Regulowaliście może sprzęgło?
Odnoszę wrażenie, że moje rozłącza trochę za późno. Wydaje mi się w stosunku do osobówki, że powinno działać bardziej od góry.
Chciałbym podregulować, podobno reguluje się przy pedale, nakrętką i trzpieniem wychodzącym od pompy. Ale dostęp jest fatalny.
Może jestem przewrażliwiony, nigdy wcześniej nie jeździłem autem z sprzęgłem hydraulicznym.
Regulowaliście może sprzęgło?
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- traky
- Stały bywalec
- Posty: 228
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 0:09
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Stały bywalec
- Posty: 373
- Rejestracja: 31 sie 2008, 13:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Regulowaliście może sprzęgło?
Postautor: Ramzes » 08 lis 2009, 23:40
Wg mnie jest bardzo utrudniony dostęp do regulacji przy pedale. Chodzi mi o może jakiś sposób aby móc wyregulować sprzęgło.
KOCHAM NOSOROŻCE, quady, narty, karawaning
- traky
- Stały bywalec
- Posty: 228
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 0:09
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Regulowaliście może sprzęgło?
Postautor: traky » 09 lis 2009, 20:14
Sprzęgło samo w sobie jest samoregulacyjne i nie masz możliwości wyregulować go (chyba że ja o czyms nie wiem, ale człowiek się całe zycie uczy)
A jeżeli chodzi o regulacje luzu na pedale to faktycznie dojście nie zbyt dobre. Ale ja sobie ułatwiłem sprawę, odpiąłem sworzeń od samego pedała a później odkręciłem w komorze całą pompkę( dwie nakrętki-39,5s roboty ) i jest dostęp do regulacji. Jak się chce to można... ale na kolanka trzeba paść do sworznia mimo wszystko
A jeżeli chodzi o regulacje luzu na pedale to faktycznie dojście nie zbyt dobre. Ale ja sobie ułatwiłem sprawę, odpiąłem sworzeń od samego pedała a później odkręciłem w komorze całą pompkę( dwie nakrętki-39,5s roboty ) i jest dostęp do regulacji. Jak się chce to można... ale na kolanka trzeba paść do sworznia mimo wszystko
-
- Stały bywalec
- Posty: 373
- Rejestracja: 31 sie 2008, 13:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Regulowaliście może sprzęgło?
Postautor: Ramzes » 10 lis 2009, 8:12
Dzięki za sposób
KOCHAM NOSOROŻCE, quady, narty, karawaning
-
- Stały bywalec
- Posty: 373
- Rejestracja: 31 sie 2008, 13:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Regulowaliście może sprzęgło?
Postautor: Ramzes » 14 lis 2009, 20:52
Czy odkręcając pompkę sprzęgła od przegrody trzeba też odkręcić przewód, czy da się go odgiąć tak, aby dostać się do sworznia.
KOCHAM NOSOROŻCE, quady, narty, karawaning
-
- Stały bywalec
- Posty: 373
- Rejestracja: 31 sie 2008, 13:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Regulowaliście może sprzęgło?
Postautor: Ramzes » 15 lis 2009, 17:46
Wyregulowałem skok jałowy na pedale, ale się nawku......łem. Myślałem, że nosorożca podpale.
Teraz sprzęgło normalnie chodzi, łapie przy górze.
Musiałem wyjąć siedzenie kierowcy, odłączyłem trzpień od pedała i odkręciłem pompę, ale nie mogłem jej wyjąć, jest bardzo mocno osadzona na przegrodzie. Zakręciłem pompę i założyłem trzpień na pedał.
Odkręciłem przeciwnakrętkę i wyregulowałem obracając trzpieniem od strony kabiny.
Ludzie jakie ja pozycje wyczyniałem w kabinie, sąsiad i moi domownicy obserwowali mnie przez okna.
Dostęp do regulacji jest dla karłowatych Koreańców. Moja głowa i ręce z trudem mieściły się pod pedałami.
Uh, mam to już za sobą.
Teraz sprzęgło normalnie chodzi, łapie przy górze.
Musiałem wyjąć siedzenie kierowcy, odłączyłem trzpień od pedała i odkręciłem pompę, ale nie mogłem jej wyjąć, jest bardzo mocno osadzona na przegrodzie. Zakręciłem pompę i założyłem trzpień na pedał.
Odkręciłem przeciwnakrętkę i wyregulowałem obracając trzpieniem od strony kabiny.
Ludzie jakie ja pozycje wyczyniałem w kabinie, sąsiad i moi domownicy obserwowali mnie przez okna.
Dostęp do regulacji jest dla karłowatych Koreańców. Moja głowa i ręce z trudem mieściły się pod pedałami.
Uh, mam to już za sobą.
KOCHAM NOSOROŻCE, quady, narty, karawaning
- traky
- Stały bywalec
- Posty: 228
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 0:09
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Regulowaliście może sprzęgło?
Postautor: traky » 15 lis 2009, 20:49
No nie dziwię się że się nagimnastykowałeś
Ale się da....... ,a jak później cieszy he he
Ale się da....... ,a jak później cieszy he he
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości