Witajcie.
Czy ktoś zna procedurę parowania oryginalnego pilota od Rextona I z fabrycznym systemem alarmowym? Doczytałem na forum, że odbywa się to poprzez naciskanie przycisku na module STICS (na moim brak jakiegokolwiek przycisku, na zewnątrz, w środku nie wiem, nie rozbierałem obudowy) albo poprzez zwieranie pinów w złączu diagnostycznym. Stwierdzenia dość enigmatyczne, bez szczegółów. W manualu też tylko stwierdzenie, że kodujemy nadajnik poprzez podanie napięcia akumulatora B+ na "zewnętrzny terminal kodowania" bez szczegółów. Ktoś coś wie i może pomóc?
Orginalny pilot alarmu Rexton I
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Orginalny pilot alarmu Rexton I
Postautor: RudebwoyIrl » 13 wrz 2021, 16:22
Nie wiem czy ja to dobrze rozumiem ale chyba potrzebujesz do tego zewnętrznego urządzenia tak czytając tą instrukcję..
Ten cały external code terminal
Ten cały external code terminal
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 139
- Rejestracja: 24 lip 2013, 13:13
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Orginalny pilot alarmu Rexton I
Postautor: MacGyver » 14 wrz 2021, 6:52
Dzięki za odpowiedź. Google tłumacz podaje "po podłączeniu B+ na zewnętrzne złącze zapisu kodowania (zastosowanie napięcia akumulatora)". Niewiele to wyjaśnia. Może należy podać B+ na złącze modułu STICS w gnieździe diagnostycznym? Jest w tym gnieździe B+ więc to co wyczytałem w starym poście kolegi Unimart nawet by pasowało. Tylko boję się uwalić STICS jeśli to jednak nie to.
Było Musso 2.9TD, teraz Rexton 2.7 xdi
-
- Stały bywalec
- Posty: 115
- Rejestracja: 07 wrz 2018, 12:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Orginalny pilot alarmu Rexton I
Postautor: SangRex » 19 wrz 2021, 3:14
Bardzo ciekawy temat. Czekam na wiadomość czy kolega rozwiązał problem bo również takowy mam.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 38
- Rejestracja: 02 gru 2017, 22:58
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: "Mars"
Re: Orginalny pilot alarmu Rexton I
Postautor: Hellsin » 19 wrz 2021, 8:57
te z początku roczników produkcji mają na skrzynce przełącznik (przynajmniej tak jest u mnie), niestety jeszcze nie mam drugiego pilota, co by go dodać do systemu i sprawdzić jak i czy to działa
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości