Witam i dziękuję za przyjęcie do grona .
Pytanie pierwsze czy ćwiczył ktoś coś takiego jak w tytule ?
Zamiana osprzętu Delphi na Boscha
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Zamiana osprzętu Delphi na Boscha
Postautor: RudebwoyIrl » 01 maja 2020, 0:01
Siemasz,
Mogę zapytać po co ?
Mogę zapytać po co ?
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 kwie 2020, 9:33
- Model: Rexton
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zamiana osprzętu Delphi na Boscha
Postautor: piotrh » 01 maja 2020, 14:04
W razie awarii pompy i wtrysków można by było kupić za ok 3 tys zardzewiałego mercedesa z silnikiem i osprzętem w super stanie .Bosch podobno trwalszy. Czytałem też że późniejsza ewentualną regeneracja Boscha jest dużo tańsza .
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Zamiana osprzętu Delphi na Boscha
Postautor: RudebwoyIrl » 01 maja 2020, 17:21
Rozumie podejście ale niezbyt widzę tu jakieś oszczędności a wręcz na odwrót te elementy Ci nie padają co 10k km.. to raz
Kupno i wymiana wszystkiego o ile się da to na 100 nie będzie 3k Kolego a już w życiu nie wymienił bym układu z mojego zadbanego Rexa i włożył tam coś z rdzewiejacego merola.
Takim rozumowaniem poszukaj na wyspach trafisz całego Rexa nieraz w eleganckim stanie i małym przebiegu za 500-1000 e i masz części na wymianę
Kupno i wymiana wszystkiego o ile się da to na 100 nie będzie 3k Kolego a już w życiu nie wymienił bym układu z mojego zadbanego Rexa i włożył tam coś z rdzewiejacego merola.
Takim rozumowaniem poszukaj na wyspach trafisz całego Rexa nieraz w eleganckim stanie i małym przebiegu za 500-1000 e i masz części na wymianę
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 kwie 2020, 9:33
- Model: Rexton
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zamiana osprzętu Delphi na Boscha
Postautor: piotrh » 01 maja 2020, 18:26
500/1000 e plus transport i w dalszym ciągu Delphi ....koszt prawie taki sam .Szykuję się do nabycia Reksia w celach wypraw off-road .Bosch podobno jest dużo trwalszy jeśli chodzi o nierozsądne obchodzenie się z pedałem gazu i w starciu z paliwem zakupionym gdzieś tam na Ukrainie ,Białorusi itp
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Zamiana osprzętu Delphi na Boscha
Postautor: krisw11 » 02 maja 2020, 0:12
A może, lepiej panowie zróbcie jak ja.....zakupic coś fajnego w benzin z gazotlenkiem albo bez i założyć gazownie i....Problemów ZERO !!! Od pewnego czsu nie patrze nawet w kierunku Diesla........! po co ? Problemów nie szukam Teraz mając znów benzin wiem,że zyje, nie martwie sie o filtry, wtryski,schładzanie turbin, jakość paliwa itp. itd. Tylko bez tzw.hejtu mi TU
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Zamiana osprzętu Delphi na Boscha
Postautor: RudebwoyIrl » 02 maja 2020, 2:09
Hehe czemu hejt przecież masz 100% racji. Mniej roboty przy benzynie bez gadania. Niestety u mnie nie ma takiej opcji bo ja jednak jeżeli już benzyniu to z 4l min a za to opłaty mnie tu zamęczą a no i na rynku coś znaleźć to i cud...
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Zamiana osprzętu Delphi na Boscha
Postautor: RudebwoyIrl » 02 maja 2020, 14:18
Co masz na myśli przez wyprawy offroadowe ? Rex będzie OK na wyprawę w stylu overlanding przy lekkich modyfikacjach ale ja tam bym go na upalanie nie brał za dużo roboty by to wymagało. Ekspedycja jak najbardziej typowy off road w ciężkim terenie to nie Rex niestety.
Pamiętaj też o tym że ciężko dostać dedykowane akcesoria a na tym bym się skupił pierw myśląc o wyprawach na nie na Delphi vs Bosch chyba że wyprawy typu autostrady...
Pamiętaj też o tym że ciężko dostać dedykowane akcesoria a na tym bym się skupił pierw myśląc o wyprawach na nie na Delphi vs Bosch chyba że wyprawy typu autostrady...
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Zamiana osprzętu Delphi na Boscha
Postautor: krisw11 » 02 maja 2020, 23:15
Tak jest i znowu Koledze Rudwbwoylrl jak dobrze,przepisałem Nick ) Przyznam Racje !! Off Road ,to koszta ,wydatki i mnóstwo strat, a gdzie TU szukać taniości w SS Rex ?? To nie Jeep czy Patrol ! Chociaż i tam nie ma Tanio........., Konkretny OFF nie jest tani ! Tam trzeba być niemal szejkiem.. ! Mam Kolege co kupił ML-a za sto tysi i kolejne STO wpakował w osprzęt i modyfikacje Off Road ! I na tym nie koniec. Reszte sami sobie przetłumaczcie............
Kris
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości