Witam wszystkich, jestem nowy.
Auto przez 13 lat nie sprawiało problemów. Od jakiegoś czasu powstał problem z uruchomieniem silnika, jak juz odpali to pali od strzała i wystarczy 15 min i zaczyna świrować.
Po z czytaniu błędów taki wynik...
P1148 --- Wykonano aktualizację inicjalnego minimalnego impulsu
jazdy
P0245 Permanentny Napęd zaworu upustowego spalin
Przerwa w obwodzie (OS) lub zwarcie obwodu do masy
(SC-)
P1124 Permanentny Zablokowany pedał
Zgodność z pedałem hamulca
P1173 Permanentny Wtryskiwacz cylindra 3
Odchylenie MDP
P1235 Permanentny Regulacja ciśnienia doładowania turbosprężarki
Zbyt niskie ciśnienie
P1191 --- Usterka czasu narastania ciśnienia w listwie paliwowej
podczas rozruchu silnika
P0106 Permanentny Sygnał ciśnienia doładowania
wysoki przy kluczyku w stacyjce
P1115 Permanentny Sygnał temperatury płynu chłodzącego
Zgodność informacji
P1175 Permanentny Wtryskiwacz cylindra 5
Odchylenie MDP
P1254 --- Ciśnienie szyny – sygnał poza zakresem (odchyłka
dodatnia)
Objawy takie jak by się cofało paliwo. Może oringi na złączach filtra do wymiany? Nie robiłem jeszcze próby przelewowej wtryskiwaczy.
Proszę o podpowiedź gdzie szukać?
Problem z odpalaniem silnika.
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:39
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:39
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem z odpalaniem silnika.
Postautor: przemol1974 » 29 mar 2020, 18:17
Pierwszy cylinder OK, a reszta leja a najbardziej to drugi cylinder. Silnik pracował 49s.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:39
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem z odpalaniem silnika.
Postautor: przemol1974 » 03 kwie 2020, 22:06
Widzę, że forum umarło. Problemem był zapchany regulator ciśnienia w pompie. Zapraszam na M4 Polska tam jest jedna wielka rodzina która spotyka się na wielkich spotach.
Powodzenia
Powodzenia
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości