Jestem w trakcie wymiany pary rzeczy jak amorki tylne uszczelnienie zimeringu tyl - moze wiecie jaka ma byc uszczelka do zimeringu tylnego??
jaki olej dać do przekładni??
jakie olej do skrzyni biegów??
Widze ze ruda - rdza powoli zaczyna atakować spod jak sie pozabezpieczaliście??
I pytanie jak autko jest nie rozgrzane tylni naped jest cichy trochę pojeźdzę i tyl zaczyna być słyszalny taki swist co to może byk??
Na co należy uwaźac z mechaniki?
A propos jak naprawiac naped na 4 chodzi o ten dziwna elektrykę sterującą napędem (czesem sie przelacza czasem nie i tylko w pozycje low jak juz) ??
Moze macie do polecenia jakiegos mechanika na dolnyslasku ktory jak widzi korando to nie ucieka )
Dzieki za pomoc
Pytania...
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
- misiek
- Stały bywalec
- Posty: 272
- Rejestracja: 30 lis 2007, 11:36
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: gliwice/scyzoryk
Re: Pytania...
Postautor: misiek » 14 maja 2008, 12:37
cześc tródno naprawiać autka na odległość .Ale postaram ci sie cokolwiek pomóc oleje oraz ich ilości znajdziesz w instrukcji zamieszczone na forum istrukcja po angielsku ale idzie sie połapać .świst to nie wiem moze mało oleju albo wypracowany bardzo .A czasowe niedzialanie napedu to chyba problem elektryczny zasniedziałe lub połamane kabelki przy silniczku motoreduktora pod spodem autka .opisz dokładnie co sie dzieje .Oczywiście wiesz ze reduktor czyli 4l właczy sie tylko na postoju i przy wciśnietym sprzegle ;pozdrawiam jakby co to pytaj
korando2.9
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 07 maja 2008, 7:38
- Rok produkcji: 99
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pytania...
Postautor: KAKR » 25 maja 2008, 7:58
Jak pisałem wcześniej walczę z ruda no i zobaczyłem ten układ elektryczny zmiany napędu - niestety ktoś już tym bawił i zauważyłem że jest niezłe rękodzieło ludowe ktoś już tam grzebał i są kabelki luzem - hmm trudno to określić inaczej zrobię zdjęcia .
Czy ma ktoś z was fotki spodu jak to powinno w oryginale wyglądać. Szukam człowieka który sie na tym zna ... help me )
Pozdrawiam
Kakr
Czy ma ktoś z was fotki spodu jak to powinno w oryginale wyglądać. Szukam człowieka który sie na tym zna ... help me )
Pozdrawiam
Kakr
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 01 sie 2008, 15:07
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pytania...
Postautor: 3maj » 01 sie 2008, 15:55
Witam. Jesten nowy i szukam na terenie Śląska kogos , kto poradziłby sobie z moim Korando. Powazniejszy remont : naped 4x4 . jakies łozysko - skrzynia , rozrusznik . Sprawa w miare pilna . Słyszałem o kims w Gliwicach , ale niestety nie mam namiarow . Wdziecznosc za pomoc . Pozdrawiam
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości