Szarpnięcia w układzie napędowym REXTON II 2008
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 wrz 2008, 10:03
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Szarpnięcia w układzie napędowym REXTON II 2008
Postautor: Pawel » 24 wrz 2008, 13:02
Posiadam Rextona II rok.prod. 2007 2,7 diesel 186km automat 5 , zakup 02.2008 salon Chełmżyńska Warszawa, aktualny przebieg to 19000km, niestety występują niepokojące szarpnięcia/stuki dochodzą z układu napędowego albo automat lub centralny dyferencjał (takie jest wrażenie) polega na na tym iż przy prędkości około 5 do 30 km przy odjęciu lub dodaniu gazu są wyraźne stuki/szarpnięcia. Kiedy samochód się toczy przy dodaniu gazu jest stuk i przy odjęciu gazu także , tak jak by automat przy przełączeniu z luzu na bieg szarpał lub też przy odjęciu gazu czyli zejściu z biegu na luz. Być może to automat być może centralny dyferencjał , przyznam że tego efektu nie było do przebiegu około 13000km. Samochód nie jeździł w terenie. Proszę o odpowiedź czy to normalne i co z tym zrobić? Serwis Towarowa33 przy okazji innej naprawy niestety pomija ten temat.
-
- Stały bywalec
- Posty: 576
- Rejestracja: 19 maja 2008, 15:34
- Model: Inny
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Szarpnięcia w układzie napędowym REXTON II 2008
Postautor: alfik » 24 wrz 2008, 14:15
Ja stawiam na krzyżaki wałów albo SWL (sumę wszystkich luzów). U mnie jeszcze nie występuje, ale ja mam napęd part time. W poprzednim aucie ze stałym napędem po 40 tysiącach zaczynało się cosik takiego, ale właściwie na granicy percepcji.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 wrz 2008, 10:03
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Szarpnięcia w układzie napędowym REXTON II 2008
Postautor: Pawel » 24 wrz 2008, 15:07
alfik pisze:Ja stawiam na krzyżaki wałów albo SWL (sumę wszystkich luzów). U mnie jeszcze nie występuje, ale ja mam napęd part time. W poprzednim aucie ze stałym napędem po 40 tysiącach zaczynało się cosik takiego, ale właściwie na granicy percepcji.
Ok dzięki za info, ale czy przy aucie 19000km przebiegu po 6 m-c użytkowania (usterki wystąpiły już przy około 13000km) to normalne , suma wszystkich luzów to w sumie w tym tempie samochód rozpadnie się za jakiś czas, przyznam że jeździłem jeepem cherokee a automatem r. 91, ale takie efekty były po przebiegu 250000km i ostrej jeździe terenie i jeździe 4X4. Co z tym zrobić jeżeli wyraźnie zaczyna to wpływać na komfort jazdy?
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 wrz 2008, 10:03
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Szarpnięcia w układzie napędowym REXTON II 2008
Postautor: Pawel » 12 lis 2008, 19:50
Witam, serwis usunął przyczynę a mianowicie wadliwy zaworek turbiny co powodowało taką a nie inną pracę całeg układu napędowego tym samochodzie dziwne ale prawdziwe.
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości