Problem opalaniem Rextona
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 27
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 16:56
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem opalaniem Rextona
Postautor: masa » 18 lip 2017, 22:15
Witam. Najpierw zamówiłem na allegro rozpylacz bo myslalem ze to jest walniete . Pojechalem do goscia w sosnowcu ktory zajmuje sie regeneracja wtryskow delphi ktory odrazu stwierdzil ze to maloprawdopodobne ze to ta część. Miał rację. Zepsuty był zaworek przelewowy czy coś takiego. On już to sam zamówił koszt 250 zł. A rozpylacz przesłałem z powrotem .
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem opalaniem Rextona
Postautor: Trawas » 19 lip 2017, 17:11
masa pisze:Witam po dłuższej przerwie. Przyczyną problemu Rexa był walniety wtrysk. A raczej jego część w środku. Koszt części 250 zł plus sprawdzenie wtrysku 100. Po wymianie hula jak nowy . Pozdrawiam
No przecie już pisałeś o wymianie zaworka wtryskiwacza - i co znowu walnęło ?
To że kupiłeś końcówki wtrysków to dobrze bo tam są otworki średnicy włosa, wypalają się na większą średnicę i zamiast pylić zaczynają kroplić - no i nawet prawidłowo zregenerowany wtrysk w środku zaczyna kopcić. Macher ci kupił zaworki po 250 zł ? To, że prawdopodobnie są to włoskie zamienniki dobrej jakości . Wiesz co masz bo tego nikt nie podrabia w przeciwieństwie do produktu Delphi, czego, od podróbek trzeszczy Allegro. Chinole podrabiają dokładnie wszystko - opakowania , kody a nawet kolor oksydowania. Trzeba na prawdę bardzo dobrego oka by odróżnić oryginał od podróbki. A skutek nabycia tego chińskiego gówna jest taki, że już po kilku tysiącach kilometrów problem zaczyna się od nowa. Wydaje się człowiekowi, że kupił zaworki oryginale Delphi za okazyjną cenę ( bo oryginał w serwisie Delphi kosztuje 375 zł i taniej nie ma) a tym czasem kupił bezczelną podróbkę zrobioną z przetopionych puszek po koci żarciu. Zaś na zamienniki z Włoch nie ma reklamacji, są dobrej jakości i wytrzymują spokojnie ponad 150 tyś km.
Na Allegro sprzedają to pod hasłem zamiennik Delphi produkcji włoskiej - wzmocniony cena 185-250 zł.
Dla przykładu:
http://allegro.pl/zaworek-delphi-9308-6 ... 33331.html
i podróbka niby oryginał , nie daj panie -

http://allegro.pl/zaworek-delphi-orygin ... 35147.html
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 15 mar 2020, 11:51
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2696
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem opalaniem Rextona
Postautor: Kowal76 » 15 mar 2020, 12:13
Witam,jestem posiadaczem rexa 2.7 xdi 2005r. Problem jaki mam polega na tym że pali tylko z plaka potem chodzi normalnie,ale ostatnio stał na górce i puściłem go na biegu bez plaka silnik odpalił na pół obrotu. Czy ktoś ma pomysł co to może być. Wywala mi błąd 1191,monitorowanie ciśnienia szyny,zbyt niskie ciśnienie podczas uruchamiania
- Jurgen
- Stały bywalec
- Posty: 348
- Rejestracja: 29 cze 2014, 19:54
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2015
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz\Stilo :)
Re: Problem opalaniem Rextona
Postautor: Jurgen » 15 mar 2020, 18:16
Hej, na początek proponuje sprawdzić zaworki przelewowe we wtryskach [tzw.próba przelewowa]
Na początek tyle
pozdrawiam
Na początek tyle

pozdrawiam
Jurgen
-
- Stały bywalec
- Posty: 2255
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Problem opalaniem Rextona
Postautor: krisw11 » 15 mar 2020, 20:12
Wtryski.........
tylko i wyłącznie............oto witamy w dieslu........zaraz hejt czy jak to sie tam mówi...pojawi....ale...luzik,0k..przyzwyczajony do tego już jestem jak do wirusa,,,,,,, 


Kris
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 15 mar 2020, 11:51
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2696
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem opalaniem Rextona
Postautor: Kowal76 » 17 mar 2020, 20:48
Dzięki za info,wtryski sprawdzone u mechanika dwa kulały totalnie,reszta w normie.Mechanik stwierdził że jest dużo opiłków i naprawa to jakieś 4-5 tys.Teraz pytanie pompa do regeneracji czy używka? Ktoś regenerował pompę jaki jest koszt?
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości