Rexton DeMaDeS
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
Posty: 385
-
Strona 22 z 26
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 26
- Następna
-
- Stały bywalec
- Posty: 2229
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: krisw11 » 01 sty 2022, 18:32
Nie dziw sie zazwyczaj takie problemy pojawiają sie jak jest większy mróz albo duuuże upały......, z doświadczenia wiem, że np. płyn Petrygo robi takie niespodzianki. Na Borygo i Shellu rzadziej sie ,to zdarza.
Kris
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: BYCZEK » 12 sty 2022, 0:15
Czyli profilaktycznie i ja wymienię chyba pompę, bo lekki luz na wałku czuć, co prawda jeszcze nic nie cieknie, ale wolałbym żeby mnie wyciek mniejszy bądź większy nie zaskoczył w drodze
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 21 sty 2022, 14:48
Czas sie brac za zbiornik paliwa. Jak sie uda zaloze nowy od vitary a odzyskane miejsce wykorzystam na zbiornik wody.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 2229
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: krisw11 » 21 sty 2022, 15:46
O świetny pomysł ! Koszta pewnie połowe mniejsze ,a jak ,to podejdzie mechanicznie ? Duże przeróbki ?
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 24 sty 2022, 20:31
pierwsze podejscie nieudane, nie udalo sie ruszyc srub z tylu zbiornika, ciecie flexem odpada ze wzgledu na opary. W trakcie próby zdjęcia gumy z krućca wlewu paliwa.. wyrwałem rurę wlewową ze zbiornika razem z kawałkiem ścianki zbiornika...
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 27 sty 2022, 15:04
Houston.. mamy problem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: RudebwoyIrl » 27 sty 2022, 15:56
Oj oj , tylko tam czy gdzieś więcej też ?
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 27 sty 2022, 17:02
Jedna dziure mam po drugiej stronie kolo tlumika, jak garaz wywietrzeje z oparow benzyny mlotek w dlon i bede szukal dalej. Chyba znalazlem nieszczelnosc w zbiorniku paliwa ale nie mam pewnosci czy tedy smierdzialo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Piasek1980
- Stały bywalec
- Posty: 424
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 11:20
- Model: XLV
- Rok produkcji: 2018
- Pojemność silnika: 1600
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: Piasek1980 » 27 sty 2022, 18:53
Niestety są to miejsca których nie sposób umyć podczas jakiegoś normalnego mycia. Obstawiam że nawet jakby to w ocynku było i tak by zeżarło. Pamiętam pierwszy raz kiedy rozłożyłem Karchera i postanowiłem porządnie umyć swoją Vitarę, jakoś 3-4 miechy po zakupie to przestrzeni między podłogą a góra zbiornika przebić nie mogłem - tyle błota latami zalegajacego sie odłożyło. Ze 3 podejścia zrobiłem nim się tam wszystko wymyło i wypłukało i znalazł się filtr paliwa
Zamienniki części Tivoli/XLV
https://ssangyongklub.pl/forum/xlv-1-6e-xgi-zamienniki-czesci-zamienne-zbiorczy-t5872.html
https://ssangyongklub.pl/forum/xlv-1-6e-xgi-zamienniki-czesci-zamienne-zbiorczy-t5872.html
-
- Stały bywalec
- Posty: 704
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: trol48 » 27 sty 2022, 19:25
STOSUJĘ myjkę ciśnieniową na duże powierzchnie cortanin
https://www.petrostar.pl/chemia/odrdzew ... erm=297090
na wszelkie zakamarki i powierzchnie. juz pokryte bitumitem stosuję TO
https://fluid-film.pl/fluid-film/8-fluid-film-as-r.html I
https://fluid-film.pl/fluid-film/10-flu ... id-ar.html
https://www.petrostar.pl/chemia/odrdzew ... erm=297090
na wszelkie zakamarki i powierzchnie. juz pokryte bitumitem stosuję TO
https://fluid-film.pl/fluid-film/8-fluid-film-as-r.html I
https://fluid-film.pl/fluid-film/10-flu ... id-ar.html
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 27 sty 2022, 20:39
lecimy z koksem, zeżarta blacha won, do tego wejdą wytrawiacze do rdzy i czeka mnie zadanie specjalne.. przewieźć arkusz blachy 1x2 metry a-klasą
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Piasek1980
- Stały bywalec
- Posty: 424
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 11:20
- Model: XLV
- Rok produkcji: 2018
- Pojemność silnika: 1600
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: Piasek1980 » 28 sty 2022, 16:14
DeMaDeS pisze:przewieźć arkusz blachy 1x2 metry a-klasą
wyzwanie lepsze niż pozbycie się korozji w aucie
Zamienniki części Tivoli/XLV
https://ssangyongklub.pl/forum/xlv-1-6e-xgi-zamienniki-czesci-zamienne-zbiorczy-t5872.html
https://ssangyongklub.pl/forum/xlv-1-6e-xgi-zamienniki-czesci-zamienne-zbiorczy-t5872.html
-
- Stały bywalec
- Posty: 478
- Rejestracja: 03 mar 2017, 13:12
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: DeMaDeS » 30 sty 2022, 20:57
pierwsze zabawy z przecinarka plazmowa z lidla, stal 3mm
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 9
- Rejestracja: 16 lis 2021, 15:50
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: Daryjush » 31 sty 2022, 1:09
W tej blasze warto ponawiercać otwory i przyspawać w wielu punktach do ramy, nie tylko po krawędziach.
-
- Stały bywalec
- Posty: 704
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Rexton DeMaDeS
Postautor: trol48 » 02 lut 2022, 7:10
WITAJ
tak jak napisał kolega ważne jest zakotwiczenie nie krycie dziur , a przywrócenie sztywności i zespolenie dwóch konstrukcji, starej ramy i i nowego elementu w jedną całość
za bardzo nawiercisz osłabisz element, dasz za mało to nie zespolisz, dasz arkusz nie kształtownik tracisz sztywość, rama skorodowana pocieniona brak zespolenia
tylko trzeba mieć do czego zakotwiczyć, rama straciła swoją sztywność, te fragmenty co widzimy to destrukcja w 100%, dalej czego nie widać jest osłabione przez korozje wew. ramy. Tak naprawdę ze wzmocnieniamy trzeba pojechać do przedniej części ramy i zakotwiczyć na dł. ok 1 m. Blacha 3 mm dobra jest dla vanów nie dla suva wyprawowego i powinien być ceownik. Blacharz z którym pracowałem dawał ceownik 4 mm obejmujący ramę, kotwiczył go daleko na zdrowej ramie i jechał kawałkami na styk spawając , a na łączeniach dawał zakładki. i to wszystko bez zdejmowania budy żeby obniżyć koszty
likwidacja korozji wew. ramy
tel do fachowca 606 350 186
nie da się zrobić dobrze szybko, tanio
przepraszam jeśli oceniłem Twoje działania
tak jak napisał kolega ważne jest zakotwiczenie nie krycie dziur , a przywrócenie sztywności i zespolenie dwóch konstrukcji, starej ramy i i nowego elementu w jedną całość
za bardzo nawiercisz osłabisz element, dasz za mało to nie zespolisz, dasz arkusz nie kształtownik tracisz sztywość, rama skorodowana pocieniona brak zespolenia
tylko trzeba mieć do czego zakotwiczyć, rama straciła swoją sztywność, te fragmenty co widzimy to destrukcja w 100%, dalej czego nie widać jest osłabione przez korozje wew. ramy. Tak naprawdę ze wzmocnieniamy trzeba pojechać do przedniej części ramy i zakotwiczyć na dł. ok 1 m. Blacha 3 mm dobra jest dla vanów nie dla suva wyprawowego i powinien być ceownik. Blacharz z którym pracowałem dawał ceownik 4 mm obejmujący ramę, kotwiczył go daleko na zdrowej ramie i jechał kawałkami na styk spawając , a na łączeniach dawał zakładki. i to wszystko bez zdejmowania budy żeby obniżyć koszty
likwidacja korozji wew. ramy
tel do fachowca 606 350 186
nie da się zrobić dobrze szybko, tanio
przepraszam jeśli oceniłem Twoje działania
Posty: 385
-
Strona 22 z 26
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 26
- Następna
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość