problemy z odpalaniem
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 17 lis 2010, 0:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
problemy z odpalaniem
Postautor: walczak » 17 lis 2010, 20:39
Szukałem na forum, ale niestety nie znalazłem problemu podobnego do mojego. Sprawa wygląda następująco: Gdy silnik jest zimny, są straszne problemy z odpaleniem. Rozrusznik kręci jak wściekły, ale silnik się nie odzywa, aż w pewnym momencie zaczyna się "rozpędzać" i w końcu odpala, ale walka trwa czasami nawet około minuty. Wygląda to tak, jakby nie miał paliwa, a po chwili sam sobie je zaciągał. Co może być tego przyczyną? Czy to auto ma jakąś elektryczną pompę paliwa, która w momencie włączenia zapłonu nabija ciśnienie przed pompą wtryskową? Najciekawsze jest to, że wystarczy pchnąć go dosłownie jeden metr i odpala od razu. A skoro jestem przy głosie, to zapytam, czy może ktoś ma pomysł na wyjęcie zapieczonego wtryskiwacza? Zapiekł się do tego stopnia, że jeżdżę z odkręconymi "widełkami", lałem różne odrdzewiacze i nic.... Proszę, napiszcie chociaż parę słów otuchy
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 40
- Rejestracja: 17 lis 2010, 20:17
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: problemy z odpalaniem
Postautor: czarnyolaf » 17 lis 2010, 20:49
Witam .
Miałem podobny problem jak wyjeździłem paliwko do zera .
Autko stanęło zapalił się check engin , kontrolka zapowietrzenia przewodów i stop .
Po prawej stronie ( stoisz przodem do samochodu ) na 3/4 silnika jest ręczna pompka .
Pomachaj trochę i już .
Miałem podobny problem jak wyjeździłem paliwko do zera .
Autko stanęło zapalił się check engin , kontrolka zapowietrzenia przewodów i stop .
Po prawej stronie ( stoisz przodem do samochodu ) na 3/4 silnika jest ręczna pompka .
Pomachaj trochę i już .
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 17 lis 2010, 0:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: problemy z odpalaniem
Postautor: walczak » 19 lis 2010, 2:03
Zapomniałem dodać... Tą pompką też już wielokrotnie pompowałem i niestety bez rezultatu... Jeżdżę nim, bo niby co mam zrobić Boję się jedynie, żeby rozrząd nie nabałaganił przy odpalaniu na holu. Ogólni ciężki temat.
- sasek1
- Stały bywalec
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:53
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 7602523
- Lokalizacja: Brunary koło Nowego Sącza woj. małopolskie
Re: problemy z odpalaniem
Postautor: sasek1 » 20 lis 2010, 22:16
rozrząd powinen wytrzymać:d z tego co pamiętam jest tam łańcuch jak w starych dobryh konstrukcjach
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 17 lis 2010, 0:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: problemy z odpalaniem
Postautor: walczak » 07 sty 2011, 23:47
Właśnie parę dni temu udało się wyciągnąć piąty wtryskiwacz - bloczkiem do wyciągania silników
Wszystkie wtryskiwacze zostały zregenerowane i problem zniknął. Nie dajcie się naciągnąć na dodatkowe koszty związane z kodowaniem sterownika, czy jak to nazywają "kodowaniem wtryskiwaczy". Moim zdaniem wielka ściema, bo obeszło się bez tego i wszystko hula jak ta lala.
Pozdrawiam.
Wszystkie wtryskiwacze zostały zregenerowane i problem zniknął. Nie dajcie się naciągnąć na dodatkowe koszty związane z kodowaniem sterownika, czy jak to nazywają "kodowaniem wtryskiwaczy". Moim zdaniem wielka ściema, bo obeszło się bez tego i wszystko hula jak ta lala.
Pozdrawiam.
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: problemy z odpalaniem
Postautor: mussolinii » 08 sty 2011, 12:45
walczak pisze:Nie dajcie się naciągnąć na dodatkowe koszty związane z kodowaniem sterownika, czy jak to nazywają "kodowaniem wtryskiwaczy". Moim zdaniem wielka ściema, bo obeszło się bez tego i wszystko hula jak ta lala.
Pozdrawiam.
To nie jest zadna sciema... kazdy wtryskiwacz ma inna wydajnosc, w fazie produkcji ta wydajnosc jest sprawdzana i okreslana kodem kreskowym wraz z numerem. Umieszczajac wtryskiwacze w silniku trzeba je zakodowac do centralki wprowadzajac wlasnie ten kod z wtryskiwacza by komputer mogl wprowadzic poprawki (moment otawrcia i zamkniecia wtryskiwacza). TO jest po to by dawka paliwa podawana byla jednakowa na kazdy cylinder i wtryskiwana w odpowiednim czasie.
Nie zdziw sie jak po jakims czasie cos Ci przestanie poprawnie dzialac w silniku.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: problemy z odpalaniem
Postautor: mussolinii » 28 sty 2011, 22:02
Uscislijmy jedna wazna rzecz. Wtryskow regenerowanych nie ma sensu kodowac poniewaz ich kody byly wazne przed regeneracja. Po regeneracji nalezaloby dokonac ich sprawdzenia i nadac im nowe kody w laboratorium i wtedy to mialoby sens (w kodzie zawarte sa informacje o dawce paliwa jaka daje wtryskiwacz).
Kodowac w centralce nalezy nowe wtryski oraz te uzywane ale nieregenerowane.
Kodowac w centralce nalezy nowe wtryski oraz te uzywane ale nieregenerowane.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości