Powitoł,
Jest gdzies jakiś manual jak step-by-step naprawić dołączanie napędu w Rextonie, wiedząc ze sprzęgiełka puszczają? Jak wymienić te uszczelniacze?
Uszczelniacze przy PartTime
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Uszczelniacze przy PartTime
Postautor: krisw11 » 23 sty 2019, 10:44
A nie łatwiej ,taniej i niemal dożywotnio, wymienić na manuale np.AVM ? Ja osobiście zawsze wymieniałęm na AVM i św. spokój,po co sie co chwila mordować z tymi uszczelnieniami.
Kris
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 22
- Rejestracja: 14 wrz 2018, 10:57
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 270
- Gadu-Gadu: 0
- Skype: 0
Re: Uszczelniacze przy PartTime
Postautor: back333 » 23 sty 2019, 11:22
A jak jest z montażem tego ustrojstwa?
Jak to się sprawdza? Trzeba i tak włączyć przycisk, wyjść przekręcić czy jak?
Jak to się sprawdza? Trzeba i tak włączyć przycisk, wyjść przekręcić czy jak?
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Uszczelniacze przy PartTime
Postautor: krisw11 » 23 sty 2019, 16:40
A ,to akurat proste, zdejmujesz koła przód demontujesz te sprzęgi co masz na aucie i montujesz AVM, wszystko pasuje idealnie żadnych przeróbek. Jedyna niewygoda ,to trzeba wyjść z auta i zapiąć sprzęgiełka ale ja raz zapinałem i rozłączałem dopiero jak leciałem ze 200km po asfalcie a tak ,to wystarczy w kabinie przyciskiem zapinać i rozpinać. Ale masz spokój z podciśnieniami na zawsze.
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 139
- Rejestracja: 24 lip 2013, 13:13
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Uszczelniacze przy PartTime
Postautor: MacGyver » 23 sty 2019, 22:17
Sprzęgiełka kup koniecznie firmy AVM w wersji HD. Rexton ma szczególnie w wersji 2.7 xdi całkiem zacny moment obrotowy i na reduktorze zwykła sprzęgła mogą nie wytrzymać presji. Przy montażu należny pamiętać by odłączyć i zaślepić wężyki podciśnienia od piast bo będą do środka piasty wciągać wodę. Wężyki trzeba zaślepić bo pojawia się problemy z podciśnieniami po włączeniu 4H lub 4L i wywali "check". Pozostające metalowe króćce na piastach polecam też zaślepić w celu ochrony przed kurzem i wodą, ja do tego wykorzystałem gumowe kapturki od odpowietrzników. Mechaniczne AVM jest to jedyne rozsądne wyjście by nie grzebać ciągle w tych piastach i uszczelnieniach i mieć pewny napęd na przód. Powodzenia
Było Musso 2.9TD, teraz Rexton 2.7 xdi
-
- Stały bywalec
- Posty: 174
- Rejestracja: 01 lut 2009, 20:35
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wasilków
Re: Uszczelniacze przy PartTime
Postautor: regaciarz » 01 lut 2019, 8:25
Avm zwykle też dają radę, u mnie po pół roku w lesie chodziły jak nowe, zwykle dają radę nawet w patrolach z kołami 33, kilku znajomych tak jeździ i nie narzekają, do Rexa zwykłe wystarczą z dużym zapasem bo simexów nikt nie będzie montował raczej
-
- Stały bywalec
- Posty: 139
- Rejestracja: 24 lip 2013, 13:13
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Uszczelniacze przy PartTime
Postautor: MacGyver » 01 lut 2019, 9:22
U minie poprzedni właściciel założył HD więc nie ma dylematu.
Natomiast w Musso zakładałem sam i stwierdziłem że 100 zł różnicy to nie ma co się zastanawiać i tez poszły HD. Nowy właściciel wozu też nie narzeka
Natomiast w Musso zakładałem sam i stwierdziłem że 100 zł różnicy to nie ma co się zastanawiać i tez poszły HD. Nowy właściciel wozu też nie narzeka
Było Musso 2.9TD, teraz Rexton 2.7 xdi
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości