Witam mam taki porblem kiedys gdy jechalem do sklepu na ulicy byl snieg i skrecalem to mi zblokowalo kola i samochod stanl odlaczylem naped i wsyztsko wrocilo do normy i moje pytanie polega na tym ze jak zalaczam naped 4h (szosowy) lub 4L(reduktor) to musze miec wcisniete sprzeglo ? bo wczesniej tego nigdy nie robilem i nie wiem czy to jest przyczyna ? A dzis wsiadlem na parkingu i sie pobawilem tym i gdy wciskam sprzeglo to naped 4H wlacza sie tak samo szybko jak bez sprzegla ale gedy wlacze naped 4L bez sprzegla to mam widoczne te 2 kontrolki jednoczesnie i 4 l mruga a gdy wlacze sprzeglo i zalaczam z 4h na hl to pieknie sie przerzuca na 4l i tylko wtedy jedna kontrolka sie swieci ! Prosilbym o jakas odpowiedz poniewaz teraz slisko a posiadam opony letnie i nie zaciekawwie sie smiga a nie chce nic w tych napedach popsuc i zeby tak sie nie stalo jak opisalem wczesniej ze przy skrecie zblokuje mi kola ...
Pozdrawiam
Problem z napedem !
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
- sasek1
- Stały bywalec
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:53
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 7602523
- Lokalizacja: Brunary koło Nowego Sącza woj. małopolskie
Re: Problem z napedem !
Postautor: sasek1 » 20 sty 2010, 22:29
4L przynajmniej w musso tylko ze sprzegłem
-
- Forumowicz
- Posty: 62
- Rejestracja: 10 cze 2009, 22:28
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem z napedem !
Postautor: zedisson » 21 sty 2010, 22:07
witam
właczanie 4L tylko w pozycji N, tak przynajmniej mówi instrukcja.
Wyłaczenie 4L również w pojeździe nieruchomym w pozycji N.
Tak jezt w automatach, w manualu powinieneś mieć "luz" i pojazd zatrzymany.
W manualu i w automacie mozesz właczyć 4H do 70km/h (instrukcja). W praktyce możesz to załaczyć przy wiekszej predkości pamietając jednak że koła mają być ustawione do jazdy na wprost. Unikniesz w ten sposób dodakowych obciążen w układzie napędowym a w praktyce poślizgu któregoś z kół.
Pozdrawiam
właczanie 4L tylko w pozycji N, tak przynajmniej mówi instrukcja.
Wyłaczenie 4L również w pojeździe nieruchomym w pozycji N.
Tak jezt w automatach, w manualu powinieneś mieć "luz" i pojazd zatrzymany.
W manualu i w automacie mozesz właczyć 4H do 70km/h (instrukcja). W praktyce możesz to załaczyć przy wiekszej predkości pamietając jednak że koła mają być ustawione do jazdy na wprost. Unikniesz w ten sposób dodakowych obciążen w układzie napędowym a w praktyce poślizgu któregoś z kół.
Pozdrawiam
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości