Problem z ...no właśnie ?
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Forumowicz
- Posty: 52
- Rejestracja: 05 paź 2019, 18:00
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Problem z ...no właśnie ?
Postautor: Kuba3City » 03 kwie 2021, 11:31
Wczoraj zapaliły mi się równocześnie na desce Lanki 4LOw i 4 Hi , nie reagują na przyciski zmiany napędu.Wysorzegliki mam manualne , zerkałem pod siedzenie ,wtyczki siedzą , od spodu psikalem w kostki contaktem i sprawdziłem połączenia oraz kable czy nie mają pęknięć .Nic nie pomogło ?
Ktoś ma jakiś pomysł co padło i jak to sprawdzić ?
No i czy mogę tak jeździc ?
Ktoś ma jakiś pomysł co padło i jak to sprawdzić ?
No i czy mogę tak jeździc ?
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Problem z ...no właśnie ?
Postautor: RudebwoyIrl » 04 kwie 2021, 2:12
Na desce rozumiem na zegarach, masz też 4wd check?
Launch czyta part time tam jest chyba łącznie z 20 możliwych błędów
Self check na pewno sprawdza silniczek i na pewno tylny czujnik prędkości nie jestem pewien co jeszcze.
Sprawdziłeś wtyczki i wiązki wszędzie więc poza kompem to zostaje patrzeć na piny i sygnały chyba
Launch czyta part time tam jest chyba łącznie z 20 możliwych błędów
Self check na pewno sprawdza silniczek i na pewno tylny czujnik prędkości nie jestem pewien co jeszcze.
Sprawdziłeś wtyczki i wiązki wszędzie więc poza kompem to zostaje patrzeć na piny i sygnały chyba
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Problem z ...no właśnie ?
Postautor: RudebwoyIrl » 04 kwie 2021, 18:48
A ten reduktor co jest zapięty czy sam tył kręci?
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Problem z ...no właśnie ?
Postautor: krisw11 » 04 kwie 2021, 22:22
A powiedz Kolego...., auto jeździ normalnie czy są jakieś inne objawy ? Bo jeżeli autko jeździ jak jeździło ,to myśle można śmigać tym,tym bardziej jak masz manuale z przodu,to odłączasz i tyle. Tylko zastanawiam sie co sie dzieje z kontrolkami ,że świecą non toper...., może odłącz aku na 15min.? Jeżeli ,to nie pomoże ,to mógł paść komputer-sterownik. P.S. Podciśnienia ,wężyki itp. wszystko na bank szczelne ?
Kris
-
- Forumowicz
- Posty: 52
- Rejestracja: 05 paź 2019, 18:00
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem z ...no właśnie ?
Postautor: Kuba3City » 05 kwie 2021, 13:42
Założyłem manualne bo właśnie podciśnienie nie zapinalo przodu,ale nie miało to wpływu potem przy manualnych . Jeździ normalnie .sprawdzę tylko czy kręci wałem na przód czy tylko tył.
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Problem z ...no właśnie ?
Postautor: krisw11 » 05 kwie 2021, 13:57
Pamiętaj tylko,że mimo założenia manuala i tak podciśnienia wszystkie muszą być szczelne ! I ten zaworek pod aku również musi być sprawny.
Kris
-
- Forumowicz
- Posty: 52
- Rejestracja: 05 paź 2019, 18:00
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem z ...no właśnie ?
Postautor: Kuba3City » 05 kwie 2021, 14:59
To może to jest przyczyną ? Tylko zastanawiam się jaki podciśnienia mają wpływ na działanie układu jeśli mam Wysprzeglik manualne?
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Problem z ...no właśnie ?
Postautor: krisw11 » 05 kwie 2021, 15:16
A no ma, po to są podcisnienia zeby były szczelne , sterują nie tylko sprzęgiełkami ale turbina, hamulcami, EGR, itp. Zaślep wężyki od sprzęgiełek jak już masz manuala. Jeżeli podcisnienia nie bedą działały poprawnie i ten zaworek pod aku ,o którym pisałem Ci wcześniej wszystko inne bedzie wywalało błąd i nie bedzie działało poprawnie. Przeglądnij wszystkie wężyki od podciśnień. A te od sprzęgiełek koniecznie zaślep.
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Problem z ...no właśnie ?
Postautor: RudebwoyIrl » 05 kwie 2021, 15:38
Tylko kurde dziura w podciśnieniu da check engine a nie zapali 4h i 4low. Temat jak najbardziej jak pisze Kris ale wątpię że to Twój kłopot mimo to na start musisz się tym zająć i zaslepic.
Twoje zegary mówią że masz zapięty przód i reduktor na L rusz na rozpiętych sprzegielkach i zobacz czy kręci przedni wał od reduktora , nawet zostaw włączony telefon pod autem z kamerą jak nie ma Co kto pomóc trzeba ci pół metra
Może przyciski od napędu się posypały ponoć się zdarza ale to by chyba dało 4wd check . Daj znać co z wałem i jak zaslepisz wężyki i będziemy myśleć dalej jak coś
Twoje zegary mówią że masz zapięty przód i reduktor na L rusz na rozpiętych sprzegielkach i zobacz czy kręci przedni wał od reduktora , nawet zostaw włączony telefon pod autem z kamerą jak nie ma Co kto pomóc trzeba ci pół metra
Może przyciski od napędu się posypały ponoć się zdarza ale to by chyba dało 4wd check . Daj znać co z wałem i jak zaslepisz wężyki i będziemy myśleć dalej jak coś
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Problem z ...no właśnie ?
Postautor: krisw11 » 05 kwie 2021, 20:39
Tylko ,że sam osobiście miałem taki przypadek.... tyle, że w KORANDO, zasysało lewe powietrze ze sprzęgiełek i padł ten zaworek pod aku, wyświetliły mi sie dokładnie takie kontrolki jak u Kolegi Kuba 3City, po zmianie zaworka na nowy i uszczelnieniu problem zniknął. Dlatego o tym od razu pomyślałem i opisałem. Oczywiście , może być jeszcze inny powód....różne cuda się zdarzają .... ,a o tych przyciskach tez pomyślałem,,,,może padły...... ale tak nagle ? Oba na raz ?
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Problem z ...no właśnie ?
Postautor: krisw11 » 07 kwie 2021, 21:54
I co Kuba?? Wiadomo już co z twoją furmanką ? Naprawiłeś problem ?
Kris
-
- Forumowicz
- Posty: 52
- Rejestracja: 05 paź 2019, 18:00
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem z ...no właśnie ?
Postautor: Kuba3City » 08 kwie 2021, 21:08
No właśnie dziś grzebałem bo po drodze pojawił się inny problem ,rexio wali fochy
Więc sprawdziłem zaworek pod Aku i wygląda na dobry , po podłączeniu pod 12V ładnie pstryka , sprawdziłem tyle ile mogłem wężyki i wyglądają też o.k . Wyczyściłem styki i problem pozostał....
Myślę co dalej robić?
Więc sprawdziłem zaworek pod Aku i wygląda na dobry , po podłączeniu pod 12V ładnie pstryka , sprawdziłem tyle ile mogłem wężyki i wyglądają też o.k . Wyczyściłem styki i problem pozostał....
Myślę co dalej robić?
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Problem z ...no właśnie ?
Postautor: krisw11 » 08 kwie 2021, 21:19
No jak ,to masz ogarnięte i jesteś pewien ,to pozostaje chyba tylko sterownik........, przyciski też przejrzałeś profilaktycznie jak sugerował Kolega RUDEBOWRYIRL ?
Kris
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości