Uszczelniacze zaworowe tivoli
SsangYong Tivoli koreański Crossover segmentu B. Pierwszy opracowany model od czasu przejęcia przez koncern Mahindra.
-
- Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 06 lis 2021, 13:08
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 2015
- Pojemność silnika: 1600
- Gadu-Gadu: 0
Re: Uszczelniacze zaworowe tivoli
Postautor: terenn » 23 mar 2022, 10:54
Na czerwono zaznaczyłem miejsce gdzie na dźwigienkę gdzie jest pod spodem jest popychacz (dokładnie pod tą jak by kulka/miska) a na niebiesko dziurę w która wchodzi popychacz i tam na dole tej dziury jest dziurka i popychacz też ma że tak powiem w tyłku dziurkę i wali tam ciśnienie oleju i działa... ale czas puki tam doleci olej to te 1/2 sekund.... sobie wyobraź że takich dziur po długości jest 16 po całej długości głowicy i piec sobie jeszcze raz ten terkot... Pasuje idealnie i dźwigienka jak ma za duży luz to klepie o zawór... Ale żeby jedna,Dźwigienek też 16...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 06 lis 2021, 13:08
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 2015
- Pojemność silnika: 1600
- Gadu-Gadu: 0
Re: Uszczelniacze zaworowe tivoli
Postautor: terenn » 16 maja 2022, 14:18
Jak by ktoś miał pytania lub chciał by to wymienić proszę o SMS na nr +48694951418
Bo dostaje wiadomości w tym temacie bo wiadomo auta już po gwaracji....
Bo dostaje wiadomości w tym temacie bo wiadomo auta już po gwaracji....
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 21
- Rejestracja: 25 lut 2024, 11:34
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 23
- Pojemność silnika: 1500
- Gadu-Gadu: 0
Re: Uszczelniacze zaworowe tivoli
Postautor: Sszymon » 25 lut 2024, 13:58
domarchewa pisze:Są partie , w których sprężarki od klimy głośno chodzą, ja praktycznie co roku zgłaszałem ten fakt przy przeglądach serwisowych, jednakże żaden serwis mi tego nie uwzględniał bo twierdzili, że tak ma być. Dopiero w zeszłym roku jak został tylko serwis w Katowicach to mi wymienili sprężarkę na nową. odnośnie uszczelnień zaworów i ubytku oleju, to u mnie ok, wymiana co ok 10-15 tysięcy, w zależności ile zrobię w danym roku km.
Są spec. Dodatki do regeneracji uszczelniaczy STP.albo.k2...dodaje się do.oleju gumy się regenerują, doszczelniaja i oleju przestaje ubywac...chyba że uszczelka jest pęknięta, wtedy tylko wymiana...ale warto za 30 zł taki regenerator wlać po 1500 km gumy jak nowe
-
- Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 06 lis 2021, 13:08
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 2015
- Pojemność silnika: 1600
- Gadu-Gadu: 0
Re: Uszczelniacze zaworowe tivoli
Postautor: terenn » 14 mar 2024, 13:36
Sszymon pisze:domarchewa pisze:Są partie , w których sprężarki od klimy głośno chodzą, ja praktycznie co roku zgłaszałem ten fakt przy przeglądach serwisowych, jednakże żaden serwis mi tego nie uwzględniał bo twierdzili, że tak ma być. Dopiero w zeszłym roku jak został tylko serwis w Katowicach to mi wymienili sprężarkę na nową. odnośnie uszczelnień zaworów i ubytku oleju, to u mnie ok, wymiana co ok 10-15 tysięcy, w zależności ile zrobię w danym roku km.
Są spec. Dodatki do regeneracji uszczelniaczy STP.albo.k2...dodaje się do.oleju gumy się regenerują, doszczelniaja i oleju przestaje ubywac...chyba że uszczelka jest pęknięta, wtedy tylko wymiana...ale warto za 30 zł taki regenerator wlać po 1500 km gumy jak nowe
Niestety żaden magiczny płyn nie założy ich zpowrotem na prowadnice z których się zsuwają.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 21
- Rejestracja: 25 lut 2024, 11:34
- Model: Tivoli
- Rok produkcji: 23
- Pojemność silnika: 1500
- Gadu-Gadu: 0
Re: Uszczelniacze zaworowe tivoli
Postautor: Sszymon » 16 mar 2024, 15:53
Masz rację ale to sytuacja ekstremalna...dlatego należy profilaktycznie stosować regeneratory do oleju by wydłużyć działanie uszczelniaczy, ich sprężystość...mogą być jak nowe, nawet przez kilkanaście lat... Potwierdzone empirycznie.
Przy okazji regeneruje sie i zabezpiecza neoprenowe uszczelniacze wału obu stron...te jeśli stwardnieją, trudno przywrócić do pełnej szczelnosci a wymiana na nowe to loteria, b. trudno zrobić to skutecznie, bo nowe uszczelniacze są słabe a i proces ich wymiany to delikatna sprawa.
Przy okazji regeneruje sie i zabezpiecza neoprenowe uszczelniacze wału obu stron...te jeśli stwardnieją, trudno przywrócić do pełnej szczelnosci a wymiana na nowe to loteria, b. trudno zrobić to skutecznie, bo nowe uszczelniacze są słabe a i proces ich wymiany to delikatna sprawa.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości