Przejściówka adapter obd z kia nie działa jak przerobić
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 31
- Rejestracja: 17 cze 2020, 7:58
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kgr
Przejściówka adapter obd z kia nie działa jak przerobić
Postautor: Gonzobmwe34 » 24 cze 2020, 22:13
Jak w temacie kupiłem przejście obd od kia i niestety nie łączy ma ktoś info jk przerobić lub dostęp do przejsciuwki która dziaka, kupiłem bo niby z wyglądu to samo ale niestety nr pin inaczej ułożone najprawdopodobniej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 12
- Rejestracja: 11 paź 2019, 16:39
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: Przejściówka adapter obd z kia nie działa jak przerobić
Postautor: boguslav » 07 lis 2020, 18:25
Hejka, chętnie dołącze do tematu.
Przeczytałem wszystko co możliwe aby podpiąć się do tego magicznego złącza. W swoim skanerze OBD/OBD2/CAN przerobiłem kostke i wypuściłem +12, GND, oraz linię K ale nie łączy.
W serwisówce też są niejasne informacje na ten temat - w tabelce z opisem pinów tego złącza, tam gdzie ma być linia K w opisie jest napisane, że jest pod innym pinem o numerze, który nie występuje na tym gnieżdzie.
Podejżewam, że może chodzi o numer Pinu bezpośrednio na ECU ale na razie nie chcę się z tym bawić. Ale jak tylko ktoś coś bedzie wiedział, albo będę coś działał w temacie to opisze tutaj co i jak.
Przeczytałem wszystko co możliwe aby podpiąć się do tego magicznego złącza. W swoim skanerze OBD/OBD2/CAN przerobiłem kostke i wypuściłem +12, GND, oraz linię K ale nie łączy.
W serwisówce też są niejasne informacje na ten temat - w tabelce z opisem pinów tego złącza, tam gdzie ma być linia K w opisie jest napisane, że jest pod innym pinem o numerze, który nie występuje na tym gnieżdzie.
Podejżewam, że może chodzi o numer Pinu bezpośrednio na ECU ale na razie nie chcę się z tym bawić. Ale jak tylko ktoś coś bedzie wiedział, albo będę coś działał w temacie to opisze tutaj co i jak.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości