Stara buda silnik 2,7
SsangYong Kyron to SUV średniej wielkości, idealny dla typowej 4-osobowej rodziny. Obszerna kabina i przestrzeń bagażowa oraz sprawdzone rozwiązania techniczne i napęd 4x4. Obecnie bardzo popularny model na rynku wtórnym.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 9
- Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:45
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Stara buda silnik 2,7
Postautor: dariuspolen » 08 wrz 2010, 17:43
Witam wszystkich jestem tu nowy.Czy ktoś mógłby mi udzielić informacji na temat silnika 2,7 w starej budzie dlaczego jest to taka rzadkość?Sprowadziłem sobie kyrona z uszkodzoną głowica,rzeczoznawca aby ustalić mi wartość do akcyzy bazuje się na wersji po liftingu{62000zł] poniewaz jak tłumaczy w infopartnerze oraz eurotaxie auto z takim motorem nie istnieje.Przeglądałem portale europejskie z ogłoszeniami i natknąłem się na jeden taki egzemplarz.Moje auto jest 2006 grudzień.7osobowe.A może ktoś posiada z takim motorem starego kyrona.Byłbym wdzięczny jakby udzielił mi kilka rad odnośnie eksploatacji.
-
- Stały bywalec
- Posty: 576
- Rejestracja: 19 maja 2008, 15:34
- Model: Inny
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Stara buda silnik 2,7
Postautor: alfik » 09 wrz 2010, 11:54
Jest rzadkie, a siedmioosobowe w Europie jeszcze rzadsze. Ale produkowane było. Czy masz 4x4 TOD (stałe 4x4)? Z reduktorem (jeśli tak, to jest gałeczka do przełączania napędów) czy bez i na koniec z tyłu sztywny most czy niezależny zawias? Stawiam, że TOD z reduktorem i sztywny most - jeśli tak, to moim zdaniem najlepsza kompletacja. Automat?
Istnieją różne wersje na świecie. Słyszałem o pneumatycznym zawieszeniu (jest w katalogu części zamiennych) no i o świetnym, benzynowym 3.2... Z jakiego kraju sprowadziłeś.
Na pewno dostaniesz rady, jak będzie jasne, co masz. Motor 2.0 jest wbrew pozorom bardzo podobny i nawet są wspólne części.
Istnieją różne wersje na świecie. Słyszałem o pneumatycznym zawieszeniu (jest w katalogu części zamiennych) no i o świetnym, benzynowym 3.2... Z jakiego kraju sprowadziłeś.
Na pewno dostaniesz rady, jak będzie jasne, co masz. Motor 2.0 jest wbrew pozorom bardzo podobny i nawet są wspólne części.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 9
- Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:45
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Stara buda silnik 2,7
Postautor: dariuspolen » 12 wrz 2010, 9:30
Dzięki Alfik.Mam gałeczke do przełączania napędów na trzy pozycje .A czy z tyłu sztywny most czy niezależny zawias to jeszcze nie zaglądałem bo auto stoi u mechanika.Skrzynia automat.Juz .się nie moge doczekać jazdy tym autem ponieważ wcześniej przez trzy lata jezdziłem land roveremtd5,miałem też starego jeepa grand cherocke i nissana terano i chciałbym porównać.Auto swoje sprowadziłem z Włoch(urwany wtrysk w głowicy,tam nie mogli sobie z tym poradzić.U nas wiadomo 'polak potrafi.Musze kupic nowe opony,co robić teraz brać zimówki ,wielosezonowe czy mozeATeki?Jaki olej wlać przed zimą.Za podpowiedz bede wdzieczny.Pozdrawiam
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości