Rexton DeMaDeS
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
Posty: 385
-
Strona 19 z 26
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 26
- Następna
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: RudebwoyIrl » 03 maja 2021, 18:06
Też się z tym syfem tam borykałem, przepłukany układ ale i tak od czasu do czasu się czujnik zasyfi is ESP wywala. Może powinienem wsiąść przykład z Ciebie i pompę rozebrać..
Sprężyny widzę że ładnie poszły..czym je zastąpisz?
Sprężyny widzę że ładnie poszły..czym je zastąpisz?
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 03 maja 2021, 18:59
zamienników do 3.2 nie widzę więc pewnie będę musiał się zadowolić sprężynami od 2.7
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: RudebwoyIrl » 03 maja 2021, 20:07
Zamienniki do 2.7 z tego co przerobiłem nie są tak twarde jak oryginalne a zakładam że 3.2 pewnie i cięższe.. Leżą mi nowki KYB ale nawet Ci ich nie proponuję..
jak masz budżet to pomyśl może o sprężynach od Dobinsons na ten przód... bez żadnych podkładek super się sprawują a cena chyba nie taka tragiczna w porównaniu do zamienników będzie
jak masz budżet to pomyśl może o sprężynach od Dobinsons na ten przód... bez żadnych podkładek super się sprawują a cena chyba nie taka tragiczna w porównaniu do zamienników będzie
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: krisw11 » 03 maja 2021, 21:01
Nie wiem czy Wam sie ,to spodoba ale..... Ja springi robie sobie u zaprzyjaźnionego Kowala od wielu lat....., tanio , szybko i robi mi to co chce ,czyli ,twardo wysoko,wyżej niżej itp .Do tego tanio )) Dopasowuje mi do auta na moich oczach tak jak chce.
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: RudebwoyIrl » 03 maja 2021, 21:44
Heh Kris też tak chciałem, tylko nie ma zaprzyjaźnionych kowali
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: krisw11 » 03 maja 2021, 22:36
Wiem coś o tym...... dziś kowal To jak NOKIA 3310 ))
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 06 maja 2021, 20:56
ciekawostka z dziś, kontrolka ESP po każdym gwałtowniejszym hamowaniu, interfejs odczytał błąd ciśnienia w układzie hamulcowym, podgląd danych na żywo wskazywał że ciśnienie na tylnych hamulcach jest prawie 2x mniejsze niz na przednich, pedał był miękki, tzn brał szybko ale przez pół skoku siła hamowania nie wiele przyrastała.
wielokrotne odpowietrzanie - bez skutku
regeneracja pompy hamulcowej - bez skutku
sprawdzanie czujników ciśnienia i zamienianie miejscami - bez skutku
winowajcami okazały się po jednej prowadnicy w każdym tylnym zacisku zapieczone na amen
Nowe klocki + nowe prowadnice = ciśnienie na przednich hamulcach i tylnych jest identyczne
wielokrotne odpowietrzanie - bez skutku
regeneracja pompy hamulcowej - bez skutku
sprawdzanie czujników ciśnienia i zamienianie miejscami - bez skutku
winowajcami okazały się po jednej prowadnicy w każdym tylnym zacisku zapieczone na amen
Nowe klocki + nowe prowadnice = ciśnienie na przednich hamulcach i tylnych jest identyczne
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 09 cze 2021, 10:27
kiedyś wymieniłem wahacze żeliwne na stalowe z wymiennymi sworzniami, przyszedł czas na zmiane sworzni, znalazłem zamienniki firmy CTR oraz Oyodo, zamówiłem po jednym dla porównania i kopara opada...
1. obydwa mają osłonę gumową z napisem CTR
2. to co było w kartoniku CTR ma straszną powłokę lakierniczą, wygląda jak używany regenerowany
3. ten w folijce oyodo (sprzedawany bez kartonika) jest kijowo nasmarowany, tzn smar pod gumą jest ale głównie na gumie a nie na kuli, CTR ma smar na kuli
4. największe ździwienie - zakres pracy, CTR ma 16-17 stopni od punktu 0, oyodo ma 24 stopnie
Nie wiem jaki zakres pracy miały sworznie fabrycznie zamontowane w moich wahaczach, w każdym razie był za mały jak na mój lift, jest nadzieja że montaż oyodo spowoduje, że maksymalny punkt pracy nie będzie osiagany i zmniejszy sie szybkość zużywania sworzni.
1. obydwa mają osłonę gumową z napisem CTR
2. to co było w kartoniku CTR ma straszną powłokę lakierniczą, wygląda jak używany regenerowany
3. ten w folijce oyodo (sprzedawany bez kartonika) jest kijowo nasmarowany, tzn smar pod gumą jest ale głównie na gumie a nie na kuli, CTR ma smar na kuli
4. największe ździwienie - zakres pracy, CTR ma 16-17 stopni od punktu 0, oyodo ma 24 stopnie
Nie wiem jaki zakres pracy miały sworznie fabrycznie zamontowane w moich wahaczach, w każdym razie był za mały jak na mój lift, jest nadzieja że montaż oyodo spowoduje, że maksymalny punkt pracy nie będzie osiagany i zmniejszy sie szybkość zużywania sworzni.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: RudebwoyIrl » 09 cze 2021, 18:02
Szefie potrzebuje pomocy , Ty masz 3,2 w 5tce automacie zgadza się?
Nie wiesz jaka i czy jakaś jest różnica w kablu ręcznego ?
Kupiłem jakiś ale piszę że jest tylko do benzyny
Patrzę na inne to z reguły są od Diesla po benzynę te same..
Nie wiesz czy jest jakiś Temat przy tym 3,2 do uwzględnienia podczas zakupu tego końcowego kabla do ręcznego?
Nie wiesz jaka i czy jakaś jest różnica w kablu ręcznego ?
Kupiłem jakiś ale piszę że jest tylko do benzyny
Patrzę na inne to z reguły są od Diesla po benzynę te same..
Nie wiesz czy jest jakiś Temat przy tym 3,2 do uwzględnienia podczas zakupu tego końcowego kabla do ręcznego?
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 10 cze 2021, 17:27
nie mogę znaleźć dokumentacji skąd i jaką linkę kupiłem, patrząc po spisie części to w 1ce były inne numery dla diesla i benzyny, ale czy czyms sensownym się różniły.. nie wiem. w zamiennikach wygląda na to, że pasują i do ben i do d...
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: RudebwoyIrl » 10 cze 2021, 19:34
Dzięki, ogólnie patrząc nie widzę żadnej różnicy, zobaczymy w Sobotę na warsztacie bo leje cały tydzień ani jak pod auto się wturlac:)
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 190
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: BYCZEK » 14 cze 2021, 14:48
DeMaDeS, a tak z innej beczki, mógłbyś podać informacje jaką masz butlę LPG i jak do czego jest zamontowana, a jeszcze lepiej jakbyś miał jakieś foty
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 15 cze 2021, 10:10
niestety fotek nie ma i nie polecam takiego montażu jak jest u mnie czyli 4 śruby przez uszy butli do podłogi bagażnika + tuleje dystansowe by butla nie dotykała ramy. próbowałem gazownika przekonac by przykrecił do ramy ale nie.. niereformowalny. za pierwszym razem to mi docisnal rame do karoserii bo nie dał tulei...
przez jego podejście mam butle tylko 79 (wchodzi 62), do tego wisi zbyt nisko.
W rosji montują 100 ale wycinają kawałek poprzeczki na której fabrycznie wisi zapas w rextonie, wtedy maja duza butle i wyzej niz ja swoja mala...
przez jego podejście mam butle tylko 79 (wchodzi 62), do tego wisi zbyt nisko.
W rosji montują 100 ale wycinają kawałek poprzeczki na której fabrycznie wisi zapas w rextonie, wtedy maja duza butle i wyzej niz ja swoja mala...
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 190
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: BYCZEK » 15 cze 2021, 10:41
Do podłogi to nawet bym się bał właśnie, w końcu to dodatkowe 100kg
Też tak właśnie myślałem o tym żeby wyciąć tą poprzeczkę i dorobić konstrukcję do ramy, tylko chciałbym zamontować 720mm, ale z jednej strony tłumik, z drugiej rura wlewu od paliwa i boje się, że się może nie zmieścić
Ale żeby ramę do budy docisnąć fachowiec
Też tak właśnie myślałem o tym żeby wyciąć tą poprzeczkę i dorobić konstrukcję do ramy, tylko chciałbym zamontować 720mm, ale z jednej strony tłumik, z drugiej rura wlewu od paliwa i boje się, że się może nie zmieścić
Ale żeby ramę do budy docisnąć fachowiec
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 02 lip 2021, 21:35
Pierwszy raz widze sprezyne polamana na 3 kawalki. Do tego ukrecony lacznik stabilizatora przod i popekana oslona przegubu, sworzen z racji liftu zawieszenia zrobil sobie wciecie w obudowie, do tego ma konkretny luz.
Ciekawe co przyniesie jutro...
Ciekawe co przyniesie jutro...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Posty: 385
-
Strona 19 z 26
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 26
- Następna
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości