Strona 1 z 1

Ale cisza...........

: 12 gru 2012, 20:00
autor: yaro11
Dlaczego właściciele RODIUSÓW tak skąpo się wypowiadają? :D :wink:
Dajcie tu na forum trochę wrażeń z użytkowania tych autek :wink:

Re: Ale cisza...........

: 06 kwie 2013, 14:55
autor: jaguarparts
Pewnie wstydzą się zakupu i nie chcą za bardzo z tym afiszować :lol:

Re: Ale cisza...........

: 26 sie 2013, 19:55
autor: barthelemy
Jako właściciel Rodiusa mogę powiedzieć, ze samochód ten spełnia wszelkie moje oczekiwania:
- jest bardzo dobrze wyposażony,
- ma 7 prawdziwych miejsc,
- gigantyczny bagażnik (875l, a po złożeniu siedzeń 3164l),
- napęd na 4 koła (bardzo przydatny w zimie, albo w trudnych warunkach), a na haku aż 2850kg,
- silnik mercedesa 165KM, który nieźle sobie radzi z masą auta 2142kg i jest nawet ekonomiczny spalanie około 10l/100km.

Ale co najbardziej cieszy to jego kontrowersyjny wygląd, co chwila ktoś się za nim ogląda, albo o niego pyta, bezcenne.

oto kilka ciekawych recenzji -

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/test ... --1-d.html
http://www.autogaleria.pl/auto_test/test.php?id=22
http://www.autogaleria.pl/auto_test/test.php?id=213

co do wad to w razie wystąpienia problemów brak kompetentnego serwisu ssangyong, mało kto chce się do tego dotykać, podobnie jak do REXTON-a, wiec trzeba sobie jakoś radzić.

Re: Ale cisza...........

: 27 sie 2013, 8:12
autor: leon81
Silnik chyba na licencji mercedesa. Bo serwis MB nie chce tego dotykać - chociaż wady mocowania wtrysków to ich dzieło :)

Re: Ale cisza...........

: 28 sie 2013, 10:29
autor: barthelemy
leon81 pisze:Silnik chyba na licencji mercedesa. Bo serwis MB nie chce tego dotykać - chociaż wady mocowania wtrysków to ich dzieło


Silnik zaprojektowany przez Mercedesa dla SSangyong-a, produkowany w Korei na licencji w początkowym okresie, a następnie chyba przez jakiś okres u Niemców, bo pojawiły się problemy ze smarowaniem, ale to chyba wina mercedesa, bo zmienili miskę olejowa na większą.

W tej chwili jednostce napędowej chyba nic nie można zarzucić, bo widziałem kilka egzemplarzy z przebiegiem ponad 400 000km, które wciąż są w dobrym stanie co cieszy.

Niestety dużym minusem jest zastosowanie systemu Delphi w układzie paliwowym, bo jest on czuły na złej jakości paliwo i drogi w naprawie, więc trzeba uważać co się do niego leje.