Strona 1 z 5
UKI MUSSO 3,2
: 22 mar 2011, 10:21
autor: uki
Musso 3,2 Manual /2000
Kilka fotek spacerowych z kompakta


Re: UKI MUSSO 3,2
: 23 mar 2011, 17:10
autor: szalony
Ładne zdjęcia

Re: UKI MUSSO 3,2
: 24 mar 2011, 9:55
autor: uki
Ogolnie fotki plastik fantastic bo z aparatu wielkosci paczki fajek. Przybieram sie zeby zrobic cos bardziej katalogowego jak zrobi sie cieplej ( w sumie to od roku sie zbieram).
Re: UKI MUSSO 3,2
: 25 paź 2011, 9:16
autor: majster74
Wielkie pozdrowionka koledze, okolicę od razu poznałem nasze +płyty+. Może niedługo się spotkamy Ja być może już w tym tygodniu nabędę ss musso
Re: UKI MUSSO 3,2
: 25 paź 2011, 21:24
autor: musso
Ladny ladny.Pozdrawiam.
Re: UKI MUSSO 3,2
: 07 lis 2011, 20:51
autor: uki
Dziś w Musso wymieniłem łożyska kół przednich. Stare mimo prób kasowania luzu zaczynały huczeć zachowując luzy. Na nowych lux malina - cicho i nie czuje ciągania w koleinach przy prędkości. Gdyby ktoś szukał łożysk to pasuje model NTY KLP-DW-060 lub Nipparts J4700401. Wymiana była dość prosta. Przy okazji demontażu tarczy można sprawdzić stan zacisków i klocków.
Re: UKI MUSSO 3,2
: 25 lip 2015, 0:12
autor: uki
Od wieków się zbieram żeby coś podziałać przy Musiółku aż przyszła ta wiekopomna chwila. Wymiana sprzęgła i kolejny krok z czyszczeniem i konserwacją podwozia, podnoszenie na zawiasie i nowe oponki

i tu pytanie czy oponki typu BFG AT lub DURATRAC 31/10,5 R15 wejdą po lifcie ok +2" bez kłopotu?
Re: UKI MUSSO 3,2
: 25 lip 2015, 1:03
autor: krisw11
31 po lifcie Ci wejdą ale uważaj na skokach mogą obcierać o nadkole ,ale bez obaw to tylko nieprzyjemny czasami hałas nic więcej ja miałem Angelsy lekko jeszcze wystawały poza obrys ,wygląd nieziemski

niestety ktoś sie już tym cieszy w Bułgari

bo tam musiołek pojechał w tamtym roczku .
Re: UKI MUSSO 3,2
: 18 paź 2015, 13:09
autor: uki
Taka mała przymiarka po zakonserwowaniu spodu auta która pokazała że trzeba zrobić lift tak jak to robią koledzy w jeepach oparty na dodatkowych elementach.
Testowo założone 32x11,5R15 na pelach ponad 10"

Oczywiście brak możliwości skrętu bez podcinania błotników no i przycierki przy pracy zawieszenia.
Re: UKI MUSSO 3,2
: 18 paź 2015, 13:11
autor: uki
Czy ktoś zakładał podobne lacze i z jakimi przeróbkami?

Re: UKI MUSSO 3,2
: 18 paź 2015, 18:45
autor: kurpi
Piekny ci on na tych laczkach.Takich dodatkowych czesci do liftu do musso to jeszcze nie widzialem.Raczej trzeba by podniesc ile sie da na zawiasie,reszta potem lift budy i kola jakos zmiescisz

Re: UKI MUSSO 3,2
: 18 paź 2015, 19:18
autor: uki
Niestety tylny zawias ograniczony jest długością amortyzatora i nie puści mostu niżej - potrzebna przedłużka mocowania amora +2do3" (dość popularne przy JEEP'ach) lub dłuższy amor czyli z max skokiem 58-60cm . Do tego tylne górne wahacze wzdłużne potrzebują przesunięcia mocowania oryginalnego +2do3" tak aby mogły pracować góra-dół i pozwalać na przechyły mostu.
Ostatnio widząc ramę po konserwacji kolega nabrał chęci zrobić u siebie tym bardziej że zima za pasem. Nawet taka jak to niektórzy mówią "ogrodowa" metoda zabezpieczania pozwoli dożyć spokojnie z mniejszą ilością rudej pod spodem

Re: UKI MUSSO 3,2
: 18 paź 2015, 20:30
autor: kurpi
Jak patrzałem na musso kolegi,to tył miał takie samo rozwiązanie jak kyron,tzn cztery wzdłużne wahacze + panhard.Kyrony podnoszą o 3-4 cale bez przerabiania wahaczy,wiec podejrzewam że i tu nie będzie to potrzebne,jedynie co to regulowany panhard by się przydał.W jeppach jest chyba wahacz typu A i obniżają mocowanie wahacza aby pracował pod mniejszym kątem,wahaczom wzdłużnym jest to obojętne.Co do amorków do albo dłuższe albo obniżenie mocowania jak pisałeś.
Re: UKI MUSSO 3,2
: 20 paź 2015, 9:09
autor: victorbmw
szalony pisze:Ładne zdjęcia

up

Re: UKI MUSSO 3,2
: 29 paź 2015, 8:54
autor: uki
na szybko z telefonu
