CIEKAWY PROBLEM.....:)
SsangYong Kyron to SUV średniej wielkości, idealny dla typowej 4-osobowej rodziny. Obszerna kabina i przestrzeń bagażowa oraz sprawdzone rozwiązania techniczne i napęd 4x4. Obecnie bardzo popularny model na rynku wtórnym.
-
- Stały bywalec
- Posty: 2229
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
CIEKAWY PROBLEM.....:)
Postautor: krisw11 » 15 lut 2020, 19:56
Cześć Wszystkim. Mam ciekawy i nietypowy problem...otóż....., wszystko hula super ale gdy tylko załącze napęd 4x4 nagle auto staje sie mułowate ledwo sie odpycha... ,nadmienie tylko ,że sprzęgiełka nówki, piasty nowe, zaworek pod aku nówka z Unimarta, żadnych błedów a auto nagle po włączeniu 4x4 słabnie totalnie....., ale napęd działa czyli jest zapięty, jakieś pomysły ? Porady ? Bo zgłupiałem... ??
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 2229
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: CIEKAWY PROBLEM.....:)
Postautor: krisw11 » 15 lut 2020, 21:22
P.S. Na reduktorze jest OK.ale ,to możliwe bo ON i tak sam w sobie jest zmulony-ale silny )
Kris
- Jurgen
- Stały bywalec
- Posty: 348
- Rejestracja: 29 cze 2014, 19:54
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2015
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz\Stilo :)
Re: CIEKAWY PROBLEM.....:)
Postautor: Jurgen » 16 lut 2020, 11:53
Z tego co czytam nasuwa mi się jedno. Napęd pasz PT czyli sterowany "podciśnieniem" skoro tak to może masz gdzieś ubytek "nieszczelność" podciśnienia i brakuje go do prawidłowego sterowania turbo i z tego powodu może muli?
pozdrawiam
pozdrawiam
Jurgen
-
- Stały bywalec
- Posty: 2229
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: CIEKAWY PROBLEM.....:)
Postautor: krisw11 » 16 lut 2020, 14:02
Też tak myślałem ale ,w Kyronie napęd załączany jest odwrotnie do innych SS, czyli podciśnienie cały czas zasysa i wtedy napęd jest wyłączony ,a jak włączamy napęd ,to podciśnienie odpuszcza , moim zdaniem gdyby była nieszczelność ,to na wyłączonych napędach by łapał tzw.lewe powietrze bo wtedy cały czas ssa
Kris
- Jurgen
- Stały bywalec
- Posty: 348
- Rejestracja: 29 cze 2014, 19:54
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2015
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz\Stilo :)
Re: CIEKAWY PROBLEM.....:)
Postautor: Jurgen » 16 lut 2020, 14:45
Ok rozumiem, że ciągle ssa ...wyszło jak z tymi pedałami [w którymś wątku]
A skaner ,którym sprawdzałeś nie oszukuje ,że błędów nie wykazuje?
A skaner ,którym sprawdzałeś nie oszukuje ,że błędów nie wykazuje?
Jurgen
-
- Stały bywalec
- Posty: 2229
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: CIEKAWY PROBLEM.....:)
Postautor: krisw11 » 16 lut 2020, 15:04
Hi hi dokładnie ) Kolego Jurgen, widze szczegółowo czytasz posty . Właśnie zero błędów, żaden czek sie też nie zapala , jeszcze jeden myk zrobie, odłącze podciśnienie od zaworka i je zaślepie ,wtedy przedni napęd będzie samoczynnie zapięty, i zobacze czy po włączeniu reduktora pokrętłem z kabiny ,coś sie zmieni. Mam nadzieje,że jakoś sensownie ,to opisałem
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 392
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: CIEKAWY PROBLEM.....:)
Postautor: automatic » 17 lut 2020, 20:25
Rexton 2 i następcy oraz Rodius mają tak samo - brak podciśnienia załącza napęd ( piasty na 5 śrub )
-
- Stały bywalec
- Posty: 2229
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: CIEKAWY PROBLEM.....:)
Postautor: krisw11 » 17 lut 2020, 20:37
Dokładnie...., tyle ,że mój łobuz tracie 70 % mocy w tym momencie... i nie wiedzieć czemu.........,
Kris
- sematpl
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 22 sty 2016, 15:45
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: CIEKAWY PROBLEM.....:)
Postautor: sematpl » 18 lut 2020, 9:49
Ja miałem podobny problem gdy mi pompa Vacuum nie domagała
Po sprawdzeniu wszystkiego okazało się, że podciśnienie dawała, ale już za słabo i fiksowało mi auto
Oczywiście ręki sobie nie dam uciąć, że u Ciebie to samo
Po sprawdzeniu wszystkiego okazało się, że podciśnienie dawała, ale już za słabo i fiksowało mi auto
Oczywiście ręki sobie nie dam uciąć, że u Ciebie to samo
-
- Stały bywalec
- Posty: 2229
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: CIEKAWY PROBLEM.....:)
Postautor: krisw11 » 18 lut 2020, 13:36
Dzięki za podpowiedzi Koledzy w weekend sie wezme z ,to i przeglądne wszystko raz jeszcze.
Kris
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości