Odbiór nowego XLV
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
-
- Stały bywalec
- Posty: 2225
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Odbiór nowego XLV
Postautor: krisw11 » 06 lut 2020, 20:20
Po co ta przepychanka koledzy.......są zwolennicy i przeciwnicy lpg......, ja również jestem za LPG , bo znam czasy gdzie nie było jeszcze słychu o jakimś tam LPG i silniki wymagały remontu już po 150tyś. wiec nie zabijał je gaz a benzyna czy diesel ! Gaz jest alternatywnym paliwem sam osobiście posiadałem ponad 4 litrowe silinki zasilane LPG jak i te 2.0, szczerze powiem hulają do dziś u nowych właścicieli bez żadnego szwanku i żadnych remontów ! E ksploatowane na co dzień......,gaz zły,diesel nie ekologiczny i czuły na wode, i wszystko co możliwe, benzyna dużo pali ,to do cholerki co jest dobre ??????! Rower ?? Eko, tanio , zdrowo, tylko zero wygody na zakupach ,podwożeniu dzieciarni do przedszkoli ,żon do pracy i w deszczowe dni
Kris
- pjoter
- Stały bywalec
- Posty: 248
- Rejestracja: 30 lip 2018, 21:46
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Odbiór nowego XLV
Postautor: pjoter » 06 lut 2020, 23:47
Krzysztof tu nie ma fizyki kwantowej, LPG to prosta matematyka.
Jeżeli silnik wytrzyma na gazie 300tys to masz po cienkim Bolku 30tys w kieszeni.
A dodajmy że diesel jest droższy w zakupie i szybciej traci na wartości.
Diesel ok jak potrzebujesz niutkow a na Durango 5,7 jeszcze nie masz uzbierane
Jeżeli silnik wytrzyma na gazie 300tys to masz po cienkim Bolku 30tys w kieszeni.
A dodajmy że diesel jest droższy w zakupie i szybciej traci na wartości.
Diesel ok jak potrzebujesz niutkow a na Durango 5,7 jeszcze nie masz uzbierane
Pjoter
-
- Forumowicz
- Posty: 52
- Rejestracja: 21 sie 2019, 18:16
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 2017
- Pojemność silnika: 1589
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Odbiór nowego XLV
Postautor: topik22 » 15 lut 2020, 10:31
Tivoli europegas ma przejechane na LPG ponad 200 tys km ... I jeździ dalej.
-
- Stały bywalec
- Posty: 2225
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Odbiór nowego XLV
Postautor: krisw11 » 15 lut 2020, 21:06
Może i Święta racja....... Na szczęście jestem tolerancyjny hehe )))))) Tak na prawde ,to już wszyscy psioczą, że diesel zły bo drogi w utrzymaniu, Lpg ,niszczy silniki i drogi w montażu, same PB ,też źle bo chla jak menel pod Biedrą , a teraz elektryki też bee...,bo..... mały zasięg, słaba dotacja a do tego opodatkowali ładowarki i prąd drogi ) ,to do ..uja co dobre ??? Rower ?? Tylko z rodziną na np. Mazury czy Podlasie cały urlop by dymał......! Dramat !
Kris
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości