"szarpanie" na zimnym silniku
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 30 gru 2010, 9:21
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 3750091
"szarpanie" na zimnym silniku
Postautor: strix » 03 kwie 2011, 12:51
W korando mojego ojca, jak jest zimne to strasznie "szarpie", trudno wytłumaczyć co się dzieje, ale sprawia wrażenie jakby na chwilę tracił moc, a potem ją odzyskiwał. Jak się rozgrzeje wszystko jest ok wie ktoś co się może dziać? Samochód jest z automatyczną skrzynią biegów, 2,9 diesel z 2000 roku.
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości