Witam, mam problem tego typu, że przy skręcie zwłaszcza w prawo odzywa się taki jakby metaliczny halas, że aż czuć po budzie (nie zawsze) wjechałem na kanał sprawdziłem czy jakiekolwiek luzy są na półosiach ale nic. Na początku zaraz po kupnie zrobiło się tak, ale tylko na włączonym napedzie. Szukać przyczyny w przednim moście? Może ktoś miał taki problem i podpowie. Z góry dziękuję.
Ps. Niezależnie czy na luzie skręcam czy na włączonym biegu jest hałas.
Rexton 2.7Xdi 2005r.
Problem przy skręcie zwłaszcza w prawo.
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Problem przy skręcie zwłaszcza w prawo.
Postautor: RudebwoyIrl » 11 gru 2020, 18:16
Pisząc przy włączonym napędzie zakładam że masz part time.
Jeżeli nie masz manualnych sprzęgiełek i robi się tak na 2h to raczej w moście z przodu nie ma co szukać..
Maglownica, łożyska, wahacze, hamulce to zakładając że przód działa tak jak fabryka ..
Pozdrawiam
Jeżeli nie masz manualnych sprzęgiełek i robi się tak na 2h to raczej w moście z przodu nie ma co szukać..
Maglownica, łożyska, wahacze, hamulce to zakładając że przód działa tak jak fabryka ..
Pozdrawiam
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Problem przy skręcie zwłaszcza w prawo.
Postautor: RudebwoyIrl » 12 gru 2020, 17:22
Tak myślałem że ewentualnie jeszcze półoś ale to ona by chyba w tragicznym stanie musiała być...
-
- Stały bywalec
- Posty: 392
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: Problem przy skręcie zwłaszcza w prawo.
Postautor: automatic » 14 gru 2020, 10:48
Do sprawdzenia poduszka silnika -lewa , skręcasz w prawo silnik napiera na zewnątrz - lewo .
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 gru 2020, 10:42
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem przy skręcie zwłaszcza w prawo.
Postautor: Kamilgo » 15 gru 2020, 12:42
Sprawdzę tą poduszkę może i masz rację. Postaram się nagrać filmik z jazdy może ktoś coś wywnioskuje.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 cze 2018, 22:24
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2013
- Pojemność silnika: 20
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem przy skręcie zwłaszcza w prawo.
Postautor: Perez » 04 gru 2021, 23:42
Nie uwierzysz ale u mnie powodem była śruba od progu, nakrętka odkręciła się i wypadła i podczas skrętu w prawo i tylko w prawo . Karoseria pracuje i po gwincie taki był dźwięk jak by coś było w zawieszeniu - przed znalezieniem tego wymieniłem zaciski, tarcze, łożyska, pompę wspomagania i oddałem do regeneracji maglowanice:))) więc zacznij od tego hehe
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości