Przerywana praca silnika przy pełnym dodaniu gazu
Tutaj możemy porozmawiać na wszystkie tematy, niekoniecznie związane z motoryzacją
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 27
- Rejestracja: 07 cze 2014, 16:00
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2008
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Przerywana praca silnika przy pełnym dodaniu gazu
Postautor: rajadam » 19 wrz 2021, 13:28
Witam wszystkich użytkowników ssangyonga a szczególnie Rextona. Spieszę donieść że od wczoraj jeżdżę normalnie moim rextonem, mogę już nagle docisnąć pełny gaz i radośnie przyspiesza na ile pozwala jego moc tj.186KM i co ważne nie jąka się .Mam nadzieję że tak już zostanie. Krótko powiem co było, otóż mechanik tj. dobry mechanik u którego byłem stwierdził że nie wie konkretnie co było przyczyną . Wypisałem wszystkie sugestie które od Was dostałem i przekazałem mechanikowi razem z samochodem. Przy odbiorze powiedzaiał że poczyścił, podokręcał ,posprawdzał wszystkie połączenia ciśnieniowe, powietrzne ,paliwowe i pousuwał błędy wykazane przez komputer tj. -P1536 -Nagrzewnice 2 zwarcie -- P1683 -Kom. kontrolera świecy żarowej usterka CAN -- P0613 -nieprawidłowy kom. CAN-TCU -- P1257 -Niskie regulacje ciśnienia paliwa w listwie paliwowej -- P1115 -Sygnał temp. płynu chłodzącego --P1235 -Regulacje ciśnienia doładowanie turbosprężarki, zbyt niskie ciśnienie --P1254 -Ciśnienie szyny poza zakresem --P0406 --Regulacje EGR i tyle nic nie wymieniał. Dla mnie to ciemna magia ale takie mam wyjaśnienia od mechanika więc je opisałem. Pozdrawiam Koledzy i jeszcze raz dzięki za zainteresowanie się sprawą tej usterki . Jak na razie cieszę się że jest OK . rajadam
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Przerywana praca silnika przy pełnym dodaniu gazu
Postautor: RudebwoyIrl » 20 wrz 2021, 23:01
Fajnie że się udało, też nie wiemy co tam było wcześniej ale na co musisz i tak popatrzeć to:
te błędy od świec raczej znaczą że trzeba je będzie wymienić to nie duże koszta polecam przed zimą zrobić:)
Ten błąd od czujnika temperatury też może oznaczać że zaczniesz widzieć kłopoty z temperaturą, wymiana czujnika i termostatu załatwi sprawę a znając Rexa polecam to zrobić nawet profilaktycznie, koszta też niskie. On też powoduje że widzisz błąd CAN TCU bo skrzynia bierze ten odczyt.
Na koniec ten od ciśnienia paliwa jeżeli wróci będziesz musiał wymienić zawór na listwie też bez tragedii.
Reszta błędów była powiązana z podcieniem i powietrzem.
te błędy od świec raczej znaczą że trzeba je będzie wymienić to nie duże koszta polecam przed zimą zrobić:)
Ten błąd od czujnika temperatury też może oznaczać że zaczniesz widzieć kłopoty z temperaturą, wymiana czujnika i termostatu załatwi sprawę a znając Rexa polecam to zrobić nawet profilaktycznie, koszta też niskie. On też powoduje że widzisz błąd CAN TCU bo skrzynia bierze ten odczyt.
Na koniec ten od ciśnienia paliwa jeżeli wróci będziesz musiał wymienić zawór na listwie też bez tragedii.
Reszta błędów była powiązana z podcieniem i powietrzem.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 27
- Rejestracja: 07 cze 2014, 16:00
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2008
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Przerywana praca silnika przy pełnym dodaniu gazu
Postautor: rajadam » 25 wrz 2021, 10:46
Minął tydzień i jest Ok. Dzięki za komentarz odnośnie wyświetlanych błędów . Pozdrawiam
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 27
- Rejestracja: 07 cze 2014, 16:00
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2008
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Przerywana praca silnika przy pełnym dodaniu gazu
Postautor: rajadam » 30 sty 2022, 21:18
Witam : Panowie czynnie uczestniczący w rozwiązywaniu problemu z którym się borykałem. Bardzo dziękuje jeszcze raz że braliście udział w dyskusji w w/w temacie Wasze sugestie były bardzo pomocne w rozmowach z różnymi mechanikami i przez to nie doszło do poważnych prac remontowych i skończyło się na wymianie kilku niezbyt drogich części tj. jakieś czujniki,filtry pompki ,listwa wtrysków z czujnikiem,regulatory ciśnieniowe paliwa,przepływomierz, przedmuchiwania...... które nie pomogły ale wykluczyły domniemane przyczyny. A teraz EUREKA trafiłem do gościa na warsztat opowiedziałem wszystko co i jak było do tej pory , wysłuchał kazał podstawić auto za 2 tygodnie po paru dniach dzwoni że auto gotowe i wszystko gra i fakt auto śmiga że Hej a koszt naprawy kilkakrotnie mniejszy niż do tej pory natomiast p r z y c z y n a to totalnie zatkany i oblepiony smok z sitkiem paliwa w baku i przy dużym poborze paliwa pompka nie była w stanie podać odpowiedniej ilości paliwa , a ponieważ ten osad był bardzo twardy żadne przedmuchiwania przewodów nie pomagały. Problem był tak prozaicznie bardzo prosty a zarazem tak trudny do trafnego zdiagnozowania. Dlatego spieszę donieść wszystkim potencjalnie zainteresowanym że zawsze warto zacząć od podstaw. Pozdrawiam wszystkich uczestników forum. rajadam
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości