http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai%20...%20=234279404 ten ma lepszy napęd bo stały 4x4 i mniej awaryjny przez to... Większa pewność że działa i nie wpadniesz w poślizg
Pytanie w jakim stanie ogólnie całe auto jest... Jak odpala, czy nie ma wycieków itp ..
Reksio czy warto
Tutaj pomagamy przyszłym posiadaczom Ssangyongów wybrać model, wersję silnikową lub konkretny egzemplarz.
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Reksio czy warto
Postautor: Consool » 20 paź 2016, 12:51
Po rodzaju felg... i po przełączniku w kokpicie - Stały napęd ma 2 tryby: 4H i 4L a dołączany napęd ma 3 tryby: 2H, 2H i 4L
i teraz zdjęcia
1 zdjęcie to felgi ze stałym napędem
2 zdjęcie to felgi z dołączanym napędem
i teraz zdjęcia
1 zdjęcie to felgi ze stałym napędem
f1.jpg
2 zdjęcie to felgi z dołączanym napędem
f2.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Reksio czy warto
Postautor: Consool » 20 paź 2016, 13:14
oczywiście pod warunkiem że ktoś nie zmienił oryginalnych felg na inne
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 14
- Rejestracja: 16 paź 2016, 19:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Reksio czy warto
Postautor: pjp241 » 20 paź 2016, 13:40
Aaa to juz wiem cos wiecej to moze mnie jeszcze oswiecisz na co zwrocic uwage jak bede go ogladal i co to jest 4l i 4h kiedy sie tego uzywa skoro ma staly naped na 4 kolo (jak rozumiem caly czas sa napedzane 4 kola)
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Reksio czy warto
Postautor: Consool » 20 paź 2016, 14:27
Dokładnie cały czas 4x4 więc w zimę o poślizg ciężej niż w napędzie na tył
na 4H jeździmy na co dzień a 4L - napęd na 4 koła z przełożeniem redukcyjnym do ciezkich warunków
Aby sprawdzić czy np napęd sie załącza musisz odpalić silnik następnie skrzynia automat w pozycji N i naciskamy na 4L usłyszysz pod samochodem strzał ( załaczy sie elektromagnes w reduktorze) i zapali sie ikonka na liczniku jak sie nie myle pomarańczowa 4LOW... Jeśli zapali sie coś na czerwono to coś nie tak...
Jeśli chodzi o 4L to nie jezdził bym po asfalcie na tym przełożeniu ... to tak w skrócie Koledzy niech mnie poprawią jeśli gdzie coś zle napisałem
na 4H jeździmy na co dzień a 4L - napęd na 4 koła z przełożeniem redukcyjnym do ciezkich warunków
Aby sprawdzić czy np napęd sie załącza musisz odpalić silnik następnie skrzynia automat w pozycji N i naciskamy na 4L usłyszysz pod samochodem strzał ( załaczy sie elektromagnes w reduktorze) i zapali sie ikonka na liczniku jak sie nie myle pomarańczowa 4LOW... Jeśli zapali sie coś na czerwono to coś nie tak...
Jeśli chodzi o 4L to nie jezdził bym po asfalcie na tym przełożeniu ... to tak w skrócie Koledzy niech mnie poprawią jeśli gdzie coś zle napisałem
-
- Stały bywalec
- Posty: 116
- Rejestracja: 08 kwie 2015, 14:45
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Łódź/Zgierz
Re: Reksio czy warto
Postautor: MichalT » 20 paź 2016, 14:41
U mnie jest i tempomat i grzane fotele i napęd stały 4x4 TOD, wszystko co chcesz Kolego także jak się wstrzymasz gdzieś tak miesiąc maks dwa, do zapraszam do mnie na oględziny a sie nie zawiedziesz...
Uczę się Rextona, proszę o wyrozumiałość
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Reksio czy warto
Postautor: Trawas » 21 paź 2016, 1:44
Kolego aut z rzeczywiście rozpiepszoną skrzynią nawet nie oglądaj bo, to znaczy, że ktoś zarzynał auto w sposób bandycki i nie tylko skrzynia dostała w kuchnię ale inne zespoły też,
Rozwalić automat Merca w 200 tyś to trzeba być artystą. Albo totalnie nie kontrolował poziomu oleju albo lał do niej jakiś nieodpowiedni syf.
Ale można też kumać inaczej , ta skrzynia, nawet idealna, będzie zawsze dziko się zachowywać na nieodpowiednim oleju. One tak mają. Więc jeśli gość jest w stanie powiedzieć to, czy wymieniał olej w skrzyni oraz to, jaki olej tam wlał ? Jeśli będzie wiedział i powie inną nazwę oleju niż prawidłowa - bo głupi - to można z nim pogadać bo może nie wie, że skrzynia jest OK tylko świruje przez zły olej - i możnaby zbić cenę auta - ale ryzyko jest . Najczęściej jeśli jest w skrzyni zły olej to, po wymianie na prawidłowy o odpowiedniej lepkości, skrzynia zaczyna znowu normalnie pracować. Tylko, że trzeba wymienić olej dwa razy . Raz i pojeździć z 1000 km , przepłukać i ponownie zalać czyściutkim Fusch albo Shell obydwa tak samo oznaczone ATF 3353. Innych Mercowskie skrzynie nie tolerują - nawet jeśli ktoś będzie zachwalał, że ma najnowocześniejszy olej o najlepszych parametrach to niech spada. Tylko to co w instrukcji. Nawet najmniejsze różnice w lepkości i ciężarze właściwym a sterownik skrzyni zaczyna głupieć bo zaworki inaczej pracują.
W zasadzie obydwa typy skrzyń stosowanych w Rexach są dobre - ale ja myślę, że te Mercowskie są pewniejsze bo skoro sąsiad na takiej przejechał 7 setek tysi bez grzebania w bebechach to bardzo dobry wynik jak na automat. Znaczy, jak się prawidłowo eksploatuje i pilnuje poziomu oleju to ta skrzynia jest nie do zajechania.
Rozwalić automat Merca w 200 tyś to trzeba być artystą. Albo totalnie nie kontrolował poziomu oleju albo lał do niej jakiś nieodpowiedni syf.
Ale można też kumać inaczej , ta skrzynia, nawet idealna, będzie zawsze dziko się zachowywać na nieodpowiednim oleju. One tak mają. Więc jeśli gość jest w stanie powiedzieć to, czy wymieniał olej w skrzyni oraz to, jaki olej tam wlał ? Jeśli będzie wiedział i powie inną nazwę oleju niż prawidłowa - bo głupi - to można z nim pogadać bo może nie wie, że skrzynia jest OK tylko świruje przez zły olej - i możnaby zbić cenę auta - ale ryzyko jest . Najczęściej jeśli jest w skrzyni zły olej to, po wymianie na prawidłowy o odpowiedniej lepkości, skrzynia zaczyna znowu normalnie pracować. Tylko, że trzeba wymienić olej dwa razy . Raz i pojeździć z 1000 km , przepłukać i ponownie zalać czyściutkim Fusch albo Shell obydwa tak samo oznaczone ATF 3353. Innych Mercowskie skrzynie nie tolerują - nawet jeśli ktoś będzie zachwalał, że ma najnowocześniejszy olej o najlepszych parametrach to niech spada. Tylko to co w instrukcji. Nawet najmniejsze różnice w lepkości i ciężarze właściwym a sterownik skrzyni zaczyna głupieć bo zaworki inaczej pracują.
W zasadzie obydwa typy skrzyń stosowanych w Rexach są dobre - ale ja myślę, że te Mercowskie są pewniejsze bo skoro sąsiad na takiej przejechał 7 setek tysi bez grzebania w bebechach to bardzo dobry wynik jak na automat. Znaczy, jak się prawidłowo eksploatuje i pilnuje poziomu oleju to ta skrzynia jest nie do zajechania.
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Reksio czy warto
Postautor: Trawas » 21 paź 2016, 2:03
pjp241 pisze:Aaa to juz wiem cos wiecej to moze mnie jeszcze oswiecisz na co zwrocic uwage jak bede go ogladal i co to jest 4l i 4h kiedy sie tego uzywa skoro ma staly naped na 4 kolo (jak rozumiem caly czas sa napedzane 4 kola)
Napęd TOD oznacza, że auto ma stały napęd na 4 koła o zmiennej sile - od 15 DO 45% na przód. To działa do prędkości ok 90 km/h. Powyżej na przód dawane jest tylko 15% . No, ale po bardzo śliskim i tak szybciej się nie jeździ. H4 i L4 - ? H4 to napęd normalny z , którego najczęściej się korzysta na codzień. L4 tylko sporadycznie, kiedy potrzebujesz od auta dużej mocy . Wówczas TOD blokuje się na max i daje 45% na przód a z silnika idzie moc przez reduktor. Nie wolno jechać szybciej niż 30 km/h - ale za to idzie , jak czołg. Słowem wyjechać z dziury, pociągnąć kogoś z błota albo podjechać pod strome wzniesienie. włączyć L4 można tylko na postoju z dźwignią biegów ustawioną na Neutral. Poczujesz przełączenie zapali się kontrolka i możesz udawać "RUDEGO" Wyłączyć reduktor przechodząc na H4 można w czasie jazdy ale spokojnej, wolniutko i bez dodatkowych obciążeń.
Co do zalet i wad napędów TOD i Patr Time. To zależy - na asfalty zdecydowanie lepszy jest TOD , szczególnie z zimie. Part Time, klasyczny napęd terenówek daje dużo więcej w terenie niż TOD ale na asfalcie używać tego napędu nie wolno - to jest 4x4 tylko na luźnie i śliskie nawierzchnie. Nie radzą tym jeździć po asfalcie nawet w zimie bo może się to skończyć w rowie a w lepszej wersji szkody, uszkodzeniem napędu. Za to w błocie , piachu lub w zaspie nie ma lepszej opcji bo ciągnie równo z wszystkich czterech. I tak to jest. Na asfalty TOD a w Bieszczady PT. Co komu potrzebne?
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Reksio czy warto
Postautor: Trawas » 21 paź 2016, 2:07
Trawas pisze:pjp241 pisze:Aaa to juz wiem cos wiecej to moze mnie jeszcze oswiecisz na co zwrocic uwage jak bede go ogladal i co to jest 4l i 4h kiedy sie tego uzywa skoro ma staly naped na 4 kolo (jak rozumiem caly czas sa napedzane 4 kola)
Consoola poprawiać nie trzeba, powiedział w zasadzie wszystko oprócz ostrzeżeń kiedy nie wolno jeździć na PT 4x4.
Napęd TOD oznacza, że auto ma stały napęd na 4 koła o zmiennej sile - od 15 DO 45% na przód. To działa do prędkości ok 90 km/h. Powyżej na przód dawane jest tylko 15% . No, ale po bardzo śliskim i tak szybciej się nie jeździ. H4 i L4 - ? H4 to napęd normalny z , którego najczęściej się korzysta na codzień. L4 tylko sporadycznie, kiedy potrzebujesz od auta dużej mocy . Wówczas TOD blokuje się na max i daje 45% na przód a z silnika idzie moc przez reduktor. Nie wolno jechać szybciej niż 30 km/h - ale za to idzie , jak czołg. Słowem wyjechać z dziury, pociągnąć kogoś z błota albo podjechać pod strome wzniesienie. włączyć L4 można tylko na postoju z dźwignią biegów ustawioną na Neutral. Poczujesz przełączenie zapali się kontrolka i możesz udawać "RUDEGO" Wyłączyć reduktor przechodząc na H4 można w czasie jazdy ale spokojnej, wolniutko i bez dodatkowych obciążeń.
Co do zalet i wad napędów TOD i Patr Time. To zależy - na asfalty zdecydowanie lepszy jest TOD , szczególnie z zimie. Part Time, klasyczny napęd terenówek daje dużo więcej w terenie niż TOD ale na asfalcie używać tego napędu nie wolno - to jest 4x4 tylko na luźnie i śliskie nawierzchnie. Nie radzą tym jeździć po asfalcie nawet w zimie bo może się to skończyć w rowie a w lepszej wersji szkody, uszkodzeniem napędu. Za to w błocie , piachu lub w zaspie nie ma lepszej opcji bo ciągnie równo z wszystkich czterech. I tak to jest. Na asfalty TOD a w Bieszczady PT. Co komu potrzebne?
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Reksio czy warto
Postautor: Trawas » 21 paź 2016, 2:08
Trawas pisze:Trawas pisze:pjp241 pisze:Aaa to juz wiem cos wiecej to moze mnie jeszcze oswiecisz na co zwrocic uwage jak bede go ogladal i co to jest 4l i 4h kiedy sie tego uzywa skoro ma staly naped na 4 kolo (jak rozumiem caly czas sa napedzane 4 kola)
Consoola poprawiać nie trzeba, powiedział w zasadzie wszystko oprócz ostrzeżeń kiedy nie wolno jeździć na PT 4x4.
Napęd TOD oznacza, że auto ma stały napęd na 4 koła o zmiennej sile - od 15 DO 45% na przód i reguluje się automatycznie do potrzeby. To działa do prędkości ok 90 km/h. Powyżej na przód dawane jest tylko 15% . No, ale po bardzo śliskim i tak szybciej się nie jeździ. H4 i L4 - ? H4 to napęd normalny z , którego najczęściej się korzysta na codzień. L4 tylko sporadycznie, kiedy potrzebujesz od auta dużej mocy . Wówczas TOD blokuje się na max i daje 45% na przód a z silnika idzie moc przez reduktor. Nie wolno jechać szybciej niż 30 km/h - ale za to idzie , jak czołg. Słowem wyjechać z dziury, pociągnąć kogoś z błota albo podjechać pod strome wzniesienie. włączyć L4 można tylko na postoju z dźwignią biegów ustawioną na Neutral. Poczujesz przełączenie zapali się kontrolka i możesz udawać "RUDEGO" Wyłączyć reduktor przechodząc na H4 można w czasie jazdy ale spokojnej, wolniutko i bez dodatkowych obciążeń.
Co do zalet i wad napędów TOD i Patr Time. To zależy - na asfalty zdecydowanie lepszy jest TOD , szczególnie z zimie. Part Time, klasyczny napęd terenówek daje dużo więcej w terenie niż TOD ale na asfalcie używać tego napędu nie wolno - to jest 4x4 tylko na luźnie i śliskie nawierzchnie. Nie radzą tym jeździć po asfalcie nawet w zimie bo może się to skończyć w rowie a w lepszej wersji szkody, uszkodzeniem napędu. Za to w błocie , piachu lub w zaspie nie ma lepszej opcji bo ciągnie równo z wszystkich czterech. I tak to jest. Na asfalty TOD a w Bieszczady PT. Co komu potrzebne?
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 14
- Rejestracja: 16 paź 2016, 19:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Reksio czy warto
Postautor: pjp241 » 21 paź 2016, 4:48
Bardzo dziekuje wszystkim za pomoc niestety mimo usilnych staran przepalenia 3 zbiornikow paliwa nie znalazlem reksia w zadowalajacym stanie. a za 2006rok nie zaplace 8tys euro.
I tak niestety stalem sie posiadaczem hyudai terracan 2.9 163km 2006rok przebieg 245ty 4400euro. od 1wlasciciela z pelna ksiazka serwisowa wszystkie wpisy ASO gdzie zostal wymieniony na nowy.niestety dluzej czekac sie nie dalo do pracy 12km na skuterku juz ciezko sie lata deszcz zimno wielkie dzieki jeszcze raz
I tak niestety stalem sie posiadaczem hyudai terracan 2.9 163km 2006rok przebieg 245ty 4400euro. od 1wlasciciela z pelna ksiazka serwisowa wszystkie wpisy ASO gdzie zostal wymieniony na nowy.niestety dluzej czekac sie nie dalo do pracy 12km na skuterku juz ciezko sie lata deszcz zimno wielkie dzieki jeszcze raz
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości