Problem po załączeniu napedu
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 mar 2020, 11:19
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Problem po załączeniu napedu
Postautor: Radzik » 16 mar 2020, 11:40
Witam mam Rextona 2,7xdi zregenerowałem w nim przedni wal i od tamtej pory mam taki problem ze w momęcie załączenia przedniego napędu na wolnych obrotach zapala się czek i silnik ma mało mocy w momęcie gdy zwiększę mu obroty do 2000 czek gaśnice i wraca moc ale ma gorszy zryw czy ktoś wie co to może być? Na prawdę muszę go trzymać na wysokich obrotach żeby ciągną do tego nie zależnie od napędów na jedynce i dwujce na na wolnych obrotach dostaje szarpania w momęcie dodania gazu ustępuje szarpanie
-
- Stały bywalec
- Posty: 139
- Rejestracja: 24 lip 2013, 13:13
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem po załączeniu napedu
Postautor: MacGyver » 17 mar 2020, 23:33
Może być nieszczelność w układzie podciśnienia przednich piast - sprzegiełek. Sprawdzić wszystko od zaworu pod akumulatorem do piast. Jak ucieka podciśnienie to warjuje sterowanie turbo i EGR. Traci wtedy moc i zapala okresowo check.
Było Musso 2.9TD, teraz Rexton 2.7 xdi
- rasti86
- Forumowicz
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 lip 2016, 13:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Keflavik - Islandia
Re: Problem po załączeniu napedu
Postautor: rasti86 » 07 kwie 2020, 1:25
Ja bym przeczyścił ERG, rurki egru i sprawdził zaworki od podcienia do EGR i turbiny.
U mnie było tak, że był już trochę zmulony, a przy rozpędzaniu jak dałem gaz mocniej to zaczynało szarpać lekko, tak jakby go przyduszało.
Wyczyściłem EGR wszystkie rurki i chłodniczke i dodatkowo zmieniłem elektroniczny zaworek podciśnienia od EGRu i chodzi jak złoto.
U mnie było tak, że był już trochę zmulony, a przy rozpędzaniu jak dałem gaz mocniej to zaczynało szarpać lekko, tak jakby go przyduszało.
Wyczyściłem EGR wszystkie rurki i chłodniczke i dodatkowo zmieniłem elektroniczny zaworek podciśnienia od EGRu i chodzi jak złoto.
Gdy znajdziemy się na zakręcie - redukcja, but i odcięcie!
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 mar 2020, 11:19
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem po załączeniu napedu
Postautor: Radzik » 13 kwie 2020, 12:25
Wszystkie rurki są ok podciśnienie nie ucieka a mimo to czek zapala się czasowo a zaczęło się to robić w momęcie założenia zregenerowanego wali napędu przud
- Jurgen
- Stały bywalec
- Posty: 348
- Rejestracja: 29 cze 2014, 19:54
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2015
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz\Stilo :)
Re: Problem po załączeniu napedu
Postautor: Jurgen » 13 kwie 2020, 20:39
Przed regeneracją wału było wszystko ok?
Napęd jakiego typu ? TOD czy PT?
Napęd jakiego typu ? TOD czy PT?
Jurgen
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 mar 2020, 11:19
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem po załączeniu napedu
Postautor: Radzik » 21 kwie 2020, 10:27
No właśnie w tym szkopuł że czek zacza się palić po regeneracji przed chodziło wszystko jak cacy jedyne co to szarpanie na wolnych obrotach miałem przed ale w tedy szarpało na jedynce dwujce teraz doszła trujka przy dodaniu gazu wszystko ustepuje
Najdziwniejsze że zapala się po spadku obrotów poniżej 2500 jeśli trzymam go na tych obrotach to zapala się czasowo i gasnie
Najdziwniejsze że zapala się po spadku obrotów poniżej 2500 jeśli trzymam go na tych obrotach to zapala się czasowo i gasnie
-
- Stały bywalec
- Posty: 805
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Problem po załączeniu napedu
Postautor: RudebwoyIrl » 21 kwie 2020, 15:57
Pisząc o załączaniu napędu zakładam masz Part Time.
Jaki check Ci się zapala 4wd czy engine ?
Jaki błąd zaczytuje?
Jak komp Ci pokazuje błąd trzeba go zczytac I wtedy pytać podając kod błędów .
Jaki check Ci się zapala 4wd czy engine ?
Jaki błąd zaczytuje?
Jak komp Ci pokazuje błąd trzeba go zczytac I wtedy pytać podając kod błędów .
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 mar 2020, 11:19
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem po załączeniu napedu
Postautor: Radzik » 27 kwie 2020, 14:02
O to chodzi ze mechanik tory podłączał kom czekengi pomarańczowa lampka imitacja silnika się zapala błędu nie odczytuje chyba że ten problem da się odczytać tylko w serwisie
-
- Stały bywalec
- Posty: 805
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Problem po załączeniu napedu
Postautor: RudebwoyIrl » 27 kwie 2020, 16:55
Hehe widziałem gorsze
Ok czyli masz check engine a skoro pojawia się i znika na ślepo strzelam podciśnienia.... Wszystkie wężyki, trójnik pod akumulatorem i modulatory do sprawdzenia i to dokładnie szczególnie trójnik z doświadczenia piszę bo za 4tym razem uszkodzenie zauważyłem sam...
Ok czyli masz check engine a skoro pojawia się i znika na ślepo strzelam podciśnienia.... Wszystkie wężyki, trójnik pod akumulatorem i modulatory do sprawdzenia i to dokładnie szczególnie trójnik z doświadczenia piszę bo za 4tym razem uszkodzenie zauważyłem sam...
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 mar 2020, 11:19
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem po załączeniu napedu
Postautor: Radzik » 28 kwie 2020, 19:54
Tylko ze mechanik mi to sprawdzał i niby wszystko jest ok a czek dalej się zapala a napęd ciagnie
-
- Stały bywalec
- Posty: 805
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Problem po załączeniu napedu
Postautor: RudebwoyIrl » 29 kwie 2020, 10:05
No to jak Ci mechanik sprawdził i jest OK to po co pytasz jak nie masz zamiaru sprawdzić co Co Ci się radzi . Tak ufasz temu mechanikowi i jego wiedzy i podejścia do tematu??
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości