosorożec opuści podwórko dawnych właścicieli ;(
Czujnik położenia wału i wałków jak rozpoznać
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: Czujnik położenia wału i wałków jak rozpoznać
Postautor: SLAVCO1983 » 24 sie 2012, 14:42
Wiesz pierwsze podmień może akku 2 sprawdź przewody dochodzące do rozrusznika później do alternatora bo wydaje mi sie że masz totalny brak napięcia w układzie.
tel 790775788
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 sie 2012, 21:50
- Model: Musso
- Gadu-Gadu: 0
Re: Czujnik położenia wału i wałków jak rozpoznać
Postautor: manius42 » 24 sie 2012, 21:56
w jaki sposób mogę mieć brak napięcia skoro wszystkie kontrolki na desce się swiecą i odbiorniki typu wycieraczki, światła i sam rozrusznik działają bezproblemowo?
-
- Stały bywalec
- Posty: 373
- Rejestracja: 31 sie 2008, 13:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Czujnik położenia wału i wałków jak rozpoznać
Postautor: Ramzes » 01 gru 2018, 18:41
Do manius42 jak rozwiązałeś problem.
Mam podobny problem. Auto 3,2 benzyna zagazowana Stag 300 plus.
Auto nagle przestało odpalać. Rozrusznik kręci, brak iskry na świecach, brak napięcia na pompie paliwa.
Mam podobny problem. Auto 3,2 benzyna zagazowana Stag 300 plus.
Auto nagle przestało odpalać. Rozrusznik kręci, brak iskry na świecach, brak napięcia na pompie paliwa.
KOCHAM NOSOROŻCE, quady, narty, karawaning
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości