Niestety w temacie awarii Wam nie doradzę, ale nasuwa mi się jedno pytanie, które sory ale muszę zadać.A mianowicie:
dlaczego serwisujecie swoje samochody w stacjach które nic z nimi wspólnego nie mają??? Bo jeśli o mnie chodzi to jest oczywiste że nie będą potrafili naprawić samochodu skoro nie uczestniczą w szkoleniach z ich obsługi.
Co do wymówek serwisów odnośnie odmowy naprawy gwarancyjnej bo złe paliwo:
- mam znajomego prawnika, który sobie z tym radzi. W skrócie: mają obowiązek udowodnić że złe paliwo tankowałeś ( nie są w stanie )
- jeśli samochody pochodzą z Polskiej sieci dealerskiej tzn że mają homologacje na użytkowanie w Polsce. Czyli między innymi na paliwo sprzedawane na Polskich stacjach. więc argument że w Polsce jest złe paliwo to bzdura. Bo analogicznie jeśli samochód nie nadaje się " na Polskie paliwo" to odstępuje od umowy kupna, bo mnie nie stać nie mam ochoty ani czasu na tankowanie auta w Niemczech. Eh i można by tak cały czas pisać, ale jedno jest pewne, trzeba z nimi walczyć. Aha i jeśli samochód stoi 3msc w serwisie to o ten okres muszą przedłużyć gwarancję.
Pozdrawiam
Uszkodzenie wtrysków z powodu słabej jakości paliwa na CPN
SsangYong Actyon Sports to pickup, którym przewieziesz niezbędny ładunek. Wygrywa z rozwiązaniami konkurencyjnych marek komfortem jazdy zbliżonym do samochodów typu SUV i lepszymi właściwościami jezdnymi
-
- Forumowicz
- Posty: 54
- Rejestracja: 09 maja 2010, 21:13
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Oświęcim
Re: Uszkodzenie wtrysków z powodu słabej jakości paliwa na CPN
Postautor: marcinz1 » 08 cze 2010, 16:17
"Ropnioka" lubię za to że NIBY ciężko pali :):)
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 11
- Rejestracja: 22 cze 2009, 11:26
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 2882170
Re: Uszkodzenie wtrysków z powodu słabej jakości paliwa na CPN
Postautor: sawana » 14 cze 2010, 0:37
Witam, sprawa ma się teraz następująco, przeprowadziłem rozmowę z panem Postkiem - właścicielem salonu sprzedaży, po dość ostrej rozmowie stwierdził że skoro jego serwis oszukuje i naciąga auto mam zabrać i go nie naprawią. Temat pozostawiam bez komentarza, w żadnym innym kraju salon sprzedaży i serwis nie podszedł by w ten sposób do klienta ale niestety żyjemy w PL i nic się z tym nie zrobi. Auto zabrałem do znajomego mechanika i się zdziwiłem jak w ciągu 2 dni usterkę usunął, tzn. nie była żadna świeca przedmuchana tylko papraki z serwisu Citroen Auto-Postek w Gdańsku prawdopodobnie założyli tę samą uszczelkę pod wtryskiem która przy każdym wyjęciu wtrysku powinna być wywalona, i ta uszczelka miała nieszczelność i z tego powodu był wyciek w okolicach świecy itd. koszt naprawy 200 zł ( było sporo czyszczenia a serwis za tę usterkę krzyknął cenę od 2,5 tyś zł w górę ) kontrolka świec mi zgasła.co do ręcznego to muszę jeszcze raz podjechać i jak mi to naprawią to napisze co było przyczyną.
Wróć do „Actyon/Actyon Sports”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości