wymiana paska alternatora oraz napinacza.
SsangYong Kyron to SUV średniej wielkości, idealny dla typowej 4-osobowej rodziny. Obszerna kabina i przestrzeń bagażowa oraz sprawdzone rozwiązania techniczne i napęd 4x4. Obecnie bardzo popularny model na rynku wtórnym.
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: wymiana paska alternatora oraz napinacza.
Postautor: krisw11 » 06 lut 2020, 20:22
Faktycznie, jakaś dziwna sytuacja Kolego.......ale Cuda sie zawsze zdarzają.......) daj ten filmik bo sam jestem ciekaw.......,dziwne że w takim przypadku nie wchodzi Ci w tryb awaryjny............
Kris
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 21 sie 2019, 17:34
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2
- Gadu-Gadu: 0
Re: wymiana paska alternatora oraz napinacza.
Postautor: edward120355 » 01 mar 2020, 15:17
Witam.
nagrałem filmik ale to buczenie jest zagłuszane przez silnik , kupiłem gruszkę do turbiny na ali expres i lada dzień ją dostanę , postaram się ja wymienić to dam znać czy buczenie ustało.
nagrałem filmik ale to buczenie jest zagłuszane przez silnik , kupiłem gruszkę do turbiny na ali expres i lada dzień ją dostanę , postaram się ja wymienić to dam znać czy buczenie ustało.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 46
- Rejestracja: 15 lut 2020, 23:03
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Stary Gierałtów
Re: wymiana paska alternatora oraz napinacza.
Postautor: MirEx68 » 22 mar 2020, 20:24
podepnę się pod temat, ale opiszę sytuację tego dziwnego dźwięku. Otóż w moim Kyronie 2,0 po odpaleniu pojawiał się sądzę z opisu podobny dźwięk. Zlokalizowałem miejsce powstawania ale nie znam jeszcze przyczyny. W moim przypadku w wibrację wchodziła blaszka osłaniająca "gruszkę". Pomiędzy gruszkę a blaszkę wcisnąłem tymczasowo wężyk od podciśnień i dźwięk ustał. Sporadycznie też pojawia się błąd P1235, myślę że oba objawy są wspólne. W najbliższym czasie wymienię wszystkie przewody podciśnienia, ponieważ musiałem odciąć w kilku miejscach po 1cm ze względu na ich pęknięcie i prawdopodobne zaciąganie lewego powietrza. Muszę też sprawdzić jaka jest wartość podciśnienia na pracującej pompie wacum.
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 21 sie 2019, 17:34
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2
- Gadu-Gadu: 0
Re: wymiana paska alternatora oraz napinacza.
Postautor: edward120355 » 28 mar 2020, 10:14
Witam.
Wymieniłem gruszkę ale dalej wyje , zdjęciu wężyka jest cisza , założyłem wężyk i znowu wyje , łyżką od opon przytrzymałem gruszkę i zdjełem wężyk i dalej wyje po puszczeniu wycie ucichło czyli moim zdaniem te wycie pochodzi z turbiny ale mimo to działa prawidłowo , może jakaś podpowiedź jaka to przypadłość.
Wymieniłem gruszkę ale dalej wyje , zdjęciu wężyka jest cisza , założyłem wężyk i znowu wyje , łyżką od opon przytrzymałem gruszkę i zdjełem wężyk i dalej wyje po puszczeniu wycie ucichło czyli moim zdaniem te wycie pochodzi z turbiny ale mimo to działa prawidłowo , może jakaś podpowiedź jaka to przypadłość.
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 21 sie 2019, 17:34
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2
- Gadu-Gadu: 0
Re: wymiana paska alternatora oraz napinacza.
Postautor: edward120355 » 28 mar 2020, 10:16
Co to za błąd P1235.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 46
- Rejestracja: 15 lut 2020, 23:03
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Stary Gierałtów
Re: wymiana paska alternatora oraz napinacza.
Postautor: MirEx68 » 28 mar 2020, 13:53
edward120355 pisze:Co to za błąd P1235.
Trzeba sprawdzić wężyki podciśnienia, na pewno na którymś połączeniu jest pęknięty i zaciąga lewe powietrze.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 46
- Rejestracja: 15 lut 2020, 23:03
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Stary Gierałtów
Re: wymiana paska alternatora oraz napinacza.
Postautor: MirEx68 » 28 mar 2020, 13:55
edward120355 pisze:Witam.
Wymieniłem gruszkę ale dalej wyje , zdjęciu wężyka jest cisza , założyłem wężyk i znowu wyje , łyżką od opon przytrzymałem gruszkę i zdjełem wężyk i dalej wyje po puszczeniu wycie ucichło czyli moim zdaniem te wycie pochodzi z turbiny ale mimo to działa prawidłowo , może jakaś podpowiedź jaka to przypadłość.
może masz pękniętą membranę w gruszce turbiny
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 21 sie 2019, 17:34
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2
- Gadu-Gadu: 0
Re: wymiana paska alternatora oraz napinacza.
Postautor: edward120355 » 29 mar 2020, 15:11
Po odłączeniu przewodu podciśnienia i przytrzymaniu łyżką gruszki słychać wycie a jak zabiorę łyżkę z pod gruszki to wycie ustaje , więc to na pewno nie pęknięta membrana w gruszce a gruszka jest nowa jak pisałem poprzednio. Gdy by gruszka była niesprawna to byłby problem z działaniem turbiny.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 46
- Rejestracja: 15 lut 2020, 23:03
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Stary Gierałtów
Re: wymiana paska alternatora oraz napinacza.
Postautor: MirEx68 » 29 mar 2020, 19:31
edward120355 pisze:Po odłączeniu przewodu podciśnienia i przytrzymaniu łyżką gruszki słychać wycie a jak zabiorę łyżkę z pod gruszki to wycie ustaje , więc to na pewno nie pęknięta membrana w gruszce a gruszka jest nowa jak pisałem poprzednio. Gdy by gruszka była niesprawna to byłby problem z działaniem turbiny.
Pozostaje sprawdzić szczelność przewodów i poprawność działania zaworków sterujących turbiną i EGR.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości