Innstrukcje w różnych językach znajdziesz tu:
http://www.smotor.com/en/events/owners.jsp. Po polsku - spróbuj w ASO, ja mógłbym pożyczyć do xero, ale to robota głupiego - masa małych stron a treści niedużo.
Czerwona lampka HDC oznacza przegrzanie albo awarię. Żółta ESP - miganie to działanie, a świecenie - wyłączenie albo awaria. Włącza się przyciskiem ESP. Wyłączenie silnika i włączenie powinno przywrócić działanie. Jak nie - to pewnie jakiś czujnik - ABS działa?
Nie używać HDC poza trudnymi zjazdami w terenie - na szosie to poważne niebezpieczenstwo. Poza tym instrukcja mówi, że częste użycie skraca życie pompy ABS. Jak masz automat, to warto włączyć na zjeździe (ale dopiero takim, że żona chce wysiąść), jak manual to jedynka i reduktor wystarczą na każdą rozsądną górkę.
Wyłączać ESP można, ale żadko potrzeba.
Z "niebezpiecznych" gałeczek jest jeszcze pogrętło napędów - zdecydowanie nie włączać 4x4 na przyczepnej nawierzchni, zaś reduktor po zatrzymaniu i na luzie (N). Poza tym nie pamiętam więcej pułapek (może że łańcuchy tylko na tył i 4x2, a ostatecznie na obie osie i tylko wtedy 4x4 i ostrożnie). Ciśnienie w kołach 2,06bar (zero sześć) a w zapasie ponad 4.
Z ciekawostek w instrukcji - przedłużka do lewarka jest pod tylnym siedzeniem na podłodze, a do wymiany żarówek wykręca się przednie reflektory po wyjęciu plastikowych zaślepek pod nimi.
Powodzenia (apropos powodzenia - unikaj wody - alternator jest bardzo nisko, a odpowietrzenie baku jeszcze niżej - powyżej 30 cm jest ryzyko - w instrukcji radzą, by nie zanurzać wylotu wydechu)