Spalanie
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
Posty: 164
-
Strona 6 z 11
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 11
- Następna
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: Spalanie
Postautor: SLAVCO1983 » 24 maja 2013, 20:31
A mój nosek ile pali wachy nie wiem nie liczę, natomiast gaz w granicach 13-15 obecnie i zimą do 17. Silnik 2,3b 140Km
tel 790775788
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 39
- Rejestracja: 24 lut 2014, 18:56
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Spalanie
Postautor: pedros » 06 maja 2014, 23:13
odświeżę trochę temat bo coś mi się wydaję że u mnie nie tak za 50 zł wlanej ropy robię 60 km po mieście - 2.9D w manualu coś nie tak :/ ?
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: Spalanie
Postautor: matee » 07 maja 2014, 10:08
a to nie zależy przez przypadek od tego ile kosztuje litr?
bo jeśli kupowałbyś w kaliningradzie to bardzo słabo by to wyglądało
bo jeśli kupowałbyś w kaliningradzie to bardzo słabo by to wyglądało
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- leon81
- Stały bywalec
- Posty: 283
- Rejestracja: 04 mar 2013, 14:10
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Spalanie
Postautor: leon81 » 09 maja 2014, 18:39
Pedros ajak mocno go dusisz? Bo 15 l to w mieście ciut za dużo. Tylko zalewanie za 50 pln jest nie miarodajne. Do pełna aż odbije i wyjeżdzić 3/4 baku i znowu do odbicie i wtedy się okaże że pali 12
Niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
-
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 29 lis 2012, 23:19
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 7602523
Re: Spalanie
Postautor: sasek94 » 09 maja 2014, 22:50
2,9Td na szybkich mostach pai średnio u mnie trasa 8,5( do 80;<) , krótkie dystanse itd 10-11l, przy lekkim bycie..
Jazda dynamiczna trasa 11l, krótkie dystanse ( 6-7km) 14-15l ( lato zima prawie bez zmian, termostat sprawny)
Jazda dynamiczna trasa 11l, krótkie dystanse ( 6-7km) 14-15l ( lato zima prawie bez zmian, termostat sprawny)
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Spalanie
Postautor: mussolinii » 09 maja 2014, 23:07
pedros pisze:odświeżę trochę temat bo coś mi się wydaję że u mnie nie tak za 50 zł wlanej ropy robię 60 km po mieście - 2.9D w manualu coś nie tak :/ ?
Za 50zika to ja robie ok.100km wiec raczej cos jest nie tak.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:12
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Spalanie
Postautor: Ptasiek » 10 maja 2014, 11:15
Korando 2,9 T w cyklu mieszanym przy ciężkiej nodze 9 zimą nie przekracza 10, z lawetą na autostradzie przy 130 km/h 11-12
-
- Stały bywalec
- Posty: 704
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Spalanie
Postautor: trol48 » 10 maja 2014, 18:20
witam
MUSSO 3.2 b i g sekwencja, HHO, chip VOLO, reaktor pary wodnej
jadac z Zamoscia ok 255 km spali 23 l gazu
MUSSO 3.2 b i g sekwencja, HHO, chip VOLO, reaktor pary wodnej
jadac z Zamoscia ok 255 km spali 23 l gazu
- Dios
- Rusza z kopyta
- Posty: 47
- Rejestracja: 26 gru 2013, 16:47
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2001
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: W-wa
Re: Spalanie
Postautor: Dios » 11 maja 2014, 17:49
2,9 TD automat 12-14L stałe miasto-trasa, pusty-zapakowany
Może ktoś ma też TD w automacie?
Może ktoś ma też TD w automacie?
"Panie Edison, dlaczego nie rezygnuje pan po 5000 porażek?”, Edison: „Młody człowieku, nie rozumie pan, to nie porażka. Znalazłem tylko 5000 sposobów, które nie działają. Dzięki czemu jestem o 5000 prób bliżej rozwiązania”.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 28
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 21:39
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 2880841
Re: Spalanie
Postautor: pagus1 » 13 maja 2014, 14:18
Kolego @trol48 opisz coś więcej na temat tego HHO i reaktora pary wodnej.
Napisz jakie koszty gdzie co jak z czym się je i wrzuć parę fotek jak to wygląda
Napisz jakie koszty gdzie co jak z czym się je i wrzuć parę fotek jak to wygląda
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 39
- Rejestracja: 24 lut 2014, 18:56
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Spalanie
Postautor: pedros » 15 maja 2014, 19:12
staram się jeździć spokojnie, więc go nie cisnę, fakt mam opony w teren więc mogą one delikatnie zwiększać spalanie ale mimo to coś jest nie tak zauważyłem też że u mnie wystarczy lekko depnąć pedał i już są max obroty może przez to ?
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 47
- Rejestracja: 12 gru 2013, 19:45
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kleosin
Re: Spalanie
Postautor: mirek » 17 maja 2014, 12:01
pedros pisze:staram się jeździć spokojnie, więc go nie cisnę, fakt mam opony w teren więc mogą one delikatnie zwiększać spalanie ale mimo to coś jest nie tak zauważyłem też że u mnie wystarczy lekko depnąć pedał i już są max obroty może przez to ?
Możesz dokładniej opisać objawy? Może po prostu sprzęgło się ślizga, silnik pracuje na wysokich obrotach a przekazanie napędu niedomaga i to może być przyczyną wysokiego zużycia paliwa. Rozmiar opon ma wpływ na wskazania licznika a co za tym idzie na obliczenia zużycia - temat poruszany na forum.
-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: Spalanie
Postautor: Trawus » 03 paź 2014, 3:34
Dios , cholernie dużo ci pali ten 2,9 TD. Mojemu kumplowi w Sprinterze pali mniej a buda daje większe opory powietrza. Powinien ci palić w mieście do 11 litrów góra a w trasie do 9 l.
Co do Muska 3,2 V6 - miałem takiego bez gazu. W mieście do 22 l a w trasie do 12 /100km. Poszedł do Ruskich na tanie żarcie bo był nie do wytrzymania.
Co do Muska 3,2 V6 - miałem takiego bez gazu. W mieście do 22 l a w trasie do 12 /100km. Poszedł do Ruskich na tanie żarcie bo był nie do wytrzymania.
Posty: 164
-
Strona 6 z 11
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 11
- Następna
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość