Dziś postudiowałam trochę instrukcje obslugi mojego auta i mam kolejne pytania
otóż według tego dzieła trzeba zmieniać
1 olej w skrzyni biegów co 50 tys km
2. olej w mechanizmach różnicowych co 50 tys km
3. olej w reduktorze (transfer case) co 30 tys km
4. olej w silniku co 10 tys km
i to wszystko przy normalnym użytkowaniu bo brzy cięższej pracy auta 3-krotnie częściej.

Moje auto ma przekroczone 100 tys ... a były właściciel przyznał się do zrobienia 30 tys. i zmieniał tylko olej silnikowy. a co wcześniej nie wiadomo:-)
I teraz mam pytanie
Czy skoro nic nie puka nie stuka i ogólnie wydaje się być wszystko ok, to zmieniać te oleje w skrzyni, reduktorze i mostach czy też tych mechanizmach różnicowych?
Bo słyszałam opinię że te wymiany to taki chwyt marketingowy i że jak jest dobrze to lepiej nie grzebać:-) ale jak by miało mi się coś pozacierać to wole zainwestować w te oleje.
No i teraz ciekawa jestem jaka jest opinia tudzież tudzież praktyka wśród szanownych forumowiczów:-)