Witam.
Czeka mnie II przegląd przy 25 tyś. km i nie wiem gdzie jechać.
Planowałem do KIM w Wrocławiu (przy poprzedniej wizycie wydawali mi się OK, choć nie tani) lecz dzwoniąc dziś dowiedziałem się, że już nie są autoryzowani.
Jestem z Kalisz, więc jednakowo ma do: Poznania, Wrocławia i Łodzi.
Byłem na pierwszym serwisie (5tyś. w Warszawie, w centrali), ale nawet nie pozwolili przyglądać się pracy mechaników (uprzedzając, nie chodzi o stanie na hali, ale jakieś pomieszczenie, z którego widać ich pracę). Poprawiali mi zbieżność (bo w Zgierzu, po wymianie amortyzatora - na gwarancji, tego nie zrobili), jednak nie widzę zbytnio efektu, więc spadek zaufania. Pozostaje drugi serwis we Wrocławiu, jednak po wcześniejszej przygodzie mam 0 zaufania do nich (nie wiedział nawet ile cylindrów ma AS - wyszło podczas rozmowy tel.). W Poznaniu, jest "świeży" serwis, może do nich? Podzielmy się doświadczeniami. Jaki jest przewidywalny koszt II serwisu?
Serwisy i przeglądy.
SsangYong Actyon Sports to pickup, którym przewieziesz niezbędny ładunek. Wygrywa z rozwiązaniami konkurencyjnych marek komfortem jazdy zbliżonym do samochodów typu SUV i lepszymi właściwościami jezdnymi
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 03 sty 2009, 17:42
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Serwisy i przeglądy.
Postautor: lukasz » 26 cze 2009, 20:03
Nie polecam Zgierza, za przeglady Kyrona nieźle sobie kasowali.... mam też niemiłe doświadczenie związane z tamtejszym zserwisem blacharskim
- Apage2005
- Rusza z kopyta
- Posty: 27
- Rejestracja: 17 kwie 2008, 20:16
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Serwisy i przeglądy.
Postautor: Apage2005 » 26 cze 2009, 23:40
witam
mimo wszystko polecam Wrocławski serwis u Owczarza.... to że walnęli byka z cylindrami to normalne bo tak naprawdę wszystkie serwisy uczyły się dopiero sangyonga . Przecież KIM to Peugeot , są serwisy citroena które wzięły SS ....... Niestety w Polsce mercedes nie chciał autoryzacji bo byłoby najlogiczniej choś drogo . Owczarz na Żmigrockiej we wrocku specjalizował się w japońcach więc u mnie też szczegóły silnika kwitowali tekstem " cholerni niemcy" ale ..... 1. są niedrodzy ( Kim zaśpiewał 3500 zł za przegląd kompletny po 60 tys.km) , 2. Uczą się , 3.Mają zacięcie ( u mnie walczyli 5 dni z układem paliwowym i kontrolką check engine w kontakcie z centralą SS aż doprowadzili auto do pożądku) .
mimo wszystko polecam Wrocławski serwis u Owczarza.... to że walnęli byka z cylindrami to normalne bo tak naprawdę wszystkie serwisy uczyły się dopiero sangyonga . Przecież KIM to Peugeot , są serwisy citroena które wzięły SS ....... Niestety w Polsce mercedes nie chciał autoryzacji bo byłoby najlogiczniej choś drogo . Owczarz na Żmigrockiej we wrocku specjalizował się w japońcach więc u mnie też szczegóły silnika kwitowali tekstem " cholerni niemcy" ale ..... 1. są niedrodzy ( Kim zaśpiewał 3500 zł za przegląd kompletny po 60 tys.km) , 2. Uczą się , 3.Mają zacięcie ( u mnie walczyli 5 dni z układem paliwowym i kontrolką check engine w kontakcie z centralą SS aż doprowadzili auto do pożądku) .
- Apage2005
- Rusza z kopyta
- Posty: 27
- Rejestracja: 17 kwie 2008, 20:16
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Serwisy i przeglądy.
Postautor: Apage2005 » 26 cze 2009, 23:43
a o Kimie to dobrze że zapomnisz .... miałem Peugeota i mógłbym Ci książkę o tych amatorach , cwaniakach i zdziercach napisać
- nologo
- Stały bywalec
- Posty: 100
- Rejestracja: 26 sty 2008, 11:04
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 1998
- Gadu-Gadu: 0
Re: Serwisy i przeglądy.
Postautor: nologo » 29 cze 2009, 12:09
Też polecam Owczarza na żmigrodzkiej we Wrocławiu. Serwisuje od początku - są ok. Można w razie czego nawet dać swoje części - zawsze to parę groszy mniej. Ja ich rozumiem z czegoś muszą żyć - my z czegoś też żyjemy. Pozdrawiam.
Actyon Comfort przejechane ponad 250 tyś km i oddany w dobre ręce.
- ReddyS
- Rusza z kopyta
- Posty: 27
- Rejestracja: 28 sty 2008, 17:24
- Model: Actyon Sports
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 1330730
Re: Serwisy i przeglądy.
Postautor: ReddyS » 01 lip 2009, 9:05
Dziekuje za odpowiedzi. W takim razie ogranicze wybor do Owczarza, ewentualnie Poznania (tam moglbym jeszcze zalatwic cos przy okazji ).
Jeszcze jedno pytanie. Dzisiaj przekrocze 25ttys. wiec za nim sie umowie i dojade bedzie pewnie kolo 26tys. Stanowi to jakis problem?
Jeszcze jedno pytanie. Dzisiaj przekrocze 25ttys. wiec za nim sie umowie i dojade bedzie pewnie kolo 26tys. Stanowi to jakis problem?
--
Actyon Sports wer. Elegance 4WD
Actyon Sports wer. Elegance 4WD
- nologo
- Stały bywalec
- Posty: 100
- Rejestracja: 26 sty 2008, 11:04
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 1998
- Gadu-Gadu: 0
Re: Serwisy i przeglądy.
Postautor: nologo » 01 lip 2009, 9:27
Jak się omówisz i zaznaczysz ,że przekroczysz o 1 tyś to powinni nic nie mówić. Norma to 500 km na tzw. dojechanie do warsztatu. Pozdrawiam
Actyon Comfort przejechane ponad 250 tyś km i oddany w dobre ręce.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 paź 2009, 20:35
- Model: Actyon Sports
- Gadu-Gadu: 0
Re: Serwisy i przeglądy.
Postautor: Spyke » 24 paź 2009, 21:35
Witam,
z reguly okresowe serwisowanie redukuje sie do kwestii strikte mechanicznych/elektronicznych, przegladu blacharki tak naprawde przy okazji wizyt w ASO nikt nie dokonuje . Czy ktos z was ma jakies doswiadczenia jak Ssang Yong Polska podchodzi do kwestii zwiazanych z uszkodzeniem powloki lakierniczej? Jak ostatnio zdemontowalem hardtop (tz. "wysoki" - nie semitop) w ktory moj fabrycznie nowy Actyon Sports w 2007 roku przez wspanialych fachowcow Filipowicza w Krakowie zostal doposazony... po prostu katastrofa:
- dziury montazowe (8 x fi ok. 10mm pod sruby M8) wygryzione zostaly tepym wiertlem w karoserii
- zero zabezpieczenia antykorozyjnego
- wiory / opilki doslownie wszedzie
- korozja "polotowa" na praktycznie calej krawedzi styku hardtopu z karoseria oraz pojedyncze gniazda glebokej rdzy
- dodatkowe plastikowe "trzymadelka" uszczelki klapy (w rejonie swiatel) przykrecone na blachowkrety, zero zabezpieczenia antykorozyjnego
- elektryka wykonana w taki sposob ze w wielu miejscach izolacja kabli juz jest przetarta
- ORAZ NAJGORSZE... ze wzgledu na brak jakiegokolwiek (np. wzmocniona folia) zabezpieczenia karoserii samochodu w miejscu styku z uszczelka hardtopu (w rejonie tylniej szyby kabiny pasazerskiej, tz. celowo "pracujace" uszczelnienie) na dlugosci ok. 2,2m (po obwodzie ww. szyby) lakier, grunt oraz warstwa ocynku zostala zdarta do zera, w niektorych miejscach widoczne sa nawet wytarte wglebienia w golej blachie!!!
De facto nalezy polakierowac (+ ze wzgledu na wytarte wglebienia nawet szpachlowanie) cala pake oraz tylnia sciane kabiny pasazerskiej wraz dachem.
Po prostu SZCZYT NIEFACHOWOSCI!!!
Prosze o info czy ktos z was mial podobne problemy!
Narazie
Spyke
Actyon Sports Comfort, 2007, 65tkm
z reguly okresowe serwisowanie redukuje sie do kwestii strikte mechanicznych/elektronicznych, przegladu blacharki tak naprawde przy okazji wizyt w ASO nikt nie dokonuje . Czy ktos z was ma jakies doswiadczenia jak Ssang Yong Polska podchodzi do kwestii zwiazanych z uszkodzeniem powloki lakierniczej? Jak ostatnio zdemontowalem hardtop (tz. "wysoki" - nie semitop) w ktory moj fabrycznie nowy Actyon Sports w 2007 roku przez wspanialych fachowcow Filipowicza w Krakowie zostal doposazony... po prostu katastrofa:
- dziury montazowe (8 x fi ok. 10mm pod sruby M8) wygryzione zostaly tepym wiertlem w karoserii
- zero zabezpieczenia antykorozyjnego
- wiory / opilki doslownie wszedzie
- korozja "polotowa" na praktycznie calej krawedzi styku hardtopu z karoseria oraz pojedyncze gniazda glebokej rdzy
- dodatkowe plastikowe "trzymadelka" uszczelki klapy (w rejonie swiatel) przykrecone na blachowkrety, zero zabezpieczenia antykorozyjnego
- elektryka wykonana w taki sposob ze w wielu miejscach izolacja kabli juz jest przetarta
- ORAZ NAJGORSZE... ze wzgledu na brak jakiegokolwiek (np. wzmocniona folia) zabezpieczenia karoserii samochodu w miejscu styku z uszczelka hardtopu (w rejonie tylniej szyby kabiny pasazerskiej, tz. celowo "pracujace" uszczelnienie) na dlugosci ok. 2,2m (po obwodzie ww. szyby) lakier, grunt oraz warstwa ocynku zostala zdarta do zera, w niektorych miejscach widoczne sa nawet wytarte wglebienia w golej blachie!!!
De facto nalezy polakierowac (+ ze wzgledu na wytarte wglebienia nawet szpachlowanie) cala pake oraz tylnia sciane kabiny pasazerskiej wraz dachem.
Po prostu SZCZYT NIEFACHOWOSCI!!!
Prosze o info czy ktos z was mial podobne problemy!
Narazie
Spyke
Actyon Sports Comfort, 2007, 65tkm
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 25
- Rejestracja: 21 paź 2009, 11:24
- Model: Actyon Sports
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Gadu-Gadu: 0
Re: Serwisy i przeglądy.
Postautor: papaj » 04 lis 2009, 8:28
Witam nie wiem jak to będzie z jakąś reklamacją w twoim przypadku bo dużo tego ale bardzo jestem ciekaw , bo przy mojej zabudowie (niska) klapa jest zamontowana pod skosem i przy zamykaniu prawy bok klapy ociera się o bok karoserii (lakieru brak). Co prawda ja już kupiłem ten samochód w takim stanie ale denerwuje mnie to bo ktoś to przecież zamontował i teraz wypadało by cos z tym zrobić . A teraz przyjże się dokładnie całej reszcie paki. pozdrawiam
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 25
- Rejestracja: 21 paź 2009, 11:24
- Model: Actyon Sports
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Gadu-Gadu: 0
Re: Serwisy i przeglądy.
Postautor: papaj » 04 lis 2009, 8:38
A mnie też czeka przegląd ale gdzieś na śląsku. pierwszy przegląd był robiony w Katowicach( auto zięba) , ja gdy kupiłem auto jeźdżiłem do bielska (moto gabra) (bo mam bliżej) przyciemnić szyby ,zakładałem czujniki parkowania , orurowanie , wydawało się wszystko ok , ale nie wiem jak katowice .
- ReddyS
- Rusza z kopyta
- Posty: 27
- Rejestracja: 28 sty 2008, 17:24
- Model: Actyon Sports
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 1330730
Re: Serwisy i przeglądy.
Postautor: ReddyS » 16 lut 2011, 13:55
Temat do odświeżenia.
W tamtym roku byłem na przeglądzie w serwisie w Zgierzu. Za serwis skasowali, natomiast zgłoszenie reklamacyjne olali. Dzwoniłem do Warszawy, kazali czekać, że w tym roku nowy dealer przejmie serwis, a tu nadal cisza. Jest ktoś w stanie polecić jakiś serwis, który zna się na naszych samochodzikach???
W tamtym roku byłem na przeglądzie w serwisie w Zgierzu. Za serwis skasowali, natomiast zgłoszenie reklamacyjne olali. Dzwoniłem do Warszawy, kazali czekać, że w tym roku nowy dealer przejmie serwis, a tu nadal cisza. Jest ktoś w stanie polecić jakiś serwis, który zna się na naszych samochodzikach???
--
Actyon Sports wer. Elegance 4WD
Actyon Sports wer. Elegance 4WD
Wróć do „Actyon/Actyon Sports”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości