WItam
Zostałem właścicielem drugiego Musso 3.2 z manualną skrzynią biegów. Pierwszy to 2.9 TD.
Niestety jest problem ze sterownikiem napędów ( mechanicznie jest wszystko OK ).
Komputer o nr. 38510-05050 z fajczył się :/ podmieniłem go na komputer z mojego 2,9 TD z końcówka 05020 ( nie wiem czy będzie pasował )
Wymieniłem także cały silniczek który był z fajczony ( pasował z reduktora z BORG WAGNER KIA )
Po wszystkich operacjach nadal wyskakuje błąd Shift Motor.
Co jeszcze można sprawdzić?
Napędy sterownik
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 12
- Rejestracja: 18 lip 2021, 22:32
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: Napędy sterownik
Postautor: maxel » 10 sie 2021, 8:35
Dzień dobry .
Zmieniliśmy sterownik, po włączeniu zapłonu po około 10 sek wyskakuje błąd 4WD check i pali się na stałe.
Kable sprawdzone, próbowałem sprawdzić błędy zwierając PIN 2 i 6 lecz nie mam pinu 6 w kostce ( rozmieszczenie kabli w kostce nie zgadza się z Tym co jest na schematach ).
Nie mam już pomysłu co może być. Zaznaczam że mam napęd FULL Time bez TOD
Zmieniliśmy sterownik, po włączeniu zapłonu po około 10 sek wyskakuje błąd 4WD check i pali się na stałe.
Kable sprawdzone, próbowałem sprawdzić błędy zwierając PIN 2 i 6 lecz nie mam pinu 6 w kostce ( rozmieszczenie kabli w kostce nie zgadza się z Tym co jest na schematach ).
Nie mam już pomysłu co może być. Zaznaczam że mam napęd FULL Time bez TOD
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 12
- Rejestracja: 18 lip 2021, 22:32
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: Napędy sterownik
Postautor: maxel » 02 wrz 2021, 16:18
Olałem naprawianie fabryki.
zrobiłem to swoim sposobem.
Wykorzystałem istniejącą wiązkę kabli, sterują silnikiczkiem reduktora za pomocą przełącznika zmiany biegunów:)
zrobiłem to swoim sposobem.
Wykorzystałem istniejącą wiązkę kabli, sterują silnikiczkiem reduktora za pomocą przełącznika zmiany biegunów:)
-
- Stały bywalec
- Posty: 702
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Napędy sterownik
Postautor: trol48 » 02 wrz 2021, 18:30
BRAWO TY
dasz zdjęcie dla potomnych
najprostsze rozwiązania rodzą geniuszy
dasz zdjęcie dla potomnych
najprostsze rozwiązania rodzą geniuszy
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości