Rexton jako auto wyprawowe czy to ma sens
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Rexton jako auto wyprawowe czy to ma sens
Postautor: krisw11 » 04 kwie 2020, 19:42
Wszystko ładnie i pieknie.......ale numer VIN nie widoczny.....
Kris
-
- Forumowicz
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 wrz 2019, 22:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Rexton jako auto wyprawowe czy to ma sens
Postautor: RudebwoyIrl » 16 kwie 2020, 21:22
I pięknie Kolego!! Napisz coś po jakimś czasie o tych oponach , jako zwykle wielosezonowe śmigam na Dynapro HP2 I jestem mega zadowolony na te warunki u mnie i kiedyś myślałem o AT lub MT od nich
-
- Forumowicz
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 wrz 2019, 22:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton jako auto wyprawowe czy to ma sens
Postautor: Djdred » 16 kwie 2020, 22:14
Dam znać. Na zimne i tak kupię jakieś najtańsze Chinole
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Rexton jako auto wyprawowe czy to ma sens
Postautor: RudebwoyIrl » 17 kwie 2020, 16:13
Wiesz co ja za te Dynapro 235/70/16 płaciłem chyba z 75 euro za sztukę z Oponeo tak naprawdę to bardzo tanio za całkiem dobrą gumę patrząc że jakieś No Name China Brand to i tak z 60e+.
Z tą zima to też bym chciał takie MTki M+S sprawdzić bo z założenia powinny robić dobrze
Może to tylko moja opinia ale nie kupuje się nigdy tych najtańszych opon , średnia półka jak najbardziej ale te wynalazki co kosztują tyle co butelka średniej klasy whisky uważam że nie powinny być nawet dostępne w Europie! To samo uważam o częściach zastępczych . Te najniższe półki po prostu NIE to nie jest żadna oszczędność no chyba może jak ktoś jeździ tylko w przysłowiową Niedzielę do kościoła...
Z tą zima to też bym chciał takie MTki M+S sprawdzić bo z założenia powinny robić dobrze
Może to tylko moja opinia ale nie kupuje się nigdy tych najtańszych opon , średnia półka jak najbardziej ale te wynalazki co kosztują tyle co butelka średniej klasy whisky uważam że nie powinny być nawet dostępne w Europie! To samo uważam o częściach zastępczych . Te najniższe półki po prostu NIE to nie jest żadna oszczędność no chyba może jak ktoś jeździ tylko w przysłowiową Niedzielę do kościoła...
-
- Forumowicz
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 wrz 2019, 22:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton jako auto wyprawowe czy to ma sens
Postautor: Djdred » 17 kwie 2020, 21:39
Używałem już chińczyków Sailun i Zeetex ale w normalnych osobówkach i powiem że do jazdy po mieście są w 100% zarąbiste,zero złych akcji. A mogłem je porównać do Hankook zimowych co kiedyś miałem i jedyna różnica to że chińskie głośniejsze. Mówię tu o osobówkach pokroju Fiat 500, Toledi itp. We wrześniu kupowałem w promocji żonie nowe zimowe Zeetex x4 za 420zł. We tyle wydać raz na 3 lata i mieć nowe niż 2 razy tyle i zmieniać jak większość co 5-6 lat To jest moje zdanie. Ps. Gdzieś ostatnio widziałem zimówki do SS w cenie 200zł za sztukę.
- kawa62
- Stały bywalec
- Posty: 341
- Rejestracja: 08 maja 2011, 20:07
- Model: Musso Sports
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Kontaktowanie:
Re: Rexton jako auto wyprawowe czy to ma sens
Postautor: kawa62 » 17 kwie 2020, 21:53
Napiszmy krótko że nie ma to sensu i skończmy ten wątek.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 lip 2019, 21:52
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton jako auto wyprawowe czy to ma sens
Postautor: Blase2501 » 28 sie 2020, 18:10
Reksio po ruskim lifcie urósł z tyłu o 7 z przodu o 5 cm opony Cooper są godne polecenia dają radę w zimę w deszczu i po piachu ale błoto jest dla nich wyzwaniem są super do codziennej jazdy no i są ciche
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Rexton jako auto wyprawowe czy to ma sens
Postautor: krisw11 » 28 sie 2020, 22:03
Hmm...opinia o Cooper-kach fajna ale ten tył Twój ,to sorki ale ......kicha straszna z wyglądu. Bez urazy ale kółka znikneły.. ... gdyby była większa oponka albo np.19 cali było by łał
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Rexton jako auto wyprawowe czy to ma sens
Postautor: RudebwoyIrl » 28 sie 2020, 22:19
Masz zdjęcie całości? Co to za rozmiar 255/70 ? I co nazywasz Ruskim litem ?
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Rexton jako auto wyprawowe czy to ma sens
Postautor: RudebwoyIrl » 28 sie 2020, 22:26
Sory to jest ten Kit co opisałeś w Marcu ?
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 lip 2019, 21:52
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton jako auto wyprawowe czy to ma sens
Postautor: Blase2501 » 29 sie 2020, 12:55
teraz te opony znikły w nadkolach ale 33 całe to za dużo dynamika spadła by drastycznie już jest różnica między szosowymi 255x60x16 a255x70x16 wóz zrobił się twardszy i nie dobija na dużych dziurach ale jest mniej stabilny na zakrętach ale prześwit podniósł się o 6cm na progach
czyli lepiej na piachu.
czyli lepiej na piachu.
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości