Rexton DeMaDeS
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
Posty: 385
-
Strona 11 z 26
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 26
- Następna
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 18 wrz 2017, 18:51
walki z hałasami ciąg dalszy, w miarę możliwości łączę to z zabezpieczeniem antykorozyjnym.
W ten sposób na podwozie i ramę poszło 11kg masy antykorozyjnej o właściwościach głuszących, 3 litry wosku do profili zamkniętych, wcześniej wszystko zostało wytrawione fertanem, rama kilkukrotnie płukana wężem do przetykania kanalizacji..
o ile nie uważam by mój Rexton był pordzewiały o tyle jeden element jest wybitnie i jest nim... prowadnica szyby w drzwiach kierowcy. Jej dolna część się zutylizowała i podzieliła na dwie...
Przy okazji znalazłem ciekawie uszkodzony głośnik w drzwiach kierowcy, gra średnimi tonami, basu zero bo cewka stoi w miejscu, nawet palcami nie da się ruszyć membrany.
W ten sposób na podwozie i ramę poszło 11kg masy antykorozyjnej o właściwościach głuszących, 3 litry wosku do profili zamkniętych, wcześniej wszystko zostało wytrawione fertanem, rama kilkukrotnie płukana wężem do przetykania kanalizacji..
o ile nie uważam by mój Rexton był pordzewiały o tyle jeden element jest wybitnie i jest nim... prowadnica szyby w drzwiach kierowcy. Jej dolna część się zutylizowała i podzieliła na dwie...
Przy okazji znalazłem ciekawie uszkodzony głośnik w drzwiach kierowcy, gra średnimi tonami, basu zero bo cewka stoi w miejscu, nawet palcami nie da się ruszyć membrany.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 11 gru 2017, 12:09
Wjechały nowe felgi, 16x8 ET20, opony bez zmian 245/75r16 - efekt wizualny ok, prowadzenie w koleinach pogorszyło się, opony przy skręcaniu haczą o progi ale i tak jestem zadowolony.
Może jeszcze w tym tygodniu wjadą dystanse nad przednie amortyzatory
Może jeszcze w tym tygodniu wjadą dystanse nad przednie amortyzatory
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: Consool » 11 gru 2017, 13:37
Pieknie robisz to swoje autko widać wszystko dopracowywane do perfekcji Dobra robota stary
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: sergio1969 » 11 gru 2017, 13:46
Dystanse z amelinium , kwas czy normalna stal? na tyl by mi sie przydaly takie dystanse ,wsadzal ktos takowe ?
Sergio
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 11 gru 2017, 14:18
Consool pisze:Pieknie robisz to swoje autko widać wszystko dopracowywane do perfekcji Dobra robota stary
Dzięki, powoli go sobie robię do oblatywania długich tras po bałkanach
sergio1969 pisze:Dystanse z amelinium , kwas czy normalna stal? na tyl by mi sie przydaly takie dystanse ,wsadzal ktos takowe ?
amelinium
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 21 gru 2017, 9:13
Rexton został dziś u mechanika na montaż tulei nad przednie amory i sprężyny.
Miałem duży dylemat czy nie za wysoko, czy sworznie nie będą poza zakresem pracy, ale naoglądałem się tyle rosyjskich przeróbek gdzie podnosili nawet po 11cm (mierzone od nadkola do środka koła) że raczej tymi moimi na oko 4,5cm nie powinienem się przejmować.. ale i tak się stresuję.
Głównym testem czy sworznie nie są poza zakresem pracy będzie całkowite podniesienie samochodu i kręcenie kierownicą lewo prawo na wyłączonym silniku, jeśli nie będzie czuć żadnych przeskoków lub oporów na kierownicy i nie będzie żadnych dodatkowych dźwięków, podkładki pozostaną, inaczej demontaż.
Załączam fotę jak to robią nasi rosyjscy koledzy...
Miałem duży dylemat czy nie za wysoko, czy sworznie nie będą poza zakresem pracy, ale naoglądałem się tyle rosyjskich przeróbek gdzie podnosili nawet po 11cm (mierzone od nadkola do środka koła) że raczej tymi moimi na oko 4,5cm nie powinienem się przejmować.. ale i tak się stresuję.
Głównym testem czy sworznie nie są poza zakresem pracy będzie całkowite podniesienie samochodu i kręcenie kierownicą lewo prawo na wyłączonym silniku, jeśli nie będzie czuć żadnych przeskoków lub oporów na kierownicy i nie będzie żadnych dodatkowych dźwięków, podkładki pozostaną, inaczej demontaż.
Załączam fotę jak to robią nasi rosyjscy koledzy...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 22 gru 2017, 17:33
odebrany, jeździ, wygląda ok ale było ciemno więc nie mam całościowych fotek
3cm podkładki podniosło zawieszenie o 5cm zamiast planowanych 4,5cm. Poziom się wyrównał, tył i przód stoją tak samo.
Prześwit między podłożem a osłoną silnika 27cm.
3cm podkładki podniosło zawieszenie o 5cm zamiast planowanych 4,5cm. Poziom się wyrównał, tył i przód stoją tak samo.
Prześwit między podłożem a osłoną silnika 27cm.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: uki » 22 gru 2017, 20:11
Dobra robota, wygląda wyśmienicie
Napisz tylko jak się zachowuje auto po tym lifcie na zakrętach, przy hamowaniu, przy przejeżdżaniu poprzecznych nierówności. Czy zmiany są na plus czy nie koniecznie?
Napisz tylko jak się zachowuje auto po tym lifcie na zakrętach, przy hamowaniu, przy przejeżdżaniu poprzecznych nierówności. Czy zmiany są na plus czy nie koniecznie?
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 23 gru 2017, 10:06
nowe foty efektu:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: sergio1969 » 27 gru 2017, 20:40
dobra przod ok robiles geometrie odrazu? i jak wyglada sprawa na tyl to samo mozna wcisnac?
Sergio
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 27 gru 2017, 20:55
z geometrią czekam aż będę pewny, że ten lift nie zaszkodzi elementom zawieszenia lub czemuś innemu
z tyłu można wcisnąć podobne podkładki ale amortyzatory będą za krótkie i pojawi się drżenie wału wynikające z kąta pracy krzyżaków, do ogarnięcia przez obniżenie mocowania podpory wału. W przypadku 1ki ruscy polecają amory od land cruisera na tył lecz jeszcze tego nie przetestowałem.
z tyłu można wcisnąć podobne podkładki ale amortyzatory będą za krótkie i pojawi się drżenie wału wynikające z kąta pracy krzyżaków, do ogarnięcia przez obniżenie mocowania podpory wału. W przypadku 1ki ruscy polecają amory od land cruisera na tył lecz jeszcze tego nie przetestowałem.
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 31 gru 2017, 16:24
przy okazji przymusowej reanimacji mechanizmu wycieraczek wykorzystałem sytuację do wyklejenia matami bitumicznymi i kauczukowymi podszybia, efekt jakiś jest ale w przypadku benzyny 3.2 nie adekwatny do nakładu prac, może w dieslu byłby lepszy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 10 sty 2018, 20:36
niech się stanie światłość...
czyli nieplanowany montaż ledowego zamiennika żarówki h1 który miał trafić w miejsce żarówek świateł drogowych (chinska wersja H1 nie przypasowała w koreańskie gniazdo H1) w miejsce żarówek świateł cofania.
zdjęcie tego nie odwzoruje ale krótko mówiąc... jest moc.
czyli nieplanowany montaż ledowego zamiennika żarówki h1 który miał trafić w miejsce żarówek świateł drogowych (chinska wersja H1 nie przypasowała w koreańskie gniazdo H1) w miejsce żarówek świateł cofania.
zdjęcie tego nie odwzoruje ale krótko mówiąc... jest moc.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2018, 17:33 przez DeMaDeS, łącznie zmieniany 2 razy.
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: MaxHummel » 13 sty 2018, 14:40
DeMaDeS pisze:Wjechały nowe felgi, 16x8 ET20, opony bez zmian 245/75r16 - efekt wizualny ok, prowadzenie w koleinach pogorszyło się, opony przy skręcaniu haczą o progi ale i tak jestem zadowolony.
Może jeszcze w tym tygodniu wjadą dystanse nad przednie amortyzatory
Zacnie wygladaja te koła. Zadnych wodotryskow, choc przyznaje, ze musialem sie upewnic jakie to felgi bo z tymi oponkami wygladaly mi na 15" jak u mnie.
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Posty: 385
-
Strona 11 z 26
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 26
- Następna
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości