RudebwoyIrl pisze:Mistrzu ale poczekaj chwilę...
Ty do pompy masz taką wtyczkę jak na zdjęciu w 1 poście ? No bo jak tak to przecież tą dokumentację wklejasz od innego modelu raczej bo przecież ta wtyczka na rysunku jest całkowicie inna.
Dziękuję za odpowiedź.
Dla mnie dokumentacja Rextona jest nielogiczna. Pojawiają się tam różne dziwne rzeczy.
Jeśli jestem w błędzie to mnie popraw ale prawdopodobnie wtyczka z numerem 86 to jest to EBCM - system ABS Bosch, o które pytałem na początku postu (gdzie to znaleźć w samochodzie). Diagnostyka systemu ABS w książce jest opisana na przykładzie Bosch.
Zastanawiam się czy można analogicznie testować według tej instrukcji system ATE.
Natomiast złącze podpisane jako ABS/ESP Unit to złącze do systemu ABS firmy ATE(TEVES). I występują zamiennie.
Odpowiadając na pytania: tak, wtyczka do pompy w moim reksie ma 47 pin i wygląda tak jak na zdjęciu z 1 postu. To jest realne zdjęcie mojej wtyczki, widać tam, które piny są pełne.
I drugie tak: pompa ABS jest ta sama, która występuje w 2.7 w wersji z ABS.
Szukam kogoś z launchem. Ale w okolicy nie ma porządnych warsztatów i jak coś poważniejszego się dzieje z autem to odsyłają i nie chcą brać roboty. W czwartek ma mi przyjść easydiag, zobaczymy czy uda się podłączyć. Może do tego czasu ogarnę linucha i spróbuję odpalić cascade.
Te screeny, które wrzuciłeś są od ABS/ESP - różnica jaką widzę na pierwszy rzut oka w porównaniu z tym co jest u mnie to nie mam pinu 11 i 15 (CAN H i L)
Dodatkowo jak odpowiedziałem wyżej nie zgadzają mi się opisy pinów na wtyczkach.