Problem z Odpaleniem
SsangYong Actyon Sports to pickup, którym przewieziesz niezbędny ładunek. Wygrywa z rozwiązaniami konkurencyjnych marek komfortem jazdy zbliżonym do samochodów typu SUV i lepszymi właściwościami jezdnymi
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 maja 2016, 9:59
- Model: Actyon
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Gadu-Gadu: 0
Problem z Odpaleniem
Postautor: hulan87 » 07 mar 2017, 18:35
Witam jestem posiadaczem Actyona 2.0 xdi 141 km automat od pewnego czasu mam dziwny objaw przy rozruchu, a mianowicie po odpaleniu auto pracuje normalnie ale jak chce gazu dodać szarpie silnikiem i niechętnie wchodzi na obroty po czym gaszę go odpalam ponownie i auto chodzi już normalnie . Taki zabieg z gaszeniem i odpalaniem kiedyś pojawiał mi się od czasu do czasu teraz się to nasila i niekiedy muszę go zgasić i odpalić kilka razy , Błędów brak . miał ktoś kiedyś coś podobnego z tą jednostką ?
-
- Stały bywalec
- Posty: 361
- Rejestracja: 26 paź 2015, 14:09
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem z Odpaleniem
Postautor: charlie » 07 mar 2017, 18:48
Możliwe, że paliwo cofa się i układ lekko przypowietrzony. Miałem takie objawy przy rozszczelnionej pompie w Pugu 605. Załóż zaworek zwrotny przed pompą i obserwuj czy jest poprawa.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 maja 2016, 9:59
- Model: Actyon
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem z Odpaleniem
Postautor: hulan87 » 07 mar 2017, 18:58
Właśnie też mi już ktoś tak podpowiedział i już to zrobiłem zaworek zwrotny zaraz za pompą i zero poprawy....
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: Problem z Odpaleniem
Postautor: sergio1969 » 07 mar 2017, 21:04
Załóż zaworek zwrotny przed pompą i obserwuj czy jest poprawa.
A zalozyles za pompa ,nie wiem moze jest jakas roznica
A zalozyles za pompa ,nie wiem moze jest jakas roznica
Sergio
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: Problem z Odpaleniem
Postautor: sergio1969 » 07 mar 2017, 21:22
Przeczysc konektory na wtryskach moze ktorys nie ma dobrego styku i wtedy tez beda takie objawy mialem tak i w trybie awaryjnym na szarpiacym silniku jechalem 150 km do celu ,a dlaczego ? bo czlowiek wtedy byl glupi i nie mial pojecia o tej przypadlosci
Sergio
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 maja 2016, 9:59
- Model: Actyon
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem z Odpaleniem
Postautor: hulan87 » 08 mar 2017, 8:56
Dzięki za szybką odpowiedz biorę się zaraz do roboty . A co do tego zaworka to sory ja źle napisałem bo jest między filtrem paliwa a pompą .
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Problem z Odpaleniem
Postautor: Trawas » 09 mar 2017, 18:50
Najprostsze sprawdzenie szczelności układu paliwowego to wsadzić na moment zamiast org wężyka pomiędzy pompą a filtrem przezroczysty wężyk z plastiku. Będzie widać, czy pompa zassysa paliwo wraz z bańkami powietrza. Gdyby tak było trzebaby uszczelnić układ i wymienić oringi w szybko złączkach.
Ale coś mi się wydaje, że nie to jest powodem twoich kłopotów. Raczej sprawdź czujniki i ich podłączenie i tak, jak napisał Sergio konektory na wtryskach. I szczególnie czystość kostki na modulatorze ABS ESP bo on także steruje mocą silnika - jak tam coś nie styka to istne cuda się dzieją. Smoki mają instalację elektryczną kiepskiej jakości niestety. Tylko jak grzebiesz w instalacji to rozłącz akumulator bo dopiero cudów sobie narobisz w elektronice.
Ale coś mi się wydaje, że nie to jest powodem twoich kłopotów. Raczej sprawdź czujniki i ich podłączenie i tak, jak napisał Sergio konektory na wtryskach. I szczególnie czystość kostki na modulatorze ABS ESP bo on także steruje mocą silnika - jak tam coś nie styka to istne cuda się dzieją. Smoki mają instalację elektryczną kiepskiej jakości niestety. Tylko jak grzebiesz w instalacji to rozłącz akumulator bo dopiero cudów sobie narobisz w elektronice.
Wróć do „Actyon/Actyon Sports”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości