Strona 1 z 1

Zmiany w Musso 3,2 benzyna

: 30 wrz 2009, 22:17
autor: witek4x4
Modyfikacje zrealizowane
1. Lift budy 6-7 cm
2. lift zawieszenia: przód drążki oryginalne HEAVY DUTY , a tył wyższe sprężyny.
3. koła 33? (wycięte nadkola z przodu i styłu)
4. zderzaki i progi z rur stalowych robione na zamówienie
5. wciągarka przód SUPERWINCH X9
6. Blokady ARB przód i tył plus kompresor w podłokietniku z wyjściem do pompowania kół
7. reduktor wymieniony na taki z Musso 2,9 TDI i sterowanie ręczne z kabiny
8. oczywiście akumulator żelowy OPTIMA z przodu, a w bagażniku zrobiona instalacja na drugą OPTIMĘ
9. Snorkel niezbędny - własna robota
10. zmieniony układ chłodzenia z wentylatora wiskotycznego na 2 wentylatory elektryczne
11. 4 halogeny na dachu i 3 do cofania.
12. zdjęty zbiornik paliwa (oryginalny jest zbyt nisko) i zamontowany sportowy w bagażniku plus zewnętrzna pompa paliwa. Samochód przerobiony jest na gaz.
13. wyciągnięte wyżej odpowietrzniki mostów i skrzyni biegów


Modyfikacje do zrealizowania
1. wyrzucenie klimatyzacji i zamontowanie drugiej chłodnicy płynu chłodzącego i zamontowanie drugiego alternatora

Jak coś mi się jeszcze przypomnie to dopiszę

Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna

: 04 paź 2009, 11:07
autor: misiek
wstaw fotki :wink: ciekawa sprawa

Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna

: 05 paź 2009, 7:21
autor: mpn120
Witam

Widzę Witek że dotrzymałeś słowa :D
Dzięki za wstawkę w sobotę wpadnę :mrgreen:

Pozdrawiam

Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna

: 21 paź 2009, 19:10
autor: Roberttt
ale fotek brakuje - zapodaj fotki, z ciekawości wymrzemy ;)

Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna

: 18 gru 2010, 13:53
autor: mpn120
Witam wszystkich

Powiem wam że z kolegom Witkiem znamy się już długo,wpadałem do niego na Sobolewiadę kilka razy i jego auto to super bryka,widziałem siedziałem i wiem co to potrafi.
Dlatego postanowiłem pokazać wam to cudo za pozwoleniem Witka4x4.
Tylko nie zamordujcie chłopaka pytaniami bo on organizuje zaje....e rajdy :D
Pozdrawiam

IMGP0117.JPG

IMGP0178.JPG

spotkanie SsangYong 1.jpg

Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna

: 18 gru 2010, 17:39
autor: Ramzes
Auto godne szacunku.


Na fotkach bardzo ładnie wygląda, musi jeszcze lepiej jeździć.

Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna

: 18 gru 2010, 18:05
autor: sasek1
ja jakbym miał takie musso :lol: to nie mówie co bym nim robił :wink:

Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna

: 19 gru 2010, 10:40
autor: mpn120
Ja właśnie za pomocą i poradami Witka rozpocząłem budowę swojego Off road Musso :D
Nie będzie identyczne ale tak samo sprawnie poradzi sobie w terenie jedyną różnicą będą opony w rozmiarze 33x10,5R15
bo Witek ma 33x12,5R15 ale on ma 220KM a ja tylko 100.

Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna

: 19 gru 2010, 13:10
autor: Gonzo
szacun!!

Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna

: 20 gru 2010, 21:21
autor: ponton26
naprawdę respect

Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna

: 20 gru 2010, 22:22
autor: krzychu
Ja to bym prosił o foto wnętrza.
Bagażnik, przedział pasażerski jak i komora silnika
:roll:

Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna

: 11 mar 2011, 20:25
autor: PrezeSmlawa
sasek1 pisze:ja jakbym miał takie musso :lol: to nie mówie co bym nim robił :wink:


Po paru górkach ze szczęścia leżał na dachu :?: hehe


Zajefajny sprzęt. Pozdro.

Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna

: 07 cze 2017, 22:39
autor: witek4x4
Sytuacja finansowa zmusza do sprzedania Musso 3,2 automat od 2001 w moich rękach.
Modyfikacje zrealizowane
1. Lift budy 6-7 cm
2. lift zawieszenia: przód drążki oryginalne HEAVY DUTY , a tył wyższe sprężyny.
3. Amortyzatory Koni HD regulowane,
4. koła 33” x 12,5”(wycięte nadkola z przodu i z tyłu) – długo dobierane odpowiednie felgi
5. zderzaki i progi z rur stalowych robione na zamówienie
6. mocowanie do koła zapasowego na tylnym zderzaku
7. hak holowniczy na zamówienia i ucho HEAVY DUTY do wyciągania
8. wciągarka przód SUPERWINCH X9 z heblem do szybkiego wyłączenia
9. hebel na całą dodatkową instalację elektryczną
10. Blokady ARB przód RD ….. most DANA 34 i tył RD 117 most DANA 44 plus kompresor w podłokietniku z wyjściem do pompowania kół.
11. reduktor wymieniony na taki z Musso 2,9 TDI i sterowanie ręczne z kabiny, drugi w zapasie
12. oczywiście akumulator z przodu, a w bagażniku zrobiona instalacja na drugi
13. przetwornica 12V na 220V
14. Snorkel niezbędny - własna robota, dużo lepsza konstrukcja od oryginału, bardziej elastyczna – uszczelniony filtr powietrza
15. zmieniony układ chłodzenia z wentylatora załączanego przez wiskozę na 2 wentylatory elektryczne plus poprowadzone inaczej przewody wodne
16. 4 halogeny na dachu (do zamontowania na bagażniku) i 3 do cofania.
17. zdjęty zbiornik paliwa (oryginalny jest zbyt nisko) i zamontowany sportowy w bagażniku plus zewnętrzna pompa paliwa. Samochód przerobiony jest na gaz.
18. wyciągnięte wyżej odpowietrzniki mostów i skrzyni biegów
19. czujnik temperatury oleju w silniku, w skrzyni (do podłączenia), cyfrowy robiony na zamówienie voltomierz
20. metromierz Trasek
21. zamontowany wyżej komputer (był 65cz jest 95cm nad poziomem drogi), drugi w zapasie.
22. bagażnik wyprawowy
23. Inne udogodnienia do jazdy w terenie
24. Dużo dodatkowych części: zawieszenie, klapa tylna, reduktor, przewody wodne, wentylator z ramą, obudowa filtra pow, lampy, kolektor dolotowy

Modyfikacje do zrealizowania
1. instalacja przygotowana na dodatkowe halogeny na dachu

Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna

: 08 cze 2017, 10:54
autor: witek4x4
kontakt
601 301 650

Re: Zmiany w Musso 3,2 benzyna

: 08 cze 2017, 14:39
autor: Trawas
PrezeSmlawa pisze:
sasek1 pisze:ja jakbym miał takie musso :lol: to nie mówie co bym nim robił :wink:


Po paru górkach ze szczęścia leżał na dachu :?: hehe


Zajefajny sprzęt. Pozdro.

A tam,- nikt moim zdaniem nie przebije Czecha Zdenka, króla podjazdów. :lol:
Przygazował swojej Geni i poleciał na plecki przez zadek ale najpierw stał przez chwilę na tylnym zderzaku, jak świeca.
Później dwa obroty pupcia - koła i już był na dole. Zapewne już nigdy nie zobaczę takiego saltowego wyczynu choć krótka Gelanda wiele potrafi. .
Prawdziwy geniusz.
Ponoć gdzieś na YT jest filmik uwieczniający ten rekordowy podjazd - szukałem z uporem ale go nie znalazłem.
Podziwu godna jest wytrzymałość Mercedesa bo, po tym pokazie pojechał dalej i nie był aż tak opanierowany , jak się w takcie ewolucji wydawało.
jest na nim i mój Rexiu, któremu z podziwu aż maska się otworzyła a mnie chyba bolał brzuch bo jakoś mnie skręca . :mrgreen:
Następnego dnia ja rozpirzyłem swojego pierwszego Rexa 2,9 ale tego nikt nie uwiecznił dla potomności. Niestety budy auta nie udało się uratować. To pewnie była kara za to, że śmialiśmy się z Czecha - ale moim zdaniem egzekutor się pomylił bo nikt nie śmiał się z akrobacji tylko z miny mistrza, jaką miał po wydostaniu się z bryczki.