Czesc Kolega @DeMeDes opisał wcześniej wymianę osłony dla Rextona
dlatego pozwolę sobie dorzucić kilka własnych spostrzeżeń w modelu Korando 2 (KJ)
Rozpiananie zawieszenia jak podaje serwisówka nie jest potrzebne (niezbędne)
Pomijam opis demoantżu srzęgiełka bo to wiadomo - bez tego oś nie zejdzie ponieważ na wieloklinie jest pierścień zegera.
Odkręcenie od mostu przegubu wewnętrznego pozwala go odsunąć i cała oś jest luźna
Natępnie całe koło skręcić na zewnątrz
A teraz istotne - podnieść na lewarku wachacz ponieważ bez tego będzie blokować przegłub zewnętrzny od spodu
teraz wystarczy wysunąć całą oś między wachaczem a przekłądnią kierowniczą i mamy oś na zewnątrz
o wiele wygodniej teraz można wyczyścic wymienić osłony
Ja w tym celu rozebrałem przegub wew na częsci pierwsze i przeciągnąłem obie osłony przez kosz przegubu bez zadnych dodatkowcyh narzędzi (stożków itp)
Wymiana osłony przegubu Korando
Poradniki i instrukcje - "Sam naprawiam/ulepszam swojego Ssangyong'a". Nie dodajemy tutaj zapytań o to jak coś naprawić.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość