Jak dla mnie Szefie to ten przód w stosunku do tyłu jakoś nisko siedzi . Nie wiem może takie wrażenie z tych zdjęć.
Ja stoję na takich samych kołach i oponach i raz tył aż tak mi nie ginie w nadkolu a przód mam zdecydowanie wyżej.
Org siedział na 235/70/ i uważam że właśnie teraz przy 255/70 się zrobił stabilny. Wcześniej ESP mi co chwila odpalało teraz siedzi jak przyklejony.
Prześwit mierzymy od podłoża do najniższego elementu podwozia czyli z reguły most z tyłu a z przodu belka do mocowania osłony . Buda może być metr nad piaskiem a nigdzie nie pojedziesz orajac podwoziem:)
33 będzie OK przy mostach z większym przełożeniem ale już powyżej 31 musisz ingerować w zderzak przedni lub przynajmniej w nadkola bo będzie trzeć przy skręcie
Na koniec jak auto idzie w górę to musi iść w szerz to jest fizyka i nie ma dyskusji . Jeśli poszedłeś w górę i w szerz z większymi oponami a auto uważasz że jest mniej stabilne to ja bym tam wrócił i może felgę z mniejszym ET albo dystanse założył. Ale tutaj też bym wrócił do mojej pierwszej linii że on jakoś tak dziwnie chyba stoi za wysoko z tyłu za nisko z przodu
Rexton jako auto wyprawowe czy to ma sens
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Stały bywalec
- Posty: 805
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
-
- Stały bywalec
- Posty: 2225
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Rexton jako auto wyprawowe czy to ma sens
Postautor: krisw11 » 29 sie 2020, 21:53
Dokładnie jak opisał Kolega Rude...kurcze zawsze nie moge skopiować )) yrl Ja bym wsadził tam większe koła albo dystanse, przód strasznie dziwnie siedzi w stosunku do tyłu ,w terenie sie to nie sprawdzi bo będziesz uderzał zawsze przodem i zderzak zgubisz na pierwszym wypadzie w teren.
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 805
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Rexton jako auto wyprawowe czy to ma sens
Postautor: RudebwoyIrl » 29 sie 2020, 22:24
Tak swoją drogą to te progi/stepy to ściągnij:) to tak z -10 do wyglądu i dzielności w terenie:)
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości