Witam,
Ostatnio tylny most w moim Kyronie odmawia posłuszeństwa. Zaczęło sie wycie, które jest coraz głośniejsze.
Wymieniłem olej na nowy ale to nic nie dało. W starym przepracownym oleju jest bardzo dużo opiłków żelaza różnej wielkości. Niestety szykuje się wymiana lub regeneracja.
Chciałbym poradzić się opinii ekspertów co w takiej sytuacji zrobić.
Mój SsangYong Kyron to model po lifcie z 2007 roku, silnik 2.0 XDi, skrzynia manualna, dołączany przedni napęd.
Jakie w tym modelu jet przełożenie w tylnym moście jeżeli miałbym szukać używki?
Dzięki za pomoc, Pozdrawiam!
Tylny most się sypie
SsangYong Kyron to SUV średniej wielkości, idealny dla typowej 4-osobowej rodziny. Obszerna kabina i przestrzeń bagażowa oraz sprawdzone rozwiązania techniczne i napęd 4x4. Obecnie bardzo popularny model na rynku wtórnym.
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Tylny most się sypie
Postautor: trol48 » 22 wrz 2019, 10:20
witaj
czym ryzykujesz
poczytaj
https://www.ceramizer.pl/
https://www.petrostar.pl/chemia/rewitalizanty
u mnie pomogło , wspomaganie w volvo 740 i przedni most musso 3.2 uratowane za ok 150 pln
czym ryzykujesz
poczytaj
https://www.ceramizer.pl/
https://www.petrostar.pl/chemia/rewitalizanty
u mnie pomogło , wspomaganie w volvo 740 i przedni most musso 3.2 uratowane za ok 150 pln
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 30
- Rejestracja: 05 sie 2013, 14:10
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice, Tarnów
Re: Tylny most się sypie
Postautor: czosnal » 22 wrz 2019, 13:48
Witam,
Dzięki za wskazówkę.
Spuściłem olej z dyfra. Jest bardzo dużo opiłków żelaza różnej wielkości...
Na wyjącym dyfrze zrobiłęm już około 2500 km...
Sądzę, że te oleje/rewitalizanty już nie pomogą...
Dzięki za wskazówkę.
Spuściłem olej z dyfra. Jest bardzo dużo opiłków żelaza różnej wielkości...
Na wyjącym dyfrze zrobiłęm już około 2500 km...
Sądzę, że te oleje/rewitalizanty już nie pomogą...
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Tylny most się sypie
Postautor: trol48 » 22 wrz 2019, 19:42
olej zlales , wypłukałeś, nalej swieży i dodatek
koszt oleju i dodatku
w volvo już nie dało sie jeżdzić bez wspomagania, w musso most słyszałem z daleka
pomogło
nie zakładajmy porażki
koszt oleju i dodatku
w volvo już nie dało sie jeżdzić bez wspomagania, w musso most słyszałem z daleka
pomogło
nie zakładajmy porażki
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 29 gości