Sisiek dzięki za przydatną dla mnie opinie.
A jeżeli chodzi o automatyczna skrzynie biegów, to zarówno w 2.0 i 2.2 będą to klasyczne hydrokinetyki różniące się liczba biegów?
Jak jest jej trwałościa, nie trzeba się jej bać?
Rexton W
Tutaj pomagamy przyszłym posiadaczom Ssangyongów wybrać model, wersję silnikową lub konkretny egzemplarz.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 26
- Rejestracja: 17 wrz 2020, 18:51
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2014
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Rexton W
Postautor: Sisiek » 08 sie 2021, 23:39
Tak, klasyczne hydrokinetyki. 5 biegowa to MB 722.6, a 7 biegowa to MB 722.9. Obydwie konstrukcje montowane w szerokiej gamie Mercedesów i rozpracowane przez warsztaty do ostatniej śrubki. Z różnic 7 biegowa szybciej przełącza biegi i przede wszystkim ma możliwość zrzucania po 2 biegi na raz w całym zakresie i dodatkowy tryb szybkiego zrzutu o 4 biegi z 6 na 2. Dodatkowo szersze możliwości adaptacji do stylu jazdy kierowcy. Typowe usterki w 722.6 to zaworek lockup, płyta hydrauliczna, przeciekające złącze elektryczne. O 722.9 wiem mało bo doktoryzowałem się bardziej na własnej, ale tam też się zdarza płyta hydrauliczna. Usterki proste w naprawie i w sprzedaży są nawet porobione komplety do tych skrzyń. W internecie pełno dokumentacji i filmików. Myślę, że nie ma się co bać. Jeśli przy zakupie jest wszystko ok to wymienić olej i śmigać.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 sie 2021, 8:09
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton W
Postautor: truman » 11 sie 2021, 8:42
Ogólnie autko godne uwagi i na pewno klasę wyżej niż inne koreańczyki. Obecnie sam rozglądam się za jakimś świeższym Korando w benzynie.
Mieliśmy taki samochód w firmie 2 lata temu - i tak patrzę - za aktualną cenę rynkową modeli z 2013-2014 czyli okolice 40k nie kupisz lepszego samochodu. Jest to ułamek wartości o ile miało się do czynienia z najwyższą opcją wyposażenia.
Psuły się bzdury.
Z rzeczy wizualnych to relingi dachowe oblazły z lakieru, podobnie felgi aluminiowe pojawiły się jakieś naloty, ale to chyba efekt zasolenia polskich dróg, ale z tego co pamiętam ten typ tak miał i nie byliśmy jedyni z tym problemem. Ale to była czysta estetyka. Poza tym nie było się do czego doczepić.
Od strony mechanicznej również bez zarzutu.
Natomiast ogólnie była dość jedna istotna kwestia odnośnie silnika, przy jeździe "w miejscu" do 15-20 km czasem przybywało oleju i dość często się wypalał DPF. To było dość istotne bo niejako można by było doprowadzić do zarżnięcia jednostki jeśli się nie sprawdzało często oleju i ew. nie zmieniło. Co ciekawe samochód z DPF ale nie sygnalizował zużycia oleju - mieliśmy na firmie kilka fiatów - uwaga fiatów panda, wszystkie z dpf i wszystkie one miały sygnalizator zużycia oleju - a tutaj tego nie było.
Mieliśmy taki samochód w firmie 2 lata temu - i tak patrzę - za aktualną cenę rynkową modeli z 2013-2014 czyli okolice 40k nie kupisz lepszego samochodu. Jest to ułamek wartości o ile miało się do czynienia z najwyższą opcją wyposażenia.
Psuły się bzdury.
Z rzeczy wizualnych to relingi dachowe oblazły z lakieru, podobnie felgi aluminiowe pojawiły się jakieś naloty, ale to chyba efekt zasolenia polskich dróg, ale z tego co pamiętam ten typ tak miał i nie byliśmy jedyni z tym problemem. Ale to była czysta estetyka. Poza tym nie było się do czego doczepić.
Od strony mechanicznej również bez zarzutu.
Natomiast ogólnie była dość jedna istotna kwestia odnośnie silnika, przy jeździe "w miejscu" do 15-20 km czasem przybywało oleju i dość często się wypalał DPF. To było dość istotne bo niejako można by było doprowadzić do zarżnięcia jednostki jeśli się nie sprawdzało często oleju i ew. nie zmieniło. Co ciekawe samochód z DPF ale nie sygnalizował zużycia oleju - mieliśmy na firmie kilka fiatów - uwaga fiatów panda, wszystkie z dpf i wszystkie one miały sygnalizator zużycia oleju - a tutaj tego nie było.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 lip 2021, 10:43
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton W
Postautor: Greyper » 15 sie 2021, 20:20
Właśnie a jak wygląda sprawa cen i dostępności części do Rextona W ? Myśląc o zakupie przeglądam to zacne forum. W innym wątku kolega prosi o pomoc, gdyż ukradziono mu dpf, a cenę nowego podaje na 4100 euro sic . Czy z innymi częściami jest podobnie, jezeli idzie o ceny i wysokość kosztów napraw?
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 sty 2021, 23:10
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton W
Postautor: zajcman » 13 paź 2021, 11:37
Od maja jestem szczesliwym posiadaczem Rextona W 2,2 z 2016r z manualna skrzynia biegow.
Od maja do teraz przejchalem ponad 10.000km (glownie aswalt) , Wlochy - Polska i z powrotem 1600km: rozbite na 2 dni po 800km kazdy, kilkanascie tras po 400 km i troche po 200km . Podrozowalem caly czas z rodzinka i psem , samochod zapakowany po dach.
Po tych kilku miesiacach jestem mega zadowolony z mojego wyboru. Autko komfortowe wiadomo po 10h jazdy pupsko boli ale to w kazdym.
Duzo miejsca w bagazniku i w srodku ( rodzinka nie narzekala na brak wygody) .
Wedlug mnie jest to autko stworzone do polykania km. Na trasie spala mi tak srednio 8-10l ( nie mam lekkiej nogi)
Prowadzi sie dobrze przy 140 jak i przy 160, nie czuje sie tej predkosci. Przy 160 zaczyna jednak pic jak smok
ale wiadomo cos za cos
Silnik 2,2 daje mu 177KM mocy i powiem tak czuc te konie. Ladnie przyspiesza.
Zgodze sie z poprzednikami ze przy manewrach jak sie jedzie wolno to trzeba sie nakrecic no ale nie ma auta idealnego
Ja jestem zadwolony z zakupu
pozdrawiam
Od maja do teraz przejchalem ponad 10.000km (glownie aswalt) , Wlochy - Polska i z powrotem 1600km: rozbite na 2 dni po 800km kazdy, kilkanascie tras po 400 km i troche po 200km . Podrozowalem caly czas z rodzinka i psem , samochod zapakowany po dach.
Po tych kilku miesiacach jestem mega zadowolony z mojego wyboru. Autko komfortowe wiadomo po 10h jazdy pupsko boli ale to w kazdym.
Duzo miejsca w bagazniku i w srodku ( rodzinka nie narzekala na brak wygody) .
Wedlug mnie jest to autko stworzone do polykania km. Na trasie spala mi tak srednio 8-10l ( nie mam lekkiej nogi)
Prowadzi sie dobrze przy 140 jak i przy 160, nie czuje sie tej predkosci. Przy 160 zaczyna jednak pic jak smok

Silnik 2,2 daje mu 177KM mocy i powiem tak czuc te konie. Ladnie przyspiesza.
Zgodze sie z poprzednikami ze przy manewrach jak sie jedzie wolno to trzeba sie nakrecic no ale nie ma auta idealnego

Ja jestem zadwolony z zakupu
pozdrawiam
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości