mój diesel chodzi na lpg Musso 2.9
: 12 lip 2016, 15:40
Witam
swojego Musso (drugi w rodzinie) 2.9 TDI zagazowałem
w bagażniku mała butla ok. 20 ł
reduktor LAVATO, mikser soniczny lub zwezka
poniewaz w dieslach jest male pocisnienie i diesle pracuja z duzym naddatkiem powietrza wydatek lpg z reduktora jest staly
na luzie pracuje tylko na ropce
przy naciskaniu gazu ok. 1.000 obr. wlacza sie pierwszy stopien zasilania lpg- wlaczniki krancowe
przy dalszym naciskaniu 1.800 obr. wlacza sie drugi stopien zasilania lpg suma pierwszego i drugiego- - wlacznik krancowy
uzyskalem dwa rózne stany wydatku lpg
zamierzam zrobic sterowanie w/g czujnika hala ( np umiescic go na kole pasowym) impuls elektryczny wzmocnic tranzystorem mocy i podlaczyc normalny wtryskiwacz gazowy
mamy wydatek z reduktora na stalym poziomie i nasycenie w/g obrotow\obciazenia silnika
jazda dieslem n a LPG BARDZO FAJNA
zrobilem ok 15.000 km
moc i ekonomia
swojego Musso (drugi w rodzinie) 2.9 TDI zagazowałem
w bagażniku mała butla ok. 20 ł
reduktor LAVATO, mikser soniczny lub zwezka
poniewaz w dieslach jest male pocisnienie i diesle pracuja z duzym naddatkiem powietrza wydatek lpg z reduktora jest staly
na luzie pracuje tylko na ropce
przy naciskaniu gazu ok. 1.000 obr. wlacza sie pierwszy stopien zasilania lpg- wlaczniki krancowe
przy dalszym naciskaniu 1.800 obr. wlacza sie drugi stopien zasilania lpg suma pierwszego i drugiego- - wlacznik krancowy
uzyskalem dwa rózne stany wydatku lpg
zamierzam zrobic sterowanie w/g czujnika hala ( np umiescic go na kole pasowym) impuls elektryczny wzmocnic tranzystorem mocy i podlaczyc normalny wtryskiwacz gazowy
mamy wydatek z reduktora na stalym poziomie i nasycenie w/g obrotow\obciazenia silnika
jazda dieslem n a LPG BARDZO FAJNA
zrobilem ok 15.000 km
moc i ekonomia