Witajcie
Mam pytanie czy da się i jeśli tak, to w jaki sposób odłączyć w Kyronie reduktor bez przechodzenia skrzyni [automat] w tryb awaryjny.
Mam otóż taki problem, że przy przeprowadzce, kilkukrotnej trasie kilkuset kilometrów z obciążeniem zimą strzelił reduktor, auto jeździ jakby cały czas było częściowo zapięte na x4. Do 80 km jest super, limuzyna, powyżej wchodzi w mega drgania, ale koła przednie nie są napędzane.
Nie da się tego wyłączyć, kręcenie pokrętłem niczego nie zmienia, nie pojawia się już ten lekki dźwięk PUK kiedy napędy się przepinały.
Próbowałyśmy odpiąć silnik [czy coś] od reduktora, auto przestało szaleć, ale skrzynia weszła w tryb awaryjny więc auto nadal nie nadaje się do jazdy innej niż po mieście.
CO to może być i jak temu zaradzić?
Auto trafiło do mechanika, ale ten wystawił na nim akt zgonu.
Nam jednak zależy na nim, silnik po remoncie, rama śliczna, tylko rdza popowodziowa daje się we znaki więc nieco zjada nam drzwi.
Chcemy ten napęd jeszcze zreanimować żeby chociaż trochę pojeździł zanim dorobimy się nowego i mógłby jeszcze raz pojechać na Woodstock, bo nie ma lepszej sypialni polowej niż wnętrze Smoka
Albo może polecicie dobrego speca od Ssangyongów w okolicach Żnina / Bydgoszczy / Gniezna?
Reduktor Kyron - jak odłączyć
Tutaj możemy porozmawiać na wszystkie tematy, niekoniecznie związane z motoryzacją
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości